Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową hali garażowo-magazynowej wraz z placem manewrowym w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy ” w ramach Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”

Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82400 Sztum, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 677 428 , fax. 552 677 442
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
    ul. Mickiewicza 31
    82400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 552 677 428, fax. 552 677 442
    REGON: 19262862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową hali garażowo-magazynowej wraz z placem manewrowym w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy ” w ramach Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową hali garażowo-magazynowej wraz z placem manewrowym w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. Budowa obiektu warsztatów i pracowni dydaktycznych do praktycznej nauki zawodu dla potrzeb uruchomienia pracowni dydaktycznych w celu dostosowania oferty praktycznego kształcenia zawodowego ZSZ w Barlewiczkach do wymogów regionalnego rynku pracy ” w ramach Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”. 3. Obowiązki inspektora nadzoru w ramach nadzoru inwestorskiego: 3.1. Nadzór inwestorski obejmować będzie; - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych prowadzonych na podstawie projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami technicznymi; - sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; - uzgadnianie dokonania koniecznych zmian z autorami projektu z zachowaniem prawa autorskiego; - zapewnienie dyspozycyjności nadzoru na terenie budowy w godzinach pracy wykonawcy robót, potwierdzanej wpisem w dzienniku budowy; - rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; - informowanie na piśmie zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, zwłaszcza o zagrożeniach terminu zakończenia robót; - uczestniczenie w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót; - przygotowanie i udział w odbiorach: końcowym, usunięcia usterek i wad ujawnionych w trakcie odbioru końcowego; - potwierdzenie wpisem w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru; - żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; - żądanie od kierownika budowy wstrzymania robót budowlanych w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia lub niezgodności z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; - egzekwowanie od wykonawcy robót przedstawienia dokumentów dopuszczających materiały i wyroby budowlane do stosowania w budownictwie; - wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisami do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, a także odkrycia elementów ulegających zakryciu; - przeprowadzenie analizy i oceny proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń; - uczestniczenie w organizowanych przez zamawiającego dodatkowych naradach wynikających z bieżących potrzeb oraz reprezentowanie Zamawiającego przed innymi organami administracji publicznej, w tym uczestnictwa w niezbędnych posiedzeniach Zarządu Powiatu Sztumskiego; - weryfikację oraz zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, w tym oświadczenia kierownika budowy o zakończeniu robót i uporządkowaniu terenu; - prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych; - żądanie od wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru: deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych wraz z instrukcjami obsługi i konserwacji; - reprezentowania zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych oraz wynikających z tego tytułu ewentualnych sporach; - sporządzania protokołów z przeglądów gwarancyjnych obejmujących: wykaz usterek i wad, wskazania przyczyn powstawania usterek wraz z podaniem zaleceń odnośnie ich usunięcia; - nadzoru nad robotami wykonywanymi przez wykonawcę w ramach robót gwarancyjnych; - uczestnictwa w odbiorze wyeliminowanych usterek i wad ujawnionych w podczas przeglądów gwarancyjnych wraz z poświadczeniem tych faktów w książce obiektu; - udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót; - w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, Wykonawca musi być dostępny na żądanie zamawiającego w celu nadzorowania wykonywanych robót i odbioru; - innych czynności niezbędnych do prawidłowego pełnienia nadzoru inwestorskiego, w tym zapewnienia zastępstwa w przypadku każdorazowej nieobecności. 3.2. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r., poz. 290 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, zgodnie z obowiązującymi normami, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz ze szczegółowym zakresem zamówienia określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót orz przedmiarach robót. 3.3 Szczegółowe informacje o przedmiocie zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatsztumski.pl w zakładce „zamówienia publiczne” i dalej „przetargi 2018”, postepowanie na roboty budowlane z dnia 30.08.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 4.2. – zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach