Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Zarządzającego Budową i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dalej zwanego Koordynatorem Budowy

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2706505, 2706512 , fax. 032 3354011
  • Data zamieszczenia: 2010-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2706505, 2706512, fax. 032 3354011
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Zarządzającego Budową i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dalej zwanego Koordynatorem Budowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Zarządzającego Budową i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dalej zwanym Koordynatorem Budowy, nad zadaniami: 1. Przebudowa ulic Pionierów i Perseusza wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Gliwicach. 2. Budowa estakady łączącej ulice Portową z Perseusza w Gliwicach Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.). Pod pojęciem Zarządzającego Budową należy rozumieć pełnienie obowiązków Zastępstwa Inwestycyjnego, podczas realizacji zadania inwestycyjnego. Pod pojęciem Koordynatora Budowy należy rozumieć pełnienie usług związanych z zarządzaniem ww. zadaniami w ramach realizacji inwestycji, obejmującymi przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją inwestycji, wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Do przedmiotowego zakresu obowiązków Koordynatora Budowy będzie należało: - pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie określonym w Art. 18 ust. 1 p. 3), 4) i 5) oraz ust. 2 ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego, - pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestycyjnego, - zarządzanie finansowe, - bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym, - mediacja i rozjemstwo w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, - rozliczenie budowy, przekazanie środków na majątek trwały, - wspieranie działań Zamawiającego, w szczególności przy sporządzaniu ewentualnego rozliczenia dofinansowania ww. zadań. Do obowiązków Koordynatora Budowy należy w szczególności: - stała obecność na budowie (w przypadku stwierdzenia nieobecności na budowie przez okres co najmniej trzech dni Zamawiający naliczy kary umowne w wysokości 0,1 % od całkowitego wynagrodzenia za każdy dzień nieobecności), - prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi dla robót i przepisami związanymi, - sprawdzenie, ocena i akceptacja wszystkich dokumentów złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych umową i istotnymi postanowieniami umowy dla robót, - akceptacja Kierownika Budowy lub Kierownika Robót zgłoszonych przez Wykonawcę robót a nie wymienionych w ofercie robót, - akceptacja Podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę, a niewyszczególnionych w ofercie robót, - ocena postępu robót, informowanie Zamawiającego, jeżeli jest on niezgodny z harmonogramem, - ocena wyników badań i pomiarów , - akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST, - ocena przedstawionych przez Wykonawcę kosztów zmian w robotach, bądź robót dodatkowych wycenionych na bazie cen jednostkowych z oferty bądź własnej wyceny tych kosztów i przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty ich zgłoszenia, - codzienna kontrola oznakowania ustawionego przez Wykonawcę na czas wykonywania robót, - prowadzenia całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi, budowlanymi, stronami i ludnością miejscową, - organizacja i prowadzenie Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją kontraktu (Koordynator Budowy sporządza protokoły z narad i przekazuje zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu), - składanie Zamawiającemu pisemnych miesięcznych raportów (sprawozdań) z działalności obejmującej prowadzenie koordynacji i nadzoru robót. Zamówienie należy zrealizować w czasie trwania robót zadań 1 i 2, tj. wg terminów z umów zawartych na ich realizację: -zad. 1 (przebudowa drogi) 31.10.2011r. - wykonawca: PRUiM Gliwice, -zad.2 (budowa estakady) 31.07.2012r. - wykonawca zostanie wyłoniony w najbliższym czasie, z uwzględnieniem czasu niezbędnego po ww. datach (maksymalnie 3 miesiące), na czynności niezbędne na rozliczenie budowy, nadzór nad wprowadzeniem informacji do zasobów geodezyjnych, przekazanie wytworzonego środka trwałego do majątku gminy itp. Ewentualne przedłużenie realizacji budów nie będzie podstawą do zmiany ryczałtowego wynagrodzenia Koordynatora Budowy. Zakres rzeczowy robót budowlanych zadań 1 i 2 jest określony: 1. Projektem budowlano wykonawczym autorstwa (Eurodroga) - Milan Sternik datowanym na czerwiec 2008r. oraz decyzja zezwalającą na realizację inwestycji drogowej nr AB-73301/1/2010 wydanej przez Urząd Miejski w Gliwicach dnia 05.07.2010. 2. Projektem budowlano wykonawczym autorstwa konsorcjum firm ZNTiW Inmost Sp.z.o.o. Gliwice i A-PROPOL s.c Gliwice datowanym październik 2008, oraz decyzja zezwalającą na realizację inwestycji drogowej nr AB-73301/2/2010 wydanej przez Urząd Miejski w Gliwicach dnia 28 lipca 2010r. W/w dokumentacje dostępne są w wersji elektronicznej jako załączniki do niniejszej specyfikacji. Zakres pełnienia funkcji inspektora nadzoru obejmuje wszystkie branże niezbędne do realizacji zadań, z wyjątkiem nadzoru robót kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Rozliczenie za wykonywanie przedmiotu umowy będzie nastepowało miesięcznie, zgodnie z harmonogramem płatności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach