Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
- Data zamieszczenia: 2016-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. G. Zapolskiej 3 3
41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
REGON: 27624072400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z udziałem jednostki samorządu terytorialn
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy i przebudowy Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością dla zadania pn. Utworzenie Centrum Psychiatrii dla dzieci i młodzieży wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności polegających na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego rozbudowy i przebudowy Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością dla zadania pn. Utworzenie Centrum Psychiatrii dla dzieci i młodzieży w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacji teletechnicznych tj. sieci komputerowej, telefonicznej, sygnalizacji p.poż, telewizji zbiorczej itp., - instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacji, wodociągowych, kanalizacyjnych, - zagospodarowanie terenu, - udział w przeglądach gwarancyjnych i w okresie rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, - i innych objętych projektem architektoniczno - budowlanym. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: - dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano -wykonawczych, - przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OBIEKTU: 1. Powierzchnia użytkowa rozbudowy - 1 203,12 m2 2. Powierzchnia użytkowa przebudowy istniejącego bud. - 554,59 m2 3. Łączna projektowana powierzchnia użytkowa - 1 757,71 m2 4. Powierzchnia zabudowy proj. rozbudowy - 1 267,21 m2 5. Powierzchnia całkowita proj. rozbudowy - 1 377,31 m2 6. Powierzchnia ruchu - 317,08 m2 7. Kubatura projektowanej rozbudowy budynku - 7 075,00 m3 8. Wysokość w świetle konstrukcji proj. rozb. - 5,25 m 9. Długość - 51,86 m 10. Szerokość - 50,10 m 11. Ilość kondygnacji proj. rozbudowy budynku - 2 12. Ilość kondygnacji naziemnych proj. rozbudowy bud. Szacunkowa wartość robót budowlanych wg wyceny Zamawiającego wynosi 9 838 213,11 zł brutto W zakresie wynikającym z umowy, Wykonawca jest upoważniony do występowania wobec Wykonawcy budowy, w charakterze przedstawiciela Zamawiającego. Do zadań osób pełniących obowiązki inspektora należeć będzie wykonywanie prac i obowiązków zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2013r. poz.1409 z późn. zm.), a w szczególności: 1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. zapoznanie się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 3. przekazanie placu budowy wykonawcy robót budowlanych, 4. kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy, utrzymania porządku, ograniczenia do minimum hałasu i zapylenia na placu budowy, 5. prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową z Wykonawcą budowy oraz harmonogramem rzeczowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą budowy, 6. nadzorowanie budowy z częstotliwością zapewniającą skuteczny nadzór tj. minimum 1 raz w tygodniu inspektor nadzoru koordynujący pracę zespołu inspektorów, pozostali inspektorzy na żądanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych z częstotliwością zależną od rodzaju wykonywanych prac tj. minimalnie w ciągu 1 dnia roboczego, maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zawiadomienia drogą e-mailową lub faksem, 7. kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i systematyczne dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie czynności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 8. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 9. uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 10. udział w cotygodniowych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji inwestycji, a także w zależności od potrzeb projektanta i Zamawiającego, 11. informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i naprawczych, 12. uczestniczenie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz w komisjach odbiorów gwarancyjnych i po okresie rękojmi (bez oddzielnego wynagrodzenia), 13. szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie rzeczowym i finansowym, 14. sporządzanie protokółów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robot dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 15. przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą robot budowlanych, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja kosztorysów, faktur (rozliczenie robót budowlanych objętych przedmiotem umowy nastąpi w dwóch ratach na podstawie: a) faktury częściowej wystawionej za wykonanie stanu surowego zamkniętego na podstawie protokołu odbioru robót podpisanego przez Strony umowy, w oparciu o rzeczywiste zaawansowanie wykonanych robot potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy, b) faktury końcowej za wykonane roboty wykończeniowe wraz z wyposażeniem wystawionej po podpisaniu przez Strony umowny protokołu końcowego nie zawierającego żadnych zastrzeżeń i uwag oraz uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie), 16. pełnienie swojej funkcję z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej dbając o bezpieczeństwo ludzi i jakość wykonywanych robót oraz terminowość zgodnie z harmonogramem rzeczowym zadania, 17. Inspektor ma prawo: 1. Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące między innymi: a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 18. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.Uzbrojenie terenów ul. Elektrownia - Racjonalizatorów w Bytomiu
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5904S, ul. Jagiellońskiej w Lędzinach w zakresie chodnika oraz dwóch zatok autobusowych
Dodano: 2016-06-21 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (2)
Dodano: 2016-06-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 1 (wraz z robotami towarzyszącymi) w Górkach Małych
Dodano: 2016-06-06 - Usługa Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn: Rozbudowa infrastruktury przedszkoli wraz z niezbędnym wyposażeniem (Przedszkole Miejskie Nr 20 przy ul. Śliwki 38 oraz Nr 47 przy ul. Piłsudskiego 92 w Sosnowcu)
Dodano: 2016-06-02 - Szkoła Podstawowa 32 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 - modernizacja boisk - Inżynier Kontraktu (2)
Dodano: 2016-05-27 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Budowa budynku biurowo-usługowego wraz z hostelem dla potrzeb Centrum Aktywności Obywatelskiej dzielnic Centrum i Stare Miasto ul. Krakowska 34
Dodano: 2016-05-16 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Pracy Pozaszkolnej przy ul. Bukowego 23 w Świętochłowicach wraz z jego przebudową w celu poprawy efektywności energetycznej w infrastrukturze publicznej
Dodano: 2016-05-13 - Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34,) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu.
Dodano: 2016-04-27 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików w Bieruniu w zakresie nawierzchni jezdni, chodnika i ciągu pieszo-rowerowego oraz budowa ścieżki rowerowej
Dodano: 2016-04-25