Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Zarządzającego Budowa i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dalej zwanego ogólnie Koordynatorem Budowy, nad zadaniem: Przebudowa wiaduktu drogowego nad linia kolejowa PKP Gliwice - Opole w ciągu Alei Jana Nowaka - Jezioranskiego (DK88) W Gliwicach

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2706505, 2706512 , fax. 032 3354011
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2706505, 2706512, fax. 032 3354011
    REGON: 24000925100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Zarządzającego Budowa i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dalej zwanego ogólnie Koordynatorem Budowy, nad zadaniem: Przebudowa wiaduktu drogowego nad linia kolejowa PKP Gliwice - Opole w ciągu Alei Jana Nowaka - Jezioranskiego (DK88) W Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pod pojęciem Zarządzającego Budową należy rozumieć pełnienie obowiązków Zastępstwa Inwestycyjnego podczas realizacji zadania inwestycyjnego, w tym wykonywanie usług obejmujących przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego. Do przedmiotowego zakresu obowiązków Koordynatora Budowy będzie należało w szczególności: - pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie określonym w Art. 18 ust. 1 p. 3), 4) i 5) oraz ust. 2 ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego, - pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestycyjnego, - zarządzanie finansowe, - bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym, - mediacja i rozjemstwo w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, - rozliczenie budowy, przekazanie środków na majątek trwały, - wspieranie działań Zamawiającego, w szczególności przy sporządzaniu ewentualnego rozliczenia dofinansowania zadania. Zakres rzeczowy robót budowlanych jest określony: projektem budowlanym i projektem wykonawczym dla zadania, autorstwa konsorcjum firm projektowych ZNTiW INMOST-PROJEKT Sp. z o.o. + A-PROPOL s.c., oraz decyzją o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę nr 31/12 (nr spr. IFXIVa.7840.6.13.2012), z dnia 26-03-2012 r. wydaną przez Wojewodę Śląskiego Zakres pełnienia funkcji inspektora nadzoru obejmuje wszystkie branże niezbędne do realizacji zadania. Do obowiązków Koordynatora Budowy należy w szczególności: - stała obecność na budowie (w przypadku stwierdzenia nieobecności na budowie przez okres co najmniej trzech dni Zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 0,1 % od całkowitego wynagrodzenia za każdy dzień nieobecności), - prowadzenie nadzoru nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Specyfikacjami Technicznymi dla robót i przepisami związanymi, - sprawdzenie, ocena i akceptacja wszystkich dokumentów złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych umową i istotnymi postanowieniami umowy dla robót, - akceptacja Kierownika Budowy lub Kierownika Robót zgłoszonych przez Wykonawcę robót a nie wymienionych w ofercie robót, - akceptacja Podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę, a niewyszczególnionych w ofercie robót, - ocena postępu robót, informowanie Zamawiającego, jeżeli jest on niezgodny z harmonogramem, - ocena wyników badań i pomiarów , - akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami ST, - ocena przedstawionych przez Wykonawcę kosztów zmian w robotach, bądź robót dodatkowych wycenionych na bazie cen jednostkowych z oferty bądź własnej wyceny tych kosztów i przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty ich zgłoszenia, - codzienna kontrola oznakowania ustawionego przez Wykonawcę na czas wykonywania robót, - prowadzenia całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi, budowlanymi, stronami i ludnością miejscową, - organizacja i prowadzenie Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją kontraktu (Koordynator Budowy sporządza protokoły z narad i przekazuje zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu), - składanie Zamawiającemu pisemnych miesięcznych raportów (sprawozdań) z działalności obejmującej prowadzenie koordynacji i nadzoru robót .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach