Gmina Kościelisko ogłasza przetarg
- Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 079 100
- Data zamieszczenia: 2019-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
ul. Strzelców Podhalańskich 44
34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
tel. 182 079 100
REGON: 49052655000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją Centrum Rekreacji w Kościelisku w ramach projektu pn. „Aktywna turystyka kluczem do rozwoju pogranicza” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Kościelisko usług z zakresu pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych przy realizacji Centrum Rekreacji w Kościelisku w branżach: - specjalność konstrukcyjno-budowlana, - specjalność inżynieryjna mostowa, - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, polega na wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją następujących robót: - Gwarantowanej części zamówienia, która swoim zakresem obejmuje wykonanie: 1. Kompleksowej obsługi geodezyjnej łącznie z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 2. Rozbiórki budynku nr 5 3. Odbudowy kładki M3 nad drogą gminną, 4. Tunelu pod trasami, 5. Rolkostrady z nawierzchnią asfaltową, 6. Trasy zimowe, 7. Odwodnienia i drenażu placu, 8. Przyłącza kanalizacji deszczowej, 9. Formowania terenu i ułożenia nawierzchni trawiastej, 10. Parkingu nr 1 i dróg dojazdowych, 11. Oświetlenia tras biegowych, 12. Oświetlenia dojść i dojazdów, 13. Zasilania obiektów, 14. Przebudowy istniejącej infrastruktury komunalnej, 15. Zabezpieczeń i murów oporowych, 16. Kompleksowej obsługi inwestycji w zakresie formalnym (zgłoszenie rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia wraz z uzyskaniem pozwolenia na czę-ściowe użytkowanie) 17. Pozostałych robót i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na częściowe użytkowanie obiektu (np. wykonanie wymaganych prób technolo-gicznych itp. - Części zamówienia objęta prawem opcji, która swoim zakresem przewiduje wykonanie: 1. Infrastruktury do zaśnieżania tras, Zamawiający skorzystał z prawa opcji i realizował będzie obydwie części - Zakres zamówienia nie obejmuje części robót ujętych w dokumentacji projektowej. Nie będą realizowane następujące roboty: 1. Rozbiórka budynku nr 1, 2. Rozbiórka budynku nr 2, 3. Rozbiórka budynku nr 3, 4. Rozbiórka budynku nr 4, 5. Kładka M1 nad trasami, 6. Kładka M2 nad trasami, 7. Parking nr 2 i drogi dojazdowe, 8. Parking nr 3 i drogi dojazdowe, 9. Miejsca odpoczynku rowerzystów tzw. BIKESTOP, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ewentualne pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy. - W przypadku podmiotu zagranicznego: dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz dokumenty potwierdzają-ce, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - W przypadku Wykonawcy, który powoływał się będzie przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolności podmiotów trzecich należy złożyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dokumentów w zakresie braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Dodano: 2024-04-22 - Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z obsługą gwarancji dla zadania pn.: "Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Białka Tatrzańska"
Dodano: 2023-02-20