Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szwedzkiej/Stolarskiej w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, Kłopotowskiego 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443-80-50 lub 49 , fax. 22 443-81-86
  • Data zamieszczenia: 2023-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443-80-50 lub 49, fax. 22 443-81-86
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szwedzkiej/Stolarskiej w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami administracji w parterze, niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Szwedzkiej/Stolarskiej w Warszawie na działkach nr ew. 84, 9/2, 9/1 oraz części działki nr ew. 14 z obrębu 4-13-01, w ramach inwestycji Zamawiającego pn. „Budowa budynku komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Szwedzkiej i Stolarskiej”. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682);b) obsługę nadzorowanej inwestycji w zakresie określonym w Umowie, łącznie z koordynacją nadzorów branżowych i kontrolowaniem rozliczeń Inwestycji z Wykonawcą robót budowlanych zwanym dalej „Wykonawcą Inwestycji”, jak również z jego podwykonawcami;c) obsługę okresu gwarancyjnego oraz 5 letniej rękojmi, tj.:- nadzór nad usuwaniem wad/usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i wad/usterek w trakcie okresu gwarancyjnego/rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia;- przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę Inwestycji na okres 60 miesięcy oraz 5 letniej rękojmi, w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usługi, opis wymagań Zamawiającego, warunki wykonania i odbioru określają:a) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami – załącznik nr 5 do SWZ:- Załącznik nr 1 do OPZ: Projekt budowlany obejmujący projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, - Załącznik nr 2 do OPZ: Projekty wykonawcze, - Załącznik nr 3 do OPZ: STWIOR, - Załącznik nr 4 do OPZ: Badania geotechniczne gruntu,- Załącznik nr 5 do OPZ: Inwentaryzacja zieleni, - Załącznik nr 6 do OPZ: Umowa/projekt umowy z Wykonawcą Inwestycji,- Załącznik nr 7 do OPZ: Decyzja Nr 820/2022/PE-ZD-II z 6 lipca 2022 Marszałka Województwa Mazowieckiego zezwalająca usunięcie drzew,- Załącznik nr 8 do OPZ: Decyzja nr 155/2022 – pozwolenie na budowę. b) Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami – załącznik nr 6 do SWZ,Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiających realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:1) Inspektorem nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, który będzie jednocześnie pełnił funkcję Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru, posiadającym:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;- doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nad co najmniej jedną inwestycją polegającą na budowie* obiektu należącego do jednej z kategorii: IX, XI-XIV (kategorie zdefiniowane w załączniku do ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane, tj. Dz.U. z 2023 poz. 682) o powierzchni użytkowej objętej nadzorem min. 1000 m2.2) Inspektorem nadzoru w branży sanitarnej, posiadającym:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nad co najmniej jedną inwestycją polegającą na budowie* obiektu należącego do jednej z kategorii: IX, XI-XIV (kategorie zdefiniowane w załączniku do ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane, tj. Dz.U. z 2023 poz. 682) o powierzchni użytkowej objętej nadzorem min. 1000 m2.3) Inspektorem nadzoru w branży elektrycznej, posiadającym:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;- doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej,w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nad co najmniej jedną inwestycją polegającą na budowie* obiektu należącego do jednej z kategorii: IX, XI-XIV (kategorie zdefiniowane w załączniku do ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane, tj. Dz.U. z 2023 poz.682) o powierzchni użytkowej objętej nadzorem min. 1000 m2.UWAGA!:*Pod pojęciem budowy należy rozumieć budowę w rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2023 poz. 682).W przypadku gdy doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru dla każdej z wskazanych branż, związane było z nadzorem nad inwestycją polegającą na rozbudowie/odbudowie/nadbudowie istniejącego obiektu, należącego do jednej z kategorii: IX, XI-XIV (kategorie zdefiniowane w załączniku do ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane, tj. Dz. U. z 2023 poz. 682), Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli powierzchnia użytkowa nadzorowanej rozbudowy/odbudowy/nadbudowy obiektu była nie mniejsza niż 1000 m2.Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji pod warunkiem posiadania przez osobę kwalifikacji i doświadczenia odpowiadającego wymaganiom dla każdej funkcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach