Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową drogi łączącej ul. Leszczyńską z ul. Górną wraz z remontem ul. Podgórnej

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 655 752 142
  • Data zamieszczenia: 2020-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
    ul. Rynek 2
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5752110-13, fax. 655 752 142
    REGON: 52573100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową drogi łączącej ul. Leszczyńską z ul. Górną wraz z remontem ul. Podgórnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego m.in. nad.: Budową drogi wraz z chodnikami, ciągami pieszo- rowerowymi, zjazdami, zatokami autobusowymi; Budową oświetlenia drogowego; Usunięcia kolizji niskiego napięcia; Usunięcia kolizji średniego napięcia; Budową przepustu; Budową kanalizacji deszczowej; Budową kanalizacji sanitarnej; Montażem zbiorników; Robotami rozbiórkowymi. Informacja: dokumentacja projektowa dot. zadania inwestycyjnego dostępna jest w formie elektronicznej na stronie internetowej www.bip.gostyn.pl zakładka: Zamówienia publiczne I/271/28/2020. Inspektor zobowiązany będzie wykonywać wszelkie podstawowe czynności przewidziane na mocy przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), tj.: 1. reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 3. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestnictwo w próbach, odbiorach technicznych, radach budowy oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 4. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych oraz kontrola usunięcia wad; 5. wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie; 6. żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budową; 7. koordynacja wszystkich robót; 8. ochrona interesów Zamawiającego; 9. kontrola ilości, jakości i terminowości wykonania robót, zgodnie z harmonogramem prac do wykonania; 10. sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad ewentualnymi robotami dodatkowymi; 11. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej; 12. wizytowanie frontu robót tak często jak to będzie konieczne, aby zapewnić prawidłowy przebieg realizacji budowy (zgodnie z umową); 13. w przypadku zgłoszenia usterek w okresie gwarancyjnym, Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego udziału w przeglądzie oraz nadzorze nad prawidłowością ich usunięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach