Przetargi.pl
Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Powiat Rycki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 081 8651966
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
    ul. Wyczółkowskiego 10A 10A
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 8657450, 8657472, fax. 081 8651966
    REGON: 43101944800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spryki.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach sieci współpracy i samokształcenia projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia - Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu zajęć/szkoleń (warsztaty i wykłady) w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w niżej wymienionych sieciach współpracy i samokształcenia Budowanie spójności edukacyjnej (sieć dla dyrektorów/ek szkół/przedszkoli) a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Organizacja współpracy szkół i przedszkoli w powiecie. Organizacja pracy zespołowej, projektowanie wspólnych działań edukacyjnych. - Planowanie oferty edukacyjnej na poziomie powiatu. Drożność rozwoju edukacyjnego. - Doskonalenie umiejętności zawodowych w ramach powiatowej sieci współpracy i samokształcenia. - Określenie strategii spójności edukacyjnej w powiecie. Zaplanowanie działań rozwoju edukacyjnego. - Monitorowanie i wspomaganie procesu planowania, projektowania i wdrażania działań edukacyjnych spójnych ze strategią rozwoju powiatu. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Twórcze myślenie - podstawy teoretyczne, cechy charakteryzujące ludzi twórczych, kreatywność i etapy rozwijania kreatywności. - Kreatywność w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. - Aktywne metody nauczania - kreatywność na zajęciach lekcyjnych, pozalekcyjnych i na lekcjach wychowawczych. - Style uczenia się a rozwój twórczego myślenia. - Ćwiczenia rozwijające kreatywność nauczycieli i uczniów. Twórcze rozwiązywanie problemów. Nauczyciele pracują zespołowo a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Podstawy prawne pracy zespołowej. Organizacja pracy zespołów szkolnych. - Budowanie zespołów, role w zespole, komunikacja interpersonalna. - Budowanie klimatu współpracy w zespole, rozwiązywanie sporów i konfliktów. - Odpowiedzialność zespołowa, ćwiczenia budowania i pracy w zespole. - Ewaluacja pracy zespołu. Rozwój zespołów szkolnych a rozwój szkoły. Praca z uczniem młodszym a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Jakich informacji dostarcza analiza gotowości szkolnej dziecka 6 i 7-letniego? - Diagnoza myślenia matematycznego i umiejętności językowych dziecka 6 i 7-letniego. - Skuteczne metody i techniki pracy z młodszym dzieckiem i w grupach mieszanych wiekowo, zgodne z nowoczesnymi koncepcjami kształcenia. - Doskonalenie kompetencji uczniów (rozumowanie, rozwój logicznego myślenia u dzieci młodszych, zastosowanie wiedzy w praktyce, wyszukiwanie i wykorzystywanie informacji. - Wspomaganie edukacji wczesnoszkolnej - formy wsparcia nauczyciela i uczniów (pakiety edukacyjne, programy, pomoce i środki dydaktyczne - kiedy i jak z nich korzystać?). Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole a) zakres rzeczowy: - 5 spotkań po 4 godz. lekcyjne = 20 godz. lekcyjnych, b)zakres tematyczny: - Identyfikacja problemów, sposoby zapobiegania i minimalizacji absencji uczniów. Przyczyny absencji. - Jak zainteresować ucznia szkołą? - Jak angażować rodziców w życie szkoły? - Ocenianie szkolne jako jedno z ważnych narzędzi motywowania do aktywnego uczestnictwa w procesie edukacyjnym. - Jak zapobiegać zachowaniom agresywnym i przemocy w szkole? - Jaka jest rola wychowawcy klasy i zespołu klasowego w podnoszeniu bezpieczeństwa w szkole i zapobieganiu absencji? Razem: 100 godzin lekcyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych rozumianych jako poszczególne sieci współpracy i samokształcenia. Warsztaty/wykłady Wykonawca przeprowadzi zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. Zaleca się, aby harmonogram nie kolidował z zajęciami szkolnymi oraz innymi wydarzeniami odbywającymi się w szkole/przedszkolu. Wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom warsztatu/wykładu materiałów szkoleniowych, w szczególności przedstawianych prezentacji oraz opracowanych i wypełnionych arkuszy ćwiczeniowych wraz z wnioskami i rekomendacjami do wykorzystania w procesie edukacyjnym. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do sporządzenia, w porozumieniu z koordynatorem sieci, scenariusza zajęć (warsztatu/wykładu). Wykonawca po ukończeniu przez uczestników form szkoleniowych wystawia uczestnikom zaświadczenia. W ramach promocji projektu Wykonawca jest zobowiązany do: a) oznakowania sal, w których odbywać się będą zajęcia, zgodnie z Wytycznymi PO KL, przygotowanymi tabliczkami przez Zamawiającego, b) poinformowania uczestników o fakcie współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach znaków: PO KL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL. Zamawiający zapewnia serwis kawowy dla uczestników, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przerwy trwającej min. 20 minut. Sale i pracownie przewidziane na realizację warsztatu udostępniane są Wykonawcy bezpłatnie. Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zapewnić na swój koszt, z wyjątkiem tego, czym dysponuje Zamawiający, tj. rzutnikiem, mobilną tablicą multimedialną, komputerem przenośnym, udostępnianego przez koordynatora sieci współpracy i samokształcenia. W przypadku kilku szkoleń odbywających się jednocześnie i braku dostępnego w/w sprzętu, Wykonawca zapewnia potrzebny sprzęt we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych spotkań, w tym do wykonywania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej wykonanie zadania. Rozliczenie nastąpi na podstawie wystawionej faktury/rachunku, w okresach miesięcznych. Wykonawca /ekspert/ w ramach realizacji zadania jest zobowiązany do wykonania następujących czynności: 1) Ustalenia z koordynatorem sieci współpracy i samokształcenia szczegółowego zakresu tematycznego szkoleń oraz form szkoleniowych realizowanych w ramach sieci współpracy i samokształcenia, 2) Przygotowania scenariuszy poszczególnych zajęć oraz przekazanie koordynatorowi sieci współpracy i samokształcenia do uzgodnienia na 5 dni przed terminem ich realizacji, 3) Stałej współpracy z koordynatorem sieci współpracy i samokształcenia, 4) Opracowania i przekazania Zmawiającemu materiałów szkoleniowych nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń w formie papierowej lub/i elektronicznej dla każdego uczestnika szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny i zawierać logotypy obowiązujące w projekcie, 5) Przeprowadzania szkoleń zgodnie z harmonogramem, 6) Wypełnianie dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro projektu oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji zadania, 7) Wystawienia uczestnikom szkoleń zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w danym obszarze z wyszczególnieniem tematów modułów, godzin zajęć praktycznych i teoretycznych. 8) Przeprowadzenia ewaluacji każdego spotkania szkoleniowego i dostarczenie do biura projektu wyników badania ewaluacyjnego do 7 dni po zakończeniu szkolenia. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona (dotyczy wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki t.j. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. Łączne zaangażowanie zawodowe osoby realizującej przedmiot zamówienia w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy złoży oświadczenie o łącznym zaangażowaniu oraz niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy). Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, zobowiązana będzie do przedkładania wraz z rachunkiem bądź fakturą uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji, w tym w szczególności związanej z rozliczeniem liczby zrealizowanych godzin dydaktycznych form doskonalenia nauczycieli według przekazanego wzoru przez Zamawiającego. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia zaangażowana w realizację więcej niż jednego projektu prowadzi ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO i przedkłada wraz z rachunkiem bądź fakturą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: b) doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów w pracy z grupą osób dorosłych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spryki.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach