Przetargi.pl
Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z projektowaniem i budową inwestycji pn. Budowa Zakładu Kompostowego przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie.

Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-263 Wrzosowa, Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 327-53-20 , fax. (034) 327-52-66
  • Data zamieszczenia: 2012-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 1
    42-263 Wrzosowa, woj. śląskie
    tel. (034) 327-53-20, fax. (034) 327-52-66
    REGON: 15037089300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z projektowaniem i budową inwestycji pn. Budowa Zakładu Kompostowego przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z projektowaniem i budową inwestycji pn. Budowa Zakładu Kompostowego przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie, realizowanej przy finansowym wsparciu Unii Europejskiej z środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 2. Zakres zamówienia. 2.1. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należy: 2.1.1. Realizacja podstawowych obowiązków określonych w art. 25 i art. 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U.2010.243.1623) i innych przepisach tej ustawy znajdujących zastosowanie do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1.2. Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w razie potrzeby stawianie się na budowie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy Zadania Inwestycyjnego; 2.1.3. Zapoznanie się z dokumentacją w postaci: Programu Funkcjonalno Użytkowego (PFU). W przypadku zastrzeżeń w stosunku do PFU, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu propozycje niezbędnych korekt w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania dokumentu przez Zamawiającego. 2.1.4. Sporządzenie na podstawie PFU, wstępnego oszacowania wartości Zadania Inwestycyjnego w zakresie robót budowlanych (bez uwzględnienia linii technologicznej). 2.1.5. Pomoc merytoryczna dla Zamawiającego w trakcie prowadzenia postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy Zadania Inwestycyjnego w zakresie zagadnień technicznych Programu Funkcjonalno Użytkowego. 2.1.6. Uczestnictwo w procesie opracowywania projektu budowlanego przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego, w zakresie analizy i kontroli rozwiązań technologiczno-budowlanych na etapie ich opracowywania przez projektanta, zwłaszcza w przypadku pytań i zastrzeżeń kierowanych przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego do Zamawiającego; 2.1.7. Nadzorowanie przygotowania i kompletowania dokumentów wymaganych Ustawą Prawo Budowlane, niezbędnych dla rozpoczęcia i realizacji Zadania Inwestycyjnego; 2.1.8. Organizowanie i udział w naradach dotyczących realizacji Zadania Inwestycyjnego (Rady Budowy), wg harmonogramu uzgodnionego z kierownikiem budowy i Zamawiającym, oraz opracowywanie protokołów z posiedzeń z poszczególnych narad; 2.1.9. Kontrolowanie i rozliczenie finansowo-rzeczowe budowy (w tym sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, obmiarów, akceptacja i odbiór wykonanych robót na protokole odbioru częściowego będącym podstawą do fakturowania częściowego przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego, parafowanie faktur wystawionych przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego; 2.1.10. Uczestniczenie we wprowadzeniu Wykonawcy na budowę (w tym przygotowanie dokumentów niezbędnych do przejęcia placu budowy) i w odbiorach obiektu we wszystkich fazach tj. a) w okresie budowy, kiedy na bieżąco sprawdza się jakość i ilość wykonanych robót, w tym ze szczególną starannością roboty, do których dostęp w przyszłości będzie utrudniony (podlegające zakryciu i zanikające), b) po zgłoszeniu robót do odbioru, kiedy sprawdza się kompletność i prawidłowość wykonania w postaci zgromadzonych przez kierownika budowy (robót) prób i badań wykonanych robót, a w tym także co do prac projektowych; c) w czasie odbioru (końcowego i ostatecznego) połączonego z przekazaniem do eksploatacji, kiedy to zamawiający jest obowiązany wykryć wady jawne, których nie wykrył w dwóch poprzednich fazach 2.1.11. Sprawdzanie kompletności i jakości dokumentacji powykonawczej i przekazanie po sprawdzeniu Zamawiającemu; 2.1.12. Kontrola jakościowa, ilościowa, finansowa i formalna postępu robót na budowie - a w tym opracowywanie miesięcznych raportów dotyczących stanu robót i przekazywanie Zamawiającemu w terminie do 5 dnia kolejnego miesiąca wg. stanu na ostatni dzień zakończonego miesiąca robót. 2.1.13. Nadzór nad prowadzeniem badań, pomiarów, prób i odbiorów częściowych i odbioru końcowego; 2.1.14. Wykrywanie, notyfikacja, rejestracja, kontrola i koordynacja usuwania wad w trakcie realizacji budowy; 2.1.15. W przypadku odstąpienia od umowy z Wykonawcą Zadania Inwestycyjnego, Inspektor Nadzoru wykona inwentaryzację budowy oraz ustali wartość wykonanych już robót w oparciu o stawki kosztorysu ofertowego, faktycznego zaawansowania robót na dzień ich przerwania, a także wartość nie użytych i pozostawionych na budowie materiałów, zaplecza budowy i budowli tymczasowych a także przygotuje kosztorysy inwestorskie na roboty niewykonane celem określenia zakresu dla nowego wykonawcy robót. 2.1.16. Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego celem podjęcia stosownych decyzji, co do zlecenia Wykonawcy Zdania Inwestycyjnego, robót dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z Wykonawcą w przypadku zajścia konieczności ich wykonania; 2.1.17. Nadzór nad ewentualnymi robotami dodatkowymi; 2.1.18. Egzekwowanie działań Wykonawcy Zadania Inwestycyjnego zapewniających przestrzeganie podczas trwania budowy zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawartych w przepisach, o których mowa w art. 21a ust. 3 Prawa Budowlanego, oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2.1.19. W okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji na roboty i materiały udzielonej przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego, Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązuje się uczestniczyć we wszystkich czynnościach związanych z usuwaniem wad i usterek, a w tym ocenie technologicznej ich występowania, kwalifikacji wad (usuwalne, nieusuwalne, istotne, nieistotne) przygotowywaniu stosowanych zawiadomień, wycenie wartości poszczególnych wad i usterek. 2.1.20. Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych w niniejszej Umowie, niezbędnych do prawidłowego prowadzenia, zakończenia inwestycji oraz przekazania do użytkowania wykonanych obiektów. 2.2. Inspektor Nadzoru jest w granicach posiadanego umocowania niniejszą umową przedstawicielem Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą Zadania Inwestycyjnego. Inspektor Nadzoru nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą Zadania Inwestycyjnego, ani konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. W przypadku wystąpienia takiej konieczności, zwiększenie kosztów lub wprowadzenie zmian w Umowie musi być uzgodnione z Zamawiającym, przed przedstawieniem stanowiska Wykonawcy Zadnia Inwestycyjnego. 3. Dodatkowe informacje. Zakres prac dotyczący inwestycji pn. Budowa Zakładu Kompostowego przy CzPK Sp. z o.o. w Sobuczynie, określony został w Załącznik Nr 9 SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Termin wniesienia Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Forma Wadium można wnieść: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Oddział Operacyjny BGŻ S.A. w Częstochowie nr rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0204 1000 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 4. Zwrot Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach