Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji: „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (części parteru budynku A i D) Szpitala w Hajnówce

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 5058250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji: „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (części parteru budynku A i D) Szpitala w Hajnówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (części parteru budynku A i D) Szpitala w Hajnówce”, na podstawie decyzji nr 57/15 z dnia 24.03.2015 r., zatwierdzającej projekt i udzielającej pozwolenia na roboty budowlane, realizowanej w ramach projektu „Przebudowa i doposażenie SOR w SPZOZ w Hajnówce celem zapewnienia najwyższej jakości opieki medycznej” dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Priorytet IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego w zakresie wsparcia istniejących Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych (SOR) ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk wstępnej intensywnej terapii (roboty budowlane, doposażenie) dla projektów realizowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem województwa mazowieckiego. 2. Obiekt będący przedmiotem wykonania zlokalizowany jest w zespole budynków A,B,C,D,E szpitala im. Włodzimierza Mantiuka w Hajnówce, zlokalizowanego przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9, na działce nr geod. 3038/20, obejmuje w swym zakresie blok A i D. 3. Przedmiot umowy obejmuje obowiązki związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn. „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (części parteru budynku A i D) Szpitala w Hajnówce”, w zakresie architektury, instalacji sanitarnych (wod-kan, wentylacja, klimatyzacja, c.o., gazy medyczne), instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji CCTV, instalacji SSP i DSO, do momentu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz w okresie gwarancji dla robót budowlanych i instalacyjnych. 4. Zamawiający informuje, że dokumentacja, dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru, stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych szczegółowo we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Wykonawca, przez cały okres wykonywania umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100), na dowód czego przekaże Zamawiającemu, w dniu podpisania niniejszej umowy, komplet dokumentów ubezpieczeniowych z których wynika pełna treść warunków ubezpieczenia. Przez komplet dokumentów ubezpieczeniowych rozumie się: polisę ubezpieczeniową (lub inny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia) wraz z załącznikami, klauzulami, aneksami i ogólnymi warunkami umowy oraz potwierdzenie zapłaty składki ubezpieczeniowej. 10. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: a) współpraca z Zamawiającym podczas procedury wyboru wykonawcy robót budowlanych. b) wyznaczenie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane, pełnił będzie rolę koordynatora inspektorów wszystkich zaangażowanych branż, c) wyznaczenie inspektorów nadzoru inwestorskiego branż: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która będzie kierowała robotami budowlanymi w w/w specjalnościach, d) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, e) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji inwestycji, f) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę, g) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, h) sprawdzanie jakości wykonawczych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, i) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych i odbioru końcowego) wykonywanych robót budowlanych, j) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i przekazywanie ich do użytku, k) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowody dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, l) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, m) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, n) udzielanie Wykonawcy Robót informacji, wyjaśnień wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, o) udział w naradach roboczych – koordynacyjnych w trakcie realizacji inwestycji, zwoływanych również przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy, p) składanie Zamawiającemu raportów z działalności, obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową, w okresach miesięcznych „Sprawozdanie miesięczne”, w ciągu 3 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego. Sprawozdanie miesięczne powinno zawierać: - opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, - nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem, - opisy powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - fotografie dokumentujące postęp robót, - wykaz zmian w dokumentacji projektowej, - wykaz roszczeń i etapy ich rozpatrzenia. Po zakończeniu inwestycji, Koordynator Nadzoru przedłoży Zamawiającemu komplet sporządzonej przez Wykonawcę Robót dokumentacji powykonawczej, poprzedzonej sprawdzeniem kompletności i jakości dokumentów odbiorowych (wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie) przed podpisaniem protokołu końcowego; w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego. Sprawozdanie końcowe, powinno zawierać: - końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i powykonawczą Tabelę Elementów Rozliczeniowych, - protokół odbioru końcowego, - całą dokumentację kontraktową do odbioru końcowego zawierającą takie dokumenty jak: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z narad, polecenia zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, dokumentację powykonawczą techniczną. q) częściowe prowadzenie dokumentacji odbioru finansowego wykonywanych robót budowlanych: - sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, - sprawdzanie poprawności rzeczowej wystawionych faktur na roboty budowlane, weryfikacja zgodności z aktualnym postępem prac, - prowadzenie zestawień rozliczanych faktur, zgodnie z wymogami Zamawiającego. r) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących BHP, p.poż., ochrony środowiska, itd. s) kontrolowanie zgodności wykonywania przez Wykonawcę robót budowlanych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego z dnia 3 listopada 2011 r., Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, z wszystkimi aktualnie obowiązującymi zmianami i nowelizacjami. t) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i obowiązującymi przepisami, u) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, v) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, w) osoby świadczące usługi zobowiązane są do pełnienia nadzoru w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz w wyjątkowych sytuacjach na każde żądanie Zamawiającego, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych, przy czym minimalny czas pracy ww. osób winien wyglądać następująco: - Koordynator Nadzoru Inwestorskiego - minimum 1 raz w tygodniu, przez co najmniej 2 godziny dziennie. - Inspektorzy Nadzoru (branżowi) – minimum 1 raz w tygodniu, przez co najmniej 2 godziny dziennie, w czasie prowadzenia robót w swojej branży. Konieczność pracy zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i/lub w godzinach innych nadliczbowych, nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. x) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie (ryczałtowe), bez dodatkowej zapłaty, y) ścisła współpraca z Zamawiającym, zgodnie z jego wymogami, przedmiotem zamówienia i obowiązującymi przepisami. z) Każdy inspektor ma obowiązek potwierdzania na liście, znajdującej się w Dziale Technicznym SP ZOZ w Hajnówce, każdorazowej swojej obecności na placu budowy (inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej przez cały czas trwania robót, inspektor branży sanitarnej i branży elektrycznej - w czasie prowadzenia robót na budowie z danej branży).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku Zamawiający nie precyzuje wobec wykonawców żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że każdy z w/w warunków jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy , wg zał. nr 1 do siwz, 2. Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, wg zał. nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach