Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Rewitalizacja obiektu - Park Gminny w Ornontowicach, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta.

Gmina Ornontowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3306222 , fax. 32 3306215
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ornontowice
    ul. Zwycięstwa 26a 26a
    43-178 Ornontowice, woj. śląskie
    tel. 32 3306222, fax. 32 3306215
    REGON: 27625775900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Rewitalizacja obiektu - Park Gminny w Ornontowicach, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Rewitalizacja obiektu - Park Gminny w Ornontowicach, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta. 1. Zakres prac obejmuje: a) Kompleksowy nadzór inwestorski w zakresie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru, robót drogowych oraz robót elektrycznych. 2. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru obejmuje:Obowiązki inspektora nadzoru w okresie poprzedzającym realizację budowy:a) Inspektor nadzoru powinien zapoznać się z dokumentacją projektową, sprawdzić jej kompletność pod kątem realizacyjnym oraz ujętych przedmiarów robót,b) Inspektor nadzoru powinien dokonać oględzin terenu budowy z analizą jego uzbrojenia i urządzeń oraz oceny potencjalnych zagrożeń związanych z realizacją przedsięwzięcia. 2.2 Obowiązki inspektora nadzoru w okresie realizacji budowy: a) Inspektor nadzoru w czasie trwania budowy sprawuje kontrolę nad jej przebiegiem w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego i przyszłych użytkowników,b) Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy:- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,- sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,- kontrola terminowości robót, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających (łącznie z wpisem do Dziennika Budowy), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,- uczestniczenie w naradach organizowanych przez Inwestora.c) Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie brał udział w naradach roboczych na budowie, tzw. Radach Budowy, które Zamawiający organizował będzie z częstotliwością uzależnioną od postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu (za wyjątkiem sytuacji szczególnie uzasadnionych). Na każde spotkanie inspektor będzie przygotowywał pisemny protokół z postępu prac. d) Inspektor nadzoru inwestorskiego w porozumieniu z kierownikiem budowy rozstrzyga wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu. e) Inspektor nadzoru inwestorskiego może żądać dokonania przez wykonawcę robót, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem.f) Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek sprawdzenia i potwierdzenia wykonania określonych w umowie etapów inwestycji, obiektów lub ich części nie stanowiących odrębnych przedmiotów odbioru w zakresie, w jakim zgodnie z umową mogą one być przedmiotem oddzielonego fakturowania.g) Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym.2.3 Obowiązki inspektora nadzoru związane z odbiorem obiektu lub robót:a) Inspektor nadzoru sprawdza kompletność przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, b) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach odbioru częściowego i końcowego i przekazywaniu obiektu użytkownikowi,c) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do sprawdzenia dokumentacji powykonawczej budowy.2.4 Obowiązki inspektora nadzoru w okresie gwarancji, rękojmi: a) Inspektor nadzoru bierze udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad,b) Inspektor nadzoru kontroluje usunięcie wad przez wykonawcę robót.3. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowe właściwości funkcjonalne: Powierzchnia parku ok. - 4,2ha. Powierzchnia w zakresie opracowania podzielona na etapy - łącznie ok. 2,63ha UWAGA! Wszelkie prace na terenie parku podlegają szczegółowym uzgodnieniom z konserwatorem zabytków.Zadanie zostało podzielone na 4 etapy, z których każdy obejmuje:ETAP II obejmuje:1. Amfiteatr do celu organizowania wydarzeń kulturalnych - widownia stanowiąca wycinek koła, z rzędami ławek w odcinkach łamanych oraz dwoma zejściami dla widzów. Stała zadaszona scena w formie muszli koncertowej - scena o trapezowym obrysie rzutu, przykryta zadaszeniem w formie fragmentu bocznicy stożka, wysokość od poziomu terenu do szczytu - 10 m,Zaplecze, które obejmuje: korytarz, magazyn podręczny, 2 garderoby oraz 2 pomieszczenia WC. Budynek zaplecza na tyłach sceny o prostokątnym obrysie rzutu, wydłużonym kierunku północ - południe, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, ze stropodachem płaskim,Obiekt zostanie wyposażony w wszelką infrastrukturę niezbędną do prawidłowego funkcjonowania (prąd, woda, Internet). Powierzchnia zabudowy zaplecza: ok. 71 m 2.2. Nawierzchnie pozostałe - teren przeznaczony na budowę drogi pożarowej z placem manewrowym i alejką dla ruchu konnego. Prace ziemne należy wykonywać ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo korzeni drzew rosnących w pobliżu.Korytowanie pod wszystkie nawierzchnie ok. 40cm - 2252m 2.Wykonanie pochylni na drodze pożarowej 126m2 - 110m 3.Skarpa pod widownię - 620m 3.Złagodzenie skarpy przy parku i podniesienie wypłaszczenia 156+701 - 857m 3.Podbudowy pod nawierzchnie, nawierzchnie (kamień/kostka granitowa) + krawężnik/obrzeże granitowy surowo łupany wraz z podbudową:Podbudowa górna, dolna oraz warstwa odsączająca - 2252m 2.Wykonanie nawierzchni Terraway - 400m2 . Wykonanie nawierzchni utwardzonej (kamień naturalny) - 622m 2.Nawierzchnia alejek (kamienna) - 262m 2.Nawierzchnia dla drogi pożarowej (kamienna) - 823m 2.Nawierzchnia dla ruchu konnego - 145m 2. 3. Nasadzenia - obejmują drzewa, krzewy, a także byliny i rośliny cebulowe oraz trawnik. ETAP III obejmuje:1. Plac zabaw z labiryntem. Wszystkie wybrane elementy placu zabaw są zbudowane prawie całkowicie z drewna, w celu jak najlepszego dopasowania do naturalistycznego stylu całego parku. Wszystkie urządzenia zabawowe powinny posiadać atesty, certyfikaty oraz spełniać wszystkie niezbędne wymogi bezpieczeństwa. Zostaną wykonane w standardowych rozmiarach dla poszczególnych grup wiekowych, zgodnie z danymi katalogowymi (wybór zabawek zostanie uzgodniony z Inwestorem). Urządzenia zabawowe powinny spełniać wymogi norm PN-EN 1176-1-11:2009P Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, natomiast nawierzchnie powinny spełniać wymagania normy PN-EN 1177:2009P Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Nawierzchnie zastosowane na placu zabaw powinny być wykonane częściowo z piasku a częściowo jako nawierzchnia bezpieczna syntetyczna. Zestaw elementów na placu zabaw będzie przystosowany dla dzieci w różnych kategoriach wiekowych. Funkcja terenu zostaje urozmaicona poprzez lokalizację placów zabaw: dla dzieci najmłodszych, dzieci starszych, terenu do gier planszowych.2. Plac Aniołów Stróżów. Na wzniesieniu położonym blisko wejścia do parku od strony północno-zachodniej zostanie ustawiona rzeźba Anioła Stróża wykonanego z drewna, zwróconego twarzą w stronę placu zabaw. Minimalna wysokość postaci Anioła Stróża to 2,5m. Postać Anioła otoczono zielenią. 3. Nawierzchnie pozostałe obejmują wykonanie nawierzchni bezpiecznej wraz z podbudową i krawężnikiem gumowym na placu zabaw, kamienia łamanego na Placu Aniołów Stróżów oraz kostki granitowej jako nawierzchni labiryntu.Roboty ziemne z przemieszczaniem mas ziemnych: Korytowanie pod wszystkimi nawierzchniami utwardzonymi ok.30cm - 1095m 2.Podbudowy pod nawierzchnie, nawierzchnie + krawężnik granitowy surowo łupany wraz z podbudową:Podbudowa górna, dolna, warstwa odsączająca - 1095m 2.Nawierzchnia bezpieczna syntetyczna - 45m2 . Nawierzchnia bezpieczna - piasek - 480mb.Nawierzchnia na placu Anioła Stróża (kamień łamany) - 42m2 .Nawierzchnia labiryntu - 80mb. Schody terenowe o dł. biegu 8,2m, szer. biegu 2m - 20m 2. Nawierzchnia alei głównej (kamienna) wraz z krawężnikiem/obrzeżem granitowym - 388m2 . Nawierzchnia pozostałych alejek (kamienna) wraz z krawężnikiem/obrzeżem granitowym - 520m 2.4. Nasadzenia - obejmują drzewa, krzewy, a także byliny i rośliny cebulowe oraz trawnik.ETAP IV obejmuje:1. Grill terenowy stacjonarny. W części północno-wschodniej parku zlokalizowano miejsce do organizowania grilli. Prowadzi do niego ścieżka żwirowa, a plac na którym umiejscowiony zostanie grill stacjonarny zostanie wyłożony brukiem. Grill okrągły o min. średnicy zewnętrznej 1.5m.2. Nasadzenia - obejmują drzewa, krzewy, a także byliny i rośliny cebulowe oraz trawnik. 3. Nawierzchnie pozostałe. Roboty ziemne z przemieszczaniem mas ziemnych: Korytowanie pod wszystkie nawierzchnie ok. 30 cm - 815 m2. Podbudowy pod nawierzchnie, nawierzchnie (kamień/kostka granitowa) + krawężnik/obrzeże granitowy surowo łupany wraz z podbudową:Podbudowa górna, dolna, warstwa odsączająca - 815 m2 Nawierzchnia do jazdy konnej i prowadząca do grilla - 485 m2 Nawierzchnia utwardzona (kamienna) - 246 m2 Wykonanie pochylni - 44m2 Utwardzenie placu na grill wraz z podbudową - 40 m2 4. Ogrodzenie.Jednym z elementów przedmiotowego zadania jest ogrodzenie terenu parku od północno-wschodniej strony ogrodzeniem systemowym panelowym, zabezpieczonym antykorozyjnie poprzez m.in. ocynkowanie oraz malowanie proszkowe lakierem. Ogrodzenie zostanie wykonane od narożnika ogrodzenia oczyszczalni ścieków sąsiadującej z parkiem do narożnika muru otaczającego stary cmentarz na długości 160 m. ETAP V obejmuje:1. Budowa oświetlenia Parku Gminnego w Ornontowicach. Zadanie obejmuje demontaż istniejącego oświetlenia i sieci oraz budowę nowego oświetlenia Parku Gminnego - ilość słupów wraz z oprawami i lampami sodowymi = 40 szt. słupów oświetleniowych wraz z oprawami ARIES 04 70W. Słupy będą posadowione wzdłuż chodników - alejek parkowych. W przypadku kolizji z istniejącymi konarami drzew słupy należy przesunąć poza ich konary. Ponadto zostanie wykonane oświetlenie dekoracyjne eksponujące niektóre okazy drzew oraz potoku przy projektowanym amfiteatrze wraz ze sceną i zapleczem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach