Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg
- Adres: 80-237 Gdańsk, ul. J. Uphagena 27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3017916 , fax. 58 3017916
- Data zamieszczenia: 2013-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
ul. J. Uphagena 27 27
80-237 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3017916, fax. 58 3017916
REGON: 00103674400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp http://www.pomorska.ohp.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja rynku pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji spec. ds. finansowych w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: Specjalisty/ki ds. finansowych, w projekcie: Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.2., Poddziałanie 7.2.1. 2. Miejsce realizacji działań projektowych: Gdańsk. 3. Wykonywanie zamówienia będzie odbywać się w czasie i terminie niezbędnym do realizacji zleconych zadań. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie zadań specjalisty/ki ds. finansowych: Wykonawca będzie odpowiedzialny za rozliczanie projektu, w tym: A. Analizowanie wydatków i składanie propozycji do koordynatora projektu o dokonanie stosownych zmian we wniosku o dofinansowanie, B. Kontrola dokumentacji potwierdzającej kwalifikowalność wydatków w ramach projektu, C. Opisywanie dokumentów księgowych w ramach projektu, D. Monitorowanie i bieżąca aktualizacja poziomu realizacji budżetu projektu, E. Sporządzanie zapotrzebowań na środki na kolejne miesiące, F. Sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej, G. Nadzór nad płatnościami dokonywanymi w projekcie, H. Przygotowywanie oraz aktualizowanie harmonogramów płatności, I. Prowadzenie kontroli działań wdrażanych w projekcie z punktu widzenia ich zgodności z budżetem projektu, J. Przygotowywanie i katalogowanie dokumentacji finansowej projektu oraz jej archiwizowanie, K. Współpraca z pionem finansowo - księgowym PWK OHP, L. Współpraca z koordynatorem projektu i pozostałymi członkami zespołu projektowego w zakresie realizacji projektu. 5. Wykonywanie zadań obejmuje 80 godzin miesięcznie przez okres obowiązywania umowy. 6. Miejsce realizacji działań projektowych: Gdańsk 7. Dokumentacja projektowa znajduje się siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jest dostępna w godzinach pracy Komendy (8.00 - 16.00). Dokumentacja projektowa, zarówno w części i całości nie może być wynoszona poza siedzibę Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP. 8. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9. Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 10. Zamawiający zastrzega sobie oraz uprawnionym instytucjom prawo wglądu we wszystkie dokumenty Wykonawcy, związane z realizacją projektu, w tym dokumenty elektroniczne i finansowe, do dnia 31 grudnia 2020 r. 11. W przypadku konieczności pokrycia składek płatnika na ubezpieczenie społeczne przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy, Zamawiający będzie miesięcznie odliczał składki od wynagrodzenia przedstawionego przez wykonawcę w ofercie. 12. W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną: zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną