Przetargi.pl
Pełnienie funkcji terenowego kierownika projektu, spec. ds. finansowych, eksperta ds. monitoringu, doradcy zawodowego, prawnika w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 80-237 Gdańsk, ul. J. Uphagena 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3017916 , fax. 58 3017916
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
    ul. J. Uphagena 27 27
    80-237 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3017916, fax. 58 3017916
    REGON: 00103674400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja rynku pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji terenowego kierownika projektu, spec. ds. finansowych, eksperta ds. monitoringu, doradcy zawodowego, prawnika w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: a Terenowego kierownika czki projektu, b Specjalisty ki ds. finansowych, c Eksperta ki ds. monitoringu, d doradcy zawodowego. e prawnika, w projekcie: Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.2., Poddziałanie 7.2.1. 6.2. Miejsce realizacji działań projektowych: Gdańsk, Człuchów. 6.3. Wykonywanie zamówienia będzie odbywać się w czasie i terminie niezbędnym do realizacji zleconych zadań. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań częściowych w następujący sposób: Część 1, zadanie nr 1 - wykonywanie zadań terenowego kierownika/czki projektu: Realizacja zadań obejmuje: Przeprowadzenie rekrutacji uczestników do udziału w projekcie po dokonaniu stosownych uzgodnień z Koordynatorem projektu, Opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji projektu i przedłożenie go do akceptacji Koordynatorowi projektu, Zapewnienie właściwej dystrybucji materiałów dydaktycznych i promocyjnych, Bieżące terenowe administrowanie projektem, Efektywna realizacja projektu zgodna z umową o dofinansowanie projektu, Przygotowanie sprawozdań z powierzonych zadań, Nadzór nad realizacją projektu zgodnie z harmonogramem, Współpraca przy przygotowywaniu części merytorycznej wniosków o płatność, Odpowiedzialność za dokumentację związaną z realizacją projektu, Kontrola zakładanych rezultatów w projekcie, Terenowy nadzór nad wykonawcami w projekcie, Promocja projektu na terenie realizacji zadań projektowych i w środowisku lokalnym, Nadzór nad opiekunaminkami uczestnikówczek. Prowadzenie doraźnej kontroli na zajęciach, Współpraca z ekspertem tką ds. monitoringu, Ścisła współpraca z koordynatorem/ką projektu, Opisywanie faktur i dokumentów potwierdzających wydatkowanie środków pod względem merytorycznym, Wykonywanie innych poleceń związanych z realizacją projektu koordynatora/ki projektu. Wykonywanie zadań obejmuje 120 godzin miesięcznie przez okres wykonywania umowy ( 3 grupy projektowe, grupa liczy 15 osób). Miejsce realizacji działań projektowych: Człuchów, ul. Kusocińskiego 4. Część 2, zadanie nr 2 - wykonywanie zadań specjalisty ki ds. finansowych: Wykonawca będzie odpowiedzialny za rozliczanie projektu, w tym: Analizowanie wydatków i składanie propozycji do koordynatora projektu o dokonanie stosownych zmian we wniosku o dofinansowanie, Kontrola dokumentacji potwierdzającej kwalifikowalność wydatków w ramach projektu, Opisywanie dokumentów księgowych w ramach projektu, Monitorowanie i bieżąca aktualizacja poziomu realizacji budżetu projektu, Sporządzanie zapotrzebowań na środki na kolejne miesiące, Sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej, Nadzór nad płatnościami dokonywanymi w projekcie, Przygotowywanie oraz aktualizowanie harmonogramów płatności, Prowadzenie kontroli działań wdrażanych w projekcie z punktu widzenia ich zgodności z budżetem projektu, Przygotowywanie i katalogowanie dokumentacji finansowej projektu oraz jej archiwizowanie, Współpraca z pionem finansowo - księgowym PWK OHP, Współpraca z koordynatorem projektu i pozostałymi członkami zespołu projektowego w zakresie realizacji projektu. Wykonywanie zadań obejmuje 80 godzin miesięcznie przez okres wykonywania umowy. Miejsce realizacji działań projektowych: Gdańsk Wykonywanie zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego w zakresie realizacji zadań projektowych. Wykonywanie zamówienia będzie odbywać się w czasie i terminie niezbędnym do realizacji zleconych zadań. Część 3, zadanie nr 3 - wykonywanie zadań ekspert ki ds. monitoringu: Realizacja zadań obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowej w tym: planu monitoringu i ewaluacji, dokumentacji ewaluacyjnej : ex - ante i ex- post. Opracowanie i okresowe przeprowadzanie oraz analiza ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych wśród uczestników projektu, Opracowanie formularzy kontroli zajęć projektowych, kontrola zajęć projektowych, Kontrola stopnia zaawansowania projektu, stopnia realizacji założonych wskaźników, Współpraca przy rekrutacji uczestników projektu w zakresie oceny kwalifikowalnosci uczestników, monitoring i sprawozdawczość projektu, nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji metodyczno-dydaktycznej projektu, ocenianie poszczególnych etapów realizacji projektu, badanie osiągniętych rezultatów projektu, weryfikacja danych dotyczących liczby i statusu beneficjentów do wniosku o płatność, współpraca z personelem projektu; Wykonywanie zadań obejmuje 50 godzin miesięcznie przez okres wykonywania umowy. Miejsce realizacji działań projektowych: Człuchów (3 grupy projektowe, 1 grupa liczy 15 osób, ), Lębork (1 grupa projektowe, 1 grupa liczy 15 osób) Część 4, zadanie nr 4 - wykonywanie zadań doradcy zawodowego. Realizacja zadań obejmuje: - przeprowadzenie grupowych warsztatów planowania ścieżki edukacyjnej i zawodowej, w tym również dotyczące tematyki stereotypów płciowych i związanych z niepełnosprawnością, - przeprowadzenie indywidualnych spotkań z uczestnikami projektu celem określenia zainteresowań i predyspozycji zawodowych, - przeprowadzenie zajęć dotyczących konstruowania dokumentów aplikacyjnych, - opracowanie Indywidualnych Planów Działań dla każdego z uczestników, - współpraca z personelem projektu; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadań, Miejsce realizacji działań projektowych: Człuchów (2 grupy projektowe, 1 grupa liczy 15 osób, ), Wykonywanie zadań obejmuje: - zajęcia grupowe - 24 godziny na 1 grupę (grupa liczy 15 osób, łącznie są 2 grupy) - zajęcia indywidualne - 4 godziny na osobę (łącznie są 2 grupy = 30 osób) - realizacja w okresie 1-12-2011 do 20-12-2011 r. 1 grupa - realizacja w okresie 2-05-2012 do 31-05-2012 r. 2 grupa Część 5, zadanie nr 5 - wykonywanie zadań prawnika. Realizacja zadań obejmuje: - przeprowadzenie grupowych warsztatów z zakresu prawnych aspektów poruszania się po rynku pracy, w tym m.in. w kontekście osób niepełnosprawnych, - współpraca z personelem projektu; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadań, Miejsce realizacji działań projektowych: Człuchów (2 grupy projektowe, 1 grupa liczy 15 osób, ), Wykonywanie zadań obejmuje: - zajęcia grupowe - 6 godzin na 1 grupę (grupa liczy 15 osób, łącznie są 2 grupy) - realizacja w okresie 1-12-2011 do 20-12-2011 r. 1 grupa - realizacja w okresie 2-05-2012 do 31-05-2012 r. 2 grupa 6.4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 6.4. Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 6.5. Zamawiający zastrzega sobie oraz uprawnionym instytucjom prawo wglądu we wszystkie dokumenty Wykonawcy, związane z realizacją projektu, w tym dokumenty elektroniczne i finansowe, do dnia 31 grudnia 2020 r. 6.6. W przypadku konieczności pokrycia składek płatnika na ubezpieczenie społeczne przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy, Zamawiający będzie miesięcznie odliczał składki od wynagrodzenia przedstawionego przez wykonawcę w ofercie. 6.7. W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną: zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie i kwalifikacje
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach