Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Białostockiej 10/18 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, Kłopotowskiego 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443-80-(50 lub 49) , fax. 22 443-81-86
  • Data zamieszczenia: 2023-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443-80-(50 lub 49), fax. 22 443-81-86
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Białostockiej 10/18 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Białostockiej 10/18 w Warszawie, w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa kompleksu sportowego wraz z halą sportową przy Szkole Podstawowej nr 73 ul. Białostocka 10/18” (w systemie „pod klucz”)”. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.);b) obsługę inwestycji w zakresie określonym w Umowie, łącznie z koordynacją nadzorów branżowych i kontrolowaniem rozliczeń inwestycji z Wykonawcą robót budowlanych, jak również z jego podwykonawcami ;c) obsługę okresu gwarancyjnego oraz 5 letniej rękojmi, tj.:- nadzór nad usuwaniem wad/usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i wad/usterek w trakcie okresu gwarancyjnego/rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia;-przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę Inwestycji na okres 60 miesięcy oraz 5 letniej rękojmi, w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego, warunki wykonania i odbioru określają:- Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami – załącznik nr 5 do SWZ,-Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami – załącznik nr 6 do SWZ,Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących:1.Osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Ad.1 Minimalne wymagania dotyczące osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Zamawiający uzna, że Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby gwarantujące realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia:1) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;- doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, nad co najmniej jedną inwestycją polegającej na budowie/rozbudowie/przebudowie budynku użyteczności publicznejo powierzchni użytkowej objętej nadzorem min. 1 000,00 m².2) Inspektor nadzoru robót sanitarnych, posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad co najmniej jedną inwestycją polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1 000,00 m².3) Inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;- doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej (obejmujący łącznie zakres robót związany z sieciami, instalacjami i urządzeniami elektrycznymi i elektroenergetycznymi) nad co najmniej jedną inwestycją polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min.1 000,00 m².Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji pod warunkiem posiadania przez osobę kwalifikacji odpowiadających wymaganiom dla każdej z wymienionych funkcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach