Przetargi.pl
SVA/NDM/4620-64/16: Sprawowanie funkcji kierownika projektu w ramach zadań realizowanych przez SINEVIA Sp. z o.o. na rzecz Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie

SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/NDM/4620-64/16: Sprawowanie funkcji kierownika projektu w ramach zadań realizowanych przez SINEVIA Sp. z o.o. na rzecz Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu funkcji kierownika projektu w ramach zadań realizowanych przez SINEVIA Sp. z o.o. na rzecz Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie w następującym zakresie: 1) sprawowanie obowiązków Kierownika Projektu w rozumieniu Prawa Budowlanego przez cały okres trwania projektów realizowanych na rzecz Rejonowego Zarządu Infrastruktury tj modernizacji strzelnicy garnizonowej w Elblągu, przebudowy strzelnicy garnizonowej w Lidzbarku Warmińskim, budowy kuchni-stołówki w Bemowie Piskim, przebudowy i rozbudowy budynków warsztatowych wraz z budową nowego budynku magazynowego i budową dwóch wiat dla potrzeb bazy warsztatowej w Bemowie Piskim, przebudowy wraz z modernizacją budynku koszarowego w Bemowie Piskim, budowy Parku Sprzętu Technicznego w Wierzbinach k. Orzysza, 2) powstanie i efekt końcowy wyznaczonych projektów, czyli planowanie, opracowywanie harmonogramów, realizację i kontrolę zadań potrzebne do osiągnięcia ostatecznego celu projektów, 3) kontrola przynajmniej 1 raz w tygodniu prowadzonych budów, 4) właściwe prowadzenie wszelkich dokumentów związanych z procesem budowlanym wymaganych przez prawo budowlane, 5) zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji, stanowiących tajemnice handlową, uzyskanych w związku z realizacją projektów, szczególnie warunków kontraktowych, 6) nadzór nad zgodnością prac z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, harmonogramem, sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, 7) weryfikowanie harmonogramów szczegółowych robót, 8) udział w ustalaniu SIWZ w zakresie warunków niezbędnych do spełnienia przez oferentów, warunków umownych oraz opisu przedmiotu zamówienia, 9) analizowanie wielkości kosztów własnych budowy w stosunku do sprzedaży i przedkładanie analiz Zleceniodawcy, 10) analizowanie struktury zatrudnienia zapewniającej wykonanie planu rzeczowego i finansowego, 11) podejmowanie działań niezbędnych do zapewnienia terminowego zakończenia zadań powierzonych nadzorowi kierowników budów, 12) okresowe pisemne informowanie Zleceniodawcy o postępie robót oraz planowanych efektach rzeczowych, 13) składanie 2 razy w miesiącu raportów z realizacji budów w siedzibie Zamawiającego, 14) reprezentowanie Zleceniodawcy przed służbami Inwestora, biura projektów i organami administracji, 15) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ppoż., 16) terminowa realizacja inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinevia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach