Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pt. Budowa hali sportowo - widowiskowej wraz z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły, na działce nr 593 w obrębie ewidencyjnym Pączewo w gminie Skórcz

Urząd Gminy w Skórczu ogłasza przetarg

  • Adres: 83-220 Skórcz, ul. Dworcowa 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5824236 lub 5824645 , fax. 058 5824999
  • Data zamieszczenia: 2010-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Skórczu
    ul. Dworcowa 6 6
    83-220 Skórcz, woj. pomorskie
    tel. 058 5824236 lub 5824645, fax. 058 5824999
    REGON: 19057759700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pt. Budowa hali sportowo - widowiskowej wraz z łącznikiem do istniejącego budynku szkoły, na działce nr 593 w obrębie ewidencyjnym Pączewo w gminie Skórcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje: - nadzór inwestorski nad wykonaniem budowy hali - sportowo widowiskowej wraz z łącznikiem do istniejącej szkoły zgodnie z dokumentacją projektową robót budowlanych w branżach: budowlanej, sanitarnej (wodno-kanalizacyjnej, c.o,) elektrycznej i wentylacyjnej. Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży budowlanej, - reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z pozwoleniem na budowę, z dokumentacją projektową , specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót , obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacja projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - został wykonany, - nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających - w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, - sprawdzanie obmiaru robót w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót - w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, - sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu - w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy, - sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy potwierdzenie w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru, - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych , których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych, - wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, - egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/ dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, - egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, - wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, - analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, - uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych , - przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej , sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania (dotyczy etapów i całości), - uczestniczenie w odbiorze końcowym , odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych. 2.2. Projektowana hala sportowo - widowiskowa jest obiektem wolnostojącym, nie podpiwniczonym, w części sportowej - parterowym, w części zaplecza - 3 kondygnacyjnym. Rzut obiektu jest prostokątem o szerokości 18,20 m i długości 40, 42 m. Wysokość hali wynosi 8,98 m. Wskaźnik powierzchni zabudowy do powierzchni działki to 783,74 m2, powierzchnia placu manewrowego z parkingiem to 821,0 m2 Na parterze budynek podzielony jest na dwie części: sala sportowo - widowiskowa oraz zaplecze socjalno - techniczne, w którym zlokalizowane są szatnie i łazienki dla sportowców, toalety ogólnodostępne (w tym jedna dla osób niepełnosprawnych), pokój nauczyciela (trenera) i pomieszczenie pierwszej pomocy, magazyn, pomieszczenie gospodarcze oraz kotłownia. Sala sportowo - widowiskowa o powierzchni 558,12 m2 co stanowi 62,96% części sportowej. Na pierwszym piętrze zlokalizowane jest pomieszczenie techniczne stanowiące wydzieloną strefę pożarową. Na drugim piętrze znajduje sie widownia. Mieści ona 130 miejsc siedzących. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlano - montażowych, instalacyjnych wykonanych w całości zgodnie z dokumentacją projektowa w zakresie: - roboty budowlano - montażowe - instalacja wodno - kanalizacyjna - instalacja elektryczna i odgromowa - instalacja wentylacji mechanicznej - instalacja centralnego ogrzewania - przyłącza zewnętrzne - dojścia, dojazdy, miejsca parkingowe Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: mp projekt mirosław pacek, 30-149 Kraków, ul. Balicka 134.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/skorcz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach