Gmina Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
- Data zamieszczenia: 2016-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
REGON: 27625758700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja zabytkowych budynków Starego Knurowa z likwidacją źródeł niskiej emisji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest pełnienie funkcji nadzorczo - zarządzającej przez Koordynatora Projektu na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą:Termomodernizacja zabytkowych budynków Starego Knurowa z likwidacją źródeł niskiej emisji, obejmującego 14 budynków zlokalizowanych w kwartale ul. Dworcowej/Ogrodowej (budynki ul. Dworcowa 7, 9, 11, 13, 15, ul. Sienkiewicza 1 i ul. Mickiewicza 2, 6) oraz kwartale ul. Dworcowej/Kopernika (budynki ul. Dworcowa 17, 19, 21, ul. Mickiewicza 8, 10, ul. Kopernika 1). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zadania inwestycyjnego do minimum 8 budynków. Koordynator Projektu w ramach powołanego zespołu specjalistów ma na celu zapewnić kompleksową obsługę zadania inwestycyjnego polegającą na: a) reprezentowaniu Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzeniu jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawowaniu i odebraniu robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych i gwarancyjnych, d) potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usunięciu wad, e) kontrolowaniu i rozliczaniu finansowemu budowy wraz z całkowitym rozliczeniem zadania inwestycyjnego z jednostką finansującą, f) sporządzaniu analiz prawno-podatkowych, administracyjnych i finansowych, g) przygotowaniu materiałów do postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Wyszczególnione obowiązki Koordynatora Projektu mają jedynie charakter przykładowy i nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania koordynatora wynikającego z umowy. 2. Dane techniczne zadania inwestycyjnego: Zadanie inwestycyjne obejmuje 14 budynków mieszkalnych jednopiętrowych (z poddaszem i w części podpiwniczonych) wykonane w technologii tradycyjnej ze stropami drewnianymi. Powierzchnia zabudowy: dwa budynki 330m2 oraz dwanaście budynków 208m2. Kubatura: dwa budynki: 2068m3 oraz dwanaście budynków: 1298m3. W dwóch budynkach zlokalizowane są mieszkania jednopokojowe z aneksem kuchennym oraz w pozostałych dwunastu dwupokojowe z aneksem kuchennym. Celem generalnym realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego jest termomodernizacja istniejących budynków wraz z likwidacją ogrzewania węglowego i wykonaniem nowej instalacji gazowej wraz z montażem pieca dwu-funkcyjnego kondensacyjnego. W ramach robót budowlanych przewiduje się m.in.: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych urządzeń, instalacji wewnętrznych i przyłączy zewnętrznych, 2) Wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych (ze względu na zły stan techniczny przewiduje się również wzmocnienie lub wymianę części elementów konstrukcyjnych dachu i stropów), 3) Zabezpieczenie istniejących ściągów i ocena ich stanu technicznego, wykonanie zabezpieczeń na mogące powstać szkody górnicze w postaci ściągów stalowych, 4) Wykonanie robót budowlanych-wykończeniowych, 5) Wykonanie nowych instalacji wewnętrznych sanitarnych w tym: instalacji gazowej z montażem pieca dwu-funkcyjnego, instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej wraz z białym montażem, instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej, 6) Wykonanie nowych instalacji wewnętrznych elektrycznych wraz z montażem opraw oświetleniowych oraz instalacji teletechnicznych i teleinformatycznych, 7) Wykonanie nowych przyłączy zewnętrznych w tym: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, sieci gazowej, teletechnicznej oraz energetycznej, 8) Wykonanie infrastruktury zewnętrznej w ramach: robót drogowych (dojazdy, dojścia, place utwardzane), wycinki zieleni i wykonanie trawników oraz małej architektury (ogrodzenie, śmietniki podziemne) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (trzech tysięcy złotych), które należy wnieść do terminu wyznaczonego na składanie ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU W TRAKCIE REALIZACJI ZADAŃ PN.: a) ROZBUDOWA UL. SEMPOŁOWSKIEJ OD SKRZYŻOWANIA Z UL. PCK DO SKRZYŻOWANIA Z UL. DMOWSKIEGO W BIELSKU - BIAŁEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ I SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WŁASNOŚCI SPÓŁKI AQUA S.A.; b) PRZEBUDOWA ULICY FRYCZA MODRZEWSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ; c) PRZEBUDOWA ULICY NAD NIPREM W BIELSKU-BIAŁEJ
Dodano: 2016-04-05 - Pełnienie funkcji menadżera projektu dla inwestycji realizowanej w systemie zaprojektuj i wybuduj obiekt pn.: Budowa infrastruktury informatycznej dla Subregionu Północnego E-region częstochowski - II postępowanie
Dodano: 2014-09-24 - Pełnienie funkcji menadżera projektu dla inwestycji realizowanej w systemie: zaprojektuj i wybuduj obiekt pn.: Budowa infrastruktury informatycznej dla Subregionu Północnego E-region częstochowski
Dodano: 2014-08-04 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. dr Wł. Biegańskiego przy ul. Dąbrowskiego 75 w Częstochowie
Dodano: 2014-07-28 - Pełnienie funkcji Zarządzającego Budową i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania:Zagospodarowanie ul. Akademickiej w Gliwicach i terenów bezpośrednio przyległych, jako publicznej strefy pieszej Etap I.
Dodano: 2013-05-20 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.: Przygotowanie terenów inwestycyjnych w Częstochowie - Strefa SKORKI
Dodano: 2013-04-08 - Inżynier dla zadania Budowa tunelu pod DK-1 w dzielnicy Wartogłowiec w Tychach wraz z budową połączenia ul. Cmentarnej z ul. Goździków
Dodano: 2013-03-08 - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru autorskiego przy realizacji Projektu pod nazwą Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno - kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie. Etap II
Dodano: 2012-11-28 - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru autorskiego przy realizacji Projektu pod nazwą Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno - kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie. Etap II.
Dodano: 2012-11-15 - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu oraz nadzór i rozliczenie robót przy realizacji Projektu pod nazwą [Budowa nowoczesnego obiektu dydaktyczno - kulturalnego Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie. Etap II]
Dodano: 2012-10-31