Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Zarządzającego Budową i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku dla potrzeb Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2706505, 2706512 , fax. 032 3354011
  • Data zamieszczenia: 2011-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2706505, 2706512, fax. 032 3354011
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Zarządzającego Budową i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku dla potrzeb Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Zarządzającego Budową i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dalej zwanym Koordynatorem Budowy, nad zadaniem: 1. Przebudowa i rozbudowa budynku dla potrzeb Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.). Pod pojęciem Zarządzającego Budową należy rozumieć pełnienie obowiązków Zastępstwa Inwestycyjnego, podczas realizacji zadania inwestycyjnego. Pod pojęciem Koordynatora Budowy należy rozumieć pełnienie usług związanych z zarządzaniem ww. zadaniami w ramach realizacji inwestycji, obejmującymi przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją inwestycji, wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Do przedmiotowego zakresu obowiązków Koordynatora Budowy będzie należało: - pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie określonym w Art. 18 ust. 1 p. 3), 4) i 5) oraz ust. 2 ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, - pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestycyjnego, - zarządzanie finansowe, - bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym, - mediacja i rozjemstwo w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, - rozliczenie budowy, przekazanie środków na majątek trwały, - wspieranie działań Zamawiającego, w szczególności przy sporządzaniu ewentualnego rozliczenia dofinansowania ww. zadań. Do obowiązków Koordynatora Budowy należy w szczególności: - stała obecność na budowie (w przypadku stwierdzenia nieobecności na budowie przez okres co najmniej trzech dni Zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 0,5 % od całkowitego wynagrodzenia za każdy dzień nieobecności), - prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi dla robót i przepisami związanymi, - sprawdzenie, ocena i akceptacja wszystkich dokumentów złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych umową i istotnymi postanowieniami umowy dla robót, - akceptacja Kierownika Budowy lub Kierownika Robót zgłoszonych przez Wykonawcę robót a nie wymienionych w ofercie robót, - akceptacja Podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę, a niewyszczególnionych w ofercie robót, - ocena postępu robót, informowanie Zamawiającego, jeżeli jest on niezgodny z harmonogramem, - ocena wyników badań i pomiarów, - akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST, - ocena przedstawionych przez Wykonawcę kosztów zmian w robotach, bądź robót dodatkowych wycenionych na bazie cen jednostkowych z oferty bądź własnej wyceny tych kosztów i przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty ich zgłoszenia, - codzienna kontrola oznakowania ustawionego przez Wykonawcę na czas wykonywania robót, - prowadzenia całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi, budowlanymi, stronami i ludnością miejscową, - organizacja i prowadzenie Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją kontraktu (Koordynator Budowy sporządza protokoły z narad i przekazuje zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu), - składanie Zamawiającemu pisemnych miesięcznych raportów (sprawozdań) z działalności obejmującej prowadzenie koordynacji i nadzoru robót. Zamówienie należy zrealizować w czasie trwania zadania tj. wg terminów z umowy zawartej na realizację zadania, tj; do dnia: 30.06.2012r. z uwzględnieniem czasu niezbędnego po ww. dacie, na czynności niezbędne na rozliczenie budowy, nadzór nad wprowadzeniem informacji do zasobów geodezyjnych, przekazanie wytworzonego środka trwałego do majątku gminy itp. Ewentualne przedłużenie czasu budowy (np poprzez konieczność wykonania robót dodatkowych) należy uwzględnić w wycenie oferty. Przedłużenie realizacji budowy nie będzie podstawą do zmiany ryczałtowego wynagrodzenia Koordynatora Budowy. W przypadku robót dodatkowych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjmuje się, że wynagrodzenie za przedmiotową usługę jest objęte kwotą ryczałtową określoną w umowie. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych wymagających dodatkowego pozwolenia na budowę lub pozwolenia zmieniającego przyjmuje się, że wynagrodzenie za przedmiotową usługę będzie ustalone proporcjonalnie do zwiększenia wartości robót budowlanych. Zakres rzeczowy robót budowlanych jest określony: 1. Projektem budowlano wykonawczym autorstwa Biuro Projektów Inżynierskich datowanym na kwiecień 2011r. oraz Decyzją zezwalającą na budowę nr AB-7353/909/2011 wydaną przez Urząd Miejski w Gliwicach dnia 11.07.2011. 2. W/w dokumentacja dostępna jest w wersji elektronicznej jako załącznik do specyfikacji. Zakres pełnienia funkcji inspektora nadzoru obejmuje wszystkie branże niezbędne do realizacji zadania. Rozliczenie za wykonywanie przedmiotu umowy będzie następowało miesięcznie, zgodnie z harmonogramem płatności stanowiącym ZAŁ NR 3 do umowy. Harmonogram płatności zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Wypłaty będą dokonywane do wysokości 85 % kwoty z § 3 ust.1. Pozostałe 15% zostanie wypłacone Wykonawcy dopiero po zakończeniu inwestycji wraz z rozliczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach