Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
- Data zamieszczenia: 2013-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
ul. Sobieskiego 3 3
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 5765211...13, 5767278
REGON: 11020012000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa - pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) dla 7 szkół /przedszkoli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Głównym celem projektu jest poprawa funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim poprzez kompleksowe wsparcie 31 szkół i 3 przedszkoli spójne z ich potrzebami w okresie od 01.09.2013r do 31.07.2015r. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, osobą spoza szkoły/przedszkola objętych procesem wspomagania w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego. Pełnienie funkcji SORE dla 7 szkół /przedszkoli tj.: 1.Przedszkole nr 6 Za żywopłotem im. M. Kownackiej w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 42, 22-300 Krasnystaw, 2.Przedszkole Nr 4 im. Kubusia Puchatka w Krasnymstawie ul. Mickiewicza 12, 22-300 Krasnystaw, 3.Przedszkole Nr 5 w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 13, 22-300 Krasnystaw, 4.Szkoła Podstawowa w Tarnogórze, Tarnogóra, ul. Krakowskie Przedmieście 74, 22-375 Izbica, 5.Szkoła Podstawowa w Tarnogórze Kolonii , Tarnogóra Kolonia 72 , 22-375 Izbica, 6.Szkoła Podstawowa w Wirkowicach, Wirkowice Pierwsze 20, 22-375 Izbica, 7.Szkoła Podstawowa w Tarzymiechach, Tarzymiechy Pierwsze 72 , 22-375 Izbica. Wymagania: 1.Miejsce realizacji zadań: Przedszkole nr 6 Za żywopłotem im. M. Kownackiej w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 42, 22-300 Krasnystaw, Przedszkole Nr 4 im. Kubusia Puchatka w Krasnymstawie ul. Mickiewicza 12, 22-300 Krasnystaw, Przedszkole Nr 5 w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 13, 22-300 Krasnystaw, Szkoła Podstawowa w Tarnogórze, Tarnogóra, ul. Krakowskie Przedmieście 74, 22-375 Izbica, Szkoła Podstawowa w Tarnogórze Kolonii , Tarnogóra Kolonia 72 , 22-375 Izbica, Szkoła Podstawowa w Wirkowicach, Wirkowice Pierwsze 20, 22-375 Izbica, Szkoła Podstawowa w Tarzymiechach, Tarzymiechy Pierwsze 72 , 22-375 Izbica. 2.Termin realizacji zadań: od dnia podpisania umowy do 10 czerwca 2015 roku. 3.Wymiar godzin: po 50 godzin w każdej placówce w każdym roku szkolnym, co stanowi 100 godzin dla każdej z 7 szkół/przedszkoli w ramach projektu tj. łącznie 700 godzin we wszystkich szkołach/przedszkolach w ramach 3 części zamówienia w ciągu całego okresu realizacji projektu. 1.2 Podstawowe obowiązki i wymagania dotyczące Wykonawcy zamówienia opisanego w pkt 1.1 1.2.1 Podstawowe obowiązki SORE w odniesieniu do poszczególnych etapów realizacji rocznego planu wspomagania (RPW): Etap I - diagnoza potrzeb zakończona powstaniem RPW realizacja: wrzesień - październik 2013 i wrzesień - październik 2014; wymiar godzin: po 12 godzin dla każdej szkoły/przedszkola w każdym roku szkolnym (łącznie 24 godziny dla każdej szkoły/przedszkola w ramach projektu) 1.Przeprowadzenie przez SORE diagnozy szczegółowo analizującej potrzeby danej placówki, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wynikami ewaluacji wewnętrznej, raportów z ewaluacji zewnętrznej oraz wyników egzaminów zewnętrznych). 2.Pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3.Wsparcie szkoły/przedszkola w przygotowaniu rocznego planu wspomagania (RPW), ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół) - przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego. 4.Ułożenie RPW, w tym głównie szczegółowego harmonogramu realizacji RPW wraz z doborem form doskonalenia, z uwzględnieniem założeń projektu. Przekazanie RPW Koordynatorowi merytorycznemu w wersji papierowej oraz elektronicznej. Roczny Plan Wspomagania (RPW) zawiera w szczególności: -datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, -krótki opis diagnozy potrzeb, -cel realizacji RPW, -wskaźniki realizacji, -role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia wraz z ich zaangażowaniem czasowym, -zadania osób realizujących RPW oraz osób korzystających ze wsparcia, -harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń). Etap II - doskonalenie pracy nauczycieli zgodnie z RPW odbywające się w konkretnej placówce realizacja: listopad 2013 - styczeń 2014 i listopad 2014 - styczeń 2015 wymiar godzin: po 4 godziny dla każdej szkoły/przedszkola w każdym roku szkolnym (łącznie 8 godzin dla każdej szkoły/przedszkola w ramach projektu) 1.Organizacja i nadzór nad doskonaleniem nauczycieli zgodnie z rocznym planem wspomagania. 2.Przeprowadzenie, zgodnie z przyjętym harmonogramem, działań niezbędnych do rozwiązania zdiagnozowanych problemów poprzez organizację szkoleń (warsztatów, konsultacji, wykładów) oraz konsultacji indywidualnych i grupowych dla nauczycieli. 3.Przygotowywanie stosownych materiałów szkoleniowych. 4.Wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji w trakcie procesu doskonalenia, stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW. 5.Udział w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów, adekwatnie do tematyki uwzględnionej w RPW szkoły/przedszkola. Etap III - pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na praktykę szkolną realizacja: luty 2014 - kwiecień 2014 i luty 2015 - kwiecień 2015 wymiar godzin: po 25 godzin dla każdej szkoły/przedszkola w każdym roku szkolnym (łącznie 50 godzin dla każdej szkoły/przedszkola w ramach projektu) 1.Organizacja systemu wsparcia dla dyrektora i nauczycieli szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych. Etap IV - przygotowanie sprawozdania z RPW realizacja: maj 2014 - czerwiec 2014 i maj 2015 - czerwiec 2015 wymiar godzin: po 9 godzin dla każdej szkoły/przedszkola w każdym roku szkolnym (łącznie 18 godzin dla każdej szkoły/przedszkola w ramach projektu) 1.Dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi w projekcie), przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, raportów i arkuszy obserwacji. 2.Opracowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania (RWP), a następnie przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania (RWP) dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej. 3.Przekazanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania (RWP) koordynatorowi merytorycznemu projektu w wersji papierowej i elektronicznej. 4.Udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły/przedszkola w kolejnym roku szkolnym. 1.2.2 Podstawowe obowiązki SORE wspólne dla wszystkich etapów realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) oraz podstawowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy: 1.Ścisła współpraca z koordynatorem merytorycznym projektu, kierownikiem projektu i zespołem projektowym na wszystkich etapach realizacji zadań. 2.Odpowiedzialność za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. 3.Monitorowanie przebiegu realizacji RWP i reagowanie na pojawiające się trudności. 4.Zapewnienie skutecznego przepływu informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem. 5.Przedkładanie koordynatorowi merytorycznemu sprawozdań z realizacji RPW min. raz na kwartał oraz w terminach wyznaczonych przez koordynatora. 6.Przygotowywanie i prowadzenie, w uzgodnieniu z koordynatorem merytorycznym, dokumentacji realizowanych zadań, w szczególności w zakresie dokumentacji stanowiącej źródło weryfikacji/pozyskania danych do pomiaru wskaźników pomiaru celów projektu. 7.Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, zgodnie z założeniami projektu, nałożonych przez Zamawiającego. 8.Usługa będzie świadczona w oparciu o harmonogram przygotowany przez Wykonawcę w odniesieniu do poszczególnych etapów realizacji rocznego planu wspomagania (RPW) i zatwierdzany przez Kierownika projektu. 9.Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania świadczonej usługi w formie miesięcznych kart czasu pracy. 10.Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację zadań wynikających z umowy o czym poinformuje Wykonawcę. 11.Wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w celu prawidłowej realizacji umowy tj. w szczególności po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty związane z dojazdami, delegacjami itp. 12.Wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu i protokolarnym odebraniu każdego z etapów realizacji rocznego planu wspomagania opisanego w pkt. 1.2.1 z dołu w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku lub faktury. 13.Wykonawca nie ponosi kosztów udostępnienia pomieszczeń związanych z realizacją zadań SORE bezpośrednio w szkole/przedszkolu, które wspiera. 14.Łączne zaangażowanie osoby, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy na stanowisku SORE, w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekroczyć łącznej liczby 240 godzin miesięcznie. 1.3 Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przeprowadzenie szkolenia pn. Zabiegi laparoskopowe u zwierząt towarzyszących w ramach projektu pt. Utworzenie Weterynaryjnej Szkoły Zaawansowanych Technik Diagnostycznych wraz ze specjalistycznymi laboratoriami.
Dodano: 2015-10-26 - Wykonanie usług szkoleniowych, hotelarskich i cateringowych w ramach projektu Kierunek zamawiany Inżynier środowiska - zawód z przyszłością, na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części
Dodano: 2015-08-19 - Usługa przygotowania i wygłoszenia wykładów, wynajmu miejsc noclegowych ze śniadaniami oraz przygotowania cateringu dla uczestników konferencji naukowej inaugurującej rozpoczęcie działalności Innowacyjnego Centrum Patologii i Terapii Zwierząt przy Wydziale Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, przy ul. Głębokiej 30 w Lublinie, odbywającej się w dniu 04 września 2015 r., z podziałem na 4 części
Dodano: 2015-08-05 - Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2015-05-28 - Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2015-03-20 - Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2015-02-19 - Wybór wykładowców do przeprowadzenia szkolenia w ramach projektu PWP Polak Węgier dwa bratanki - adaptacja rozwiązań węgierskich w kształceniu kadr branży turystycznej w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie realizowanych przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, z podziałem na 3 części.
Dodano: 2015-02-10 - Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu.: Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2015-01-27 - Wybór wykładowców do przeprowadzenia szkolenia w języku angielskim w zakresie Wychowanie przez turystykę i promocja zdrowego stylu życia młodych ludzi dla nauczycieli i osób pracujących lub chcących pracować z dziećmi i młodzieżą, w ramach projektu PWP Polak Węgier dwa bratanki - adaptacja rozwiązań węgierskich w kształceniu kadr branży turystycznej w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie realizowanych przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, z podziałem na 3 części
Dodano: 2015-01-14 - Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych w zadaniu Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2015-01-14