Powiat Ostrołęcki ogłasza przetarg
- Adres: 07-410 Ostrołęka, pl. gen. J. Bema 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 764 28 15 , fax. 29 764 32 81
- Data zamieszczenia: 2012-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrołęcki
pl. gen. J. Bema 5 5
07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 29 764 28 15, fax. 29 764 32 81
REGON: 55066883500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrolecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 wraz z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół Powiatowych w Łysych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 wraz z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół Powiatowych w Łysych w zakresie niezbędnym do własciwej realizacji i przekazania do użytkowania przedmiotowej inwestycji. Inwestycja realizowana jest w ramach V edycji programu Ministerstwa Sportu i Turystyki pn. Moje boisko - ORLIK 2012 na działce nr 533-10, 533-9 w msc. Łyse w oparciu o dokumentację projektową zatwierdzoną prawomocną decyzją o pozwolenie na budowę Nr 1163-2011 z dnia 13 grudnia 2011r. GBN.6740.1110.2011 wydaną przez Starostę Ostrołęckiego. Szczegółowy zakres zadań Inspektora nadzoru obejmuje prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami zgodnie z zapisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji przedmiotowej inwetycji i kontrolowanie rozliczeń budowy w szczególności: przygotowanie do realizacji Inwestycji, kompleksowa obsługa realizacji Inwestycji, organizowanie, koordynacja i nadzór nad robotami branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, pełniony przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, z przypisanymi im zakresami obowiązków oraz odpowiedzialności. Wykonawca zobowiązuje się w ramach prowadzonego nadzoru do reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót, a szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: przekazania Wykonawcy robót wszystkich niezbędnych dokumentów, uczestnictwa w czynnościach przekazania terenu budowy Wykonawcy robót, dokonania wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, kontroli zgodności realizacji inwestycji z pozwoleniem budowlanym, dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, zasadami technicznymi, przepisami prawnymi, Prawem budowlanym oraz umową o realizację inwestycji, koordynowania prac pomiędzy specjalnościami i dokonywania ustaleń wynikających z harmonogramu realizacji inwestycji, sprawdzania jakości i ilości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontroli dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania ich w budownictwie oraz sporządzania lub kontrolowania prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę do rozliczeń budowy, wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów, żądania od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, wstrzymywania robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, sprawdzania i dokonywania odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu, sprawdzania protokołów odbiorów częściowych i akceptowania ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, kwalifikowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, opiniowania propozycji zmiany umowy na roboty pod względem zgodności z Prawem zamówień publicznych i pod względem finansowym, uzgadniania z Zamawiającym wszelkich zmian projektowych i materiałowych, udziału w czynnościach odbioru zrealizowanych etapów budowy, w zakresie odbioru końcowego inwestycji do: dokonania odbioru od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej, atestów materiałowych, dopilnowania dokonania stosownych zapisów w dzienniku budowy, powiadomienia inwestora o gotowości do odbioru końcowego, uczestniczenia w pracach komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, zorganizowania i przeprowadzenia odbioru, udział w przeglądach pogwaranyjnych przygotowania dokumentów do złożenia przez Zamawiającego wniosku o ozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia budowy - zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, przyjmowania faktur i dokumentów rozliczeniowych od wykonawcy robót, bieżąca kontrola pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania, przygotowania materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających od wykonawcy robót za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z wykonawcą umowie, wykonywania wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych dla instytucji dofinansowujących zadanie objęte umową. Wykonawca jest zobowiązany do opracowywania: comiesięcznych raportów zawierających informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym haromonogramem, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem, ocenę wykonawców, ocenę jakości wykonywania robót i występujących głównych problemów; raporty te należy złożyć Zamawiającemu w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, raportów interwencyjnych dotyczących nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet realizowanej inwestycji, i przekazanie ich Inwestorowi w terminie 2 dni od daty zdarzenia. Zamawiający na czas realizacji przedmiotu umowy udostępni Inspektorowi Nadzoru pozwolenie na budowę oraz komplet dokumentacji projektowej Inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatostrolecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontynuacja zarządzania Kontraktem - Budowa drogi ekspresowej S8 - Trasa Armii Krajowej od węzła Konotopa do węzła Prymasa Tysiąclecia.
Dodano: 2016-07-22 - SVA/NDM/4620-64/16: Sprawowanie funkcji kierownika projektu w ramach zadań realizowanych przez SINEVIA Sp. z o.o. na rzecz Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie
Dodano: 2016-06-23 - SVA/NDM/4620-63/16: Sprawowanie funkcji kierownika robót elektrycznych przez cały okres trwania zadań realizowanych przez SINEVIA Sp. z o.o. na rzecz Stołecznego Zarządu Infrastruktury w Warszawie i Agencji Mienia Wojskowego OReg. w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - PEŁNIENIA FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM PN.: KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE SYSTEMU GOSPODARKI OSADOWEJ NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIŃSKU MAZOWIECKIM
Dodano: 2016-06-17 - Kontynuacja zarzadzania Kontraktem pn.: Budowa drogi ekspresowej S8 - Trasa Armii Krajowej od węzła Konotopa do węzła Prymasa Tysiąclecia.
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. przebudowa ul. Marynarskiej na odc. ul. Taśmowa - ul. Rzymowskiego.
Dodano: 2016-02-11 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa obiektów oświatowo-sportowych Żbików - Bąki w Pruszkowie realizowanego w formule -zaprojektuj i wybuduj- w tym: Zadanie 1 - budynek szkoły podstawowej Zadanie 2 - budynek żłobka i przedszkolna
Dodano: 2016-01-15 - Weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze sprawowaniem nadzoru nad realizacją zadania pn. budowa budynku magazynowego wysokiego składowania wraz z budynkiem analityczno-badawczym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Leszcze
Dodano: 2015-09-02 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. budowa ul. Nowolazurowej na odcinku od Al. Jerozolimskich do Trasy AK, w tym: zadanie D. odcinek od ul. Połczyńskiej do ul Sterniczej.
Dodano: 2015-05-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z budową Trasy Świętokrzyskiej na odc. ul. Wybrzeże Szczecińskie do ul. Zabranieckiej, w tym: b. odc. ul. Tysiąclecia - ul. Zabraniecka
Dodano: 2015-03-18