Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Białostockiej 10/18 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, Kłopotowskiego 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443-80-(50 lub 49) , fax. 22 443-81-86
  • Data zamieszczenia: 2023-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443-80-(50 lub 49), fax. 22 443-81-86
    REGON: 015259640
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Białostockiej 10/18 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Białostockiej 10/18 w Warszawie, w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa kompleksu sportowego wraz z halą sportową przy Szkole Podstawowej nr 73 ul. Białostocka 10/18” (w systemie „pod klucz”)”. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.);b) obsługę inwestycji w zakresie określonym w Umowie, łącznie z koordynacją nadzorów branżowych i kontrolowaniem rozliczeń inwestycji z Wykonawcą robót budowlanych, jak również z jego podwykonawcami ;c) obsługę okresu gwarancyjnego oraz 5 letniej rękojmi, tj.:- nadzór nad usuwaniem wad/usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i wad/usterek w trakcie okresu gwarancyjnego/rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia;-przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę Inwestycji na okres 60 miesięcy oraz 5 letniej rękojmi, w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego, warunki wykonania i odbioru określają:- Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami – załącznik nr 5 do SWZ,-Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami – załącznik nr 6 do SWZ,Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach