Gmina Sadlinki ogłasza przetarg
- Adres: 82522 Sadlinki, ul. Kwidzyńska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 552 757 510 , fax. 552 757 580
- Data zamieszczenia: 2019-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadlinki
ul. Kwidzyńska 12
82522 Sadlinki, woj. pomorskie
tel. 552 757 510, fax. 552 757 580
REGON: 17074804000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Przedszkolnego Koordynatora Projektu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Przedszkolnego Koordynatora Projektu pn. „SUPERMOC PRZEDSZKOLAKÓW - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Sadlinki”, nr RPPM.03.01.00-22-0039/18 współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020, Oś 3 Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna, (zaangażowanie zadaniowe – min. 30 godz. /m-c), w okresie od zawarcia umowy do 31 sierpnia 2021r. do zadań którego należeć będzie: wsparcie kierownika projektu w opracowaniu dokumentów rekrutacyjnych oraz projektowych (np. regulaminy, dzienniki zajęć, ankiety ewaluacyjne), koordynowanie zadań w ośrodkach wychowania przedszkolnego, zaplanowanie harmonogramu zajęć, przekazanie nauczycielom dokumentacji projektowej na zajęcia, rekrutacja i selekcja uczestników projektu, w tym dokumentowania procesu rekrutacyjnego, organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć i wyjazdów, nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć oraz zgodnością realizacji zajęć ze Standardami realizacji wsparcia, kontakt z prowadzącymi zajęcia oraz opiekunami wyjazdów, ewidencjonowania ich czasu pracy, zbierania od nauczycieli ewidencji czasu pracy i przekazywania ich do biura projektu; monitorowanie frekwencji dzieci oraz wdrażania działań naprawczych w przypadku niskiej frekwencji, przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektu, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pełnienia funkcji Koordynatora szkolnego w ramach realizacji projektu pn. Kompetentni= gotowi lepszą przyszłość, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020
Dodano: 2016-11-29 - Wyłonienie szkolnych koordynatorów projektu pn. /Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów, poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański/
Dodano: 2016-11-22 - Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz szkolnego koordynatora projektu w ramach projektu: „LABORATORIUM KOMPETENCJI - Podniesienie jakości edukacji ogólnej wiejskiej Gminy Sadlinki poprzez wsparcie uczniów oraz nauczycieli w rozwijaniu kompetencji kluczowych wymaganych na rynku pracy” współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020, Oś 3, Działanie 3.1 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
Dodano: 2016-10-28