Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I

Pętla Żuławska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Ul. Łączności 2 pok. 12 (USC)
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 239 67 71 , fax. 55 239 67 71
  • Data zamieszczenia: 2014-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pętla Żuławska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Ul. Łączności 2 pok. 12 (USC)
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 239 67 71, fax. 55 239 67 71
    REGON: 28153524600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.petlazulawska.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora infrastruktury powstałej w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I, które obejmuje swym zakresem Port w Kątach Rybackich. Port w Katach Rybackich. Właściciel - Gmina Sztutowo. Inwestycja zlokalizowana jest na północnym brzegu Zalewu Wiślanego, stanowiącego wewnętrzne wody morskie. Port, który zostanie objęty przebudowa w ramach Projektu usytuowany jest na gruntach wsi Kąty Rybackie, 1,2 kilometra od nasady Mierzei Wiślanej, pomiędzy Sztutowem a miejscowością Skowronki, przy ul. Rybackiej. Część hydrotechniczna W ramach Projektu wykonane zostały następujące budowle geotechniczne: slip betonowy 17m x 5,3m służący do wodowania niewielkich jachtów, 3 pływające pomosty betonowe prefabrykowane (wymiar pomostu - 4m x 20m) z trapami wejściowymi, knagami, drabinkami oraz koniecznym osprzętem, przymocowane na rolkach do pali stalowych (w sposób umożliwiający dostosowanie do aktualnego poziomu wody) a także pomost stały drewniany na słupach stalowych (59m x 4m) oraz ścianka szczelna stalowa w miejscu podcięcia wydmy. Część kubaturowa, zagospodarowanie terenu oraz infrastruktura W ramach Projektu wykonano drogę dojazdową od ul. Rybackiej, po śladzie zbliżonym do istniejącej obecnie drogi z płyt betonowych, parkingu na 64 miejsca (w tym 6 dla osób niepełnosprawnych) służącego poza sezonem do składowania jachtów, slipu betonowego wraz z placem manewrowym. Budynek sanitarno-socjalny parterowy o powierzchni zabudowy 122,90 m2. Wybudowany został także chodnik do pomostu i slipu, oraz do budynku sanitarno- socjalnego a także wykonane oświetlenia terenu. W ramach projektu zainstalowana zostanie także tablica informacyjna. Przewidziany jest specjalny kontener do odbierania odpadów zaolejonych oraz pompa do odbierania nieczystości. W ramach Projektu wykonano następujące sieci: przyłącza wodociągowego do budynku socjalno-sanitarnego, przyłącza elektrycznego do budynku i na stanowiska dla jachtów, instalacji oświetleniowej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej z jachtów i budynku. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Operatora komercyjnych obiektów turystycznych (Port w Kątach Rybackich), które powstały w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I. Zamiarem zamawiającego jest zapewnienie profesjonalnego, bieżącego zarządzania technicznego, eksploatacyjnego i komercyjnego zmodernizowanymi, bądź wybudowanymi od podstaw obiektami. Sprawny system zarządzania przyczyni się do stworzenie całościowego, spójnego i sieciowego produktu turystycznego oraz pozwoli osiągnąć wskaźniki Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej Etap I. Zgodnie z intencją właścicieli infrastruktury, zarządzanie Pętlą Żuławską odbywa się wg trójstopniowego modelu (Model operatorstwa i Ramy współpracy - uszczegółowienie modelu zał. nr 8 do SIWZ) 1.2 Do obowiązków Operatora będzie należało, w szczególności: 1.2.1. całoroczne, techniczne zarządzanie Obiektem polegające na jego utrzymaniu i zapewnieniu pełnej funkcjonalności oraz zachowaniu w stanie niepogorszonym - z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa (m.in. prawa budowlanego, ppoż., BHP), co obejmować będzie m.in. zapewnienie: 1) porządku, a w tym: sprzątanie terenu: usuwanie śmieci, zamiatanie chodników, powierzchniowe czyszczenie pomostów (zamiatanie, odplamianie, mycie); sprzątanie obiektów kubaturowych (budynków i budowli). oczyszczanie wód przystani/portów ze śmieci, pływającej roślinności wodnej itp. - usuwanie śniegu; utrzymanie terenów zielonych - w tym koszenie trawy, nawadnianie miejsc nasadzeń roślin ozdobnych, usuwanie chwastów, grabienie oraz inne zabiegi pielęgnacyjne według bieżących potrzeb; 2) bezpieczeństwa użytkowania Obiektu, w tym: zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z Obiektu; bieżąca uzupełnianie środków gaśniczych (gaśnice, kule, koce, itd.); bieżące uzupełnianie środków ratunkowych (bosaki, koła ratunkowe, liny z rzutką bosmańską); bieżące uzupełnianie zestawów pierwszej pomocy przedlekarskiej; systematyczne szkolenie personelu obiektu z udzielania pierwszej pomocy (przedlekarskiej) oraz organizacji akcji ratunkowych; 3) technicznego utrzymania Obiektu, w tym: dbanie i ochrona przed uszkodzeniem Obiektu; utrzymywanie we właściwym stanie technicznym pomieszczeń, instalacji i urządzeń, dokonywanie wszelkich drobnych, bieżących napraw, remontów i konserwacji Obiektu, instalacji i urządzeń na poziomie zapewniającym bezpieczeństwo ludzi i mienia; zgłaszanie właścicielowi i Zarządcy wszelkich wad i pomoc w egzekwowaniu ich usunięcia od wykonawcy robót budowlanych i dostawców w okresie gwarancji i rękojmi, dokumentowanie wszelkich poważnych uszkodzeń w trakcie trwania umowy i niezwłoczne informowanie właściciela obiektu i zarządcy o wszelkich awariach, uszkodzeniach oraz o możliwości ich wystąpienia; przygotowanie - w formie notatki - rocznego raportu z oceny technicznego stanu składników majątku i wyposażenia. 1.2.2 W zakresie personelu pracowniczego: Zatrudnienie wykwalifikowanego personelu pracowniczego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Obiektu - obiektów kubaturowych, urządzeń i instalacji. Skład osobowy obsługi winien być wystarczający dla należytego funkcjonowania danego obiektu i świadczenia wszystkich zakładanych usług. Świadczenie usługi operatorstwa poprzez personel wyposażony w ubiór (koszulki) z logotypem Pętli Żuławskiej, identyfikatorem personalnym na widocznej plakietce (imię i nazwisko), widoczną nazwą i adresem operatora w pomieszczeniu bosmana lub w przypadku braku takiego pomieszczenia w widocznym miejscu na przystani. 1.2.3 Komercyjne zarządzania Obiektem, pozwalające na korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym.: w sezonie żeglarskim - prowadzenie obiektu turystycznego i zorganizowanie obsługi żeglarzy i innych turystów wodnych korzystających z Obiektu. Zapewnienie w w/w okresie niezbędnej obsługi do prawidłowego funkcjonowania Obiektu; pobieranie we własnym imieniu lecz na rzecz Zarządcy opłat zgodnie z Cennikiem, w tym za cumowanie i zimowanie jednostek, i ich odprowadzanie na rachunek Zamawiającego w terminie do 5 - go dnia następnego miesiąca, za miesiąc poprzedni. Zamawiający, na podstawie przedstawionego zestawienia przychodów (faktury i wydruki z kasy fiskalnej) i na podstawie wpłaty, wystawi w terminie 7 dni fakturę zgodną z zestawieniem. Wysokość opłat za cumowanie i zimowanie jednostek oraz za inne usługi świadczone na terenie przystani, ustalana będzie corocznie przez właściciela Obiektu. Cennik opłat zostanie przekazany Operatorowi przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, a w kolejnych latach: do 15 kwietnia każdego roku. Jednocześnie cennik opłat będzie mógł zostać zmieniony przez właściciela Obiektu w ciągu roku, w celu lepszego dopasowania oferty do panujących warunków rynkowych. Zmieniony cennik obowiązywał będzie od początku następnego miesiąca i dotyczył turystów, którzy po tej dacie odwiedzą Obiekt. 1.2.4 Prowadzenie ewidencji nowo utworzonych miejsc pracy w Obiekcie oraz przekazywanie Zamawiającemu do 5-tego dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów w tym zakresie wraz z listami płac pracowników. Wraz z ewidencją za miesiąc grudzień Operator przedstawi Zamawiającemu kopie podpisanych w danym roku umów o pracę oraz kopie aktów, na podstawie których umowy zostały rozwiązane; 1.2.5 Rejestracja i prowadzenie ewidencji cumowania jednostek i turystów wodnych odwiedzających Obiekt oraz osób odwiedzających przystań lub port od strony lądu według dostarczonego w dniu podpisania umowy wzoru. 1.2.6 Przekazywanie Zamawiającemu do 5-tego dnia następnego miesiąca miesięcznych raportów z funkcjonowania, które powinny zawierać co najmniej informacje na temat: ilości cumujących w danych miesiącu jednostek i turystów, którzy odwiedzili Obiekt, ilości i rodzaju usług sprzedanych odwiedzającym przez Operatora wraz z podaniem ceny jednostkowej. 1.2.7 Udostępnianie wszelkich dokumentów organom uprawnionym do kontroli projektu, przedstawicielom Zamawiającego i właścicieli Obiektów, między innymi w zakresie poprawności realizacji umowy. 1.2.8 Nieodpłatne udostępnienie przystani/portu dla osób legitymujących się Złotą Kartą Pętli Żuławskiej ustanowionej przez Spółkę Pętla Żuławska Sp. z o. o. dla osób szczególnie zasłużonych dla projektu w liczbie nie większej niż 10 kart. 1.2.9 Wdrożenie, w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, na obiektach Pętli Żuławskiej elementów systemów wizualizacji, monitoringu, jednolitego zarządzania itp. wskazanych przez Zarząd Spółki Pętla Żuławska Sp. z o. o. na koszt własny operatora tzn. wyposażenie obiektu w: a)System wizualizacji zajętych miejsc postojowych i zapłaty lub nie za cumowanie, b)Szafkę lub stojak promocyjny w każdej dla ulotek i folderów regionalnych oraz dla wizualizacji wydawnictw i gadżetów do sprzedaży zewnętrznej, 1.2.10 Dystrybucja lub sprzedaż materiałów promocyjnych itp. dostarczonych przez zamawiającego. 1.2.11 Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w następstwie działania lub zaniechania Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. oraz utrzymania ciągłości ubezpieczenia w całym okresie realizacji umowy. 1.3. Operator będzie również zobowiązany do: dozoru Obiektu w formie: monitoring lub dozór fizyczny - całodobowo, zapewnienia turystom odwiedzającym przystań możliwości korzystania z WC, prysznica, zaplecza socjalnego. zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób do obsługi przystani. Liczba osób zatrudnionych w przeliczeniu na pełne etaty powinna być nie mniejsza niż 1,5 etatu przeliczeniowego rocznie. Zatrudnienie na powyższym poziomie powinno być utrzymane przez cały okres obowiązywania umowy. zapewnienia bezpłatnego korzystania z przystani żeglarskiej w celu zorganizowania przez właściciela: imprez, realizacji kalendarza imprez żeglarskich oraz wykorzystania obiektu na cele opracowania materiałów reklamowych, poza sezonem - świadczenie usługi zimowania jednostek pływających, montażu i nieodpłatnego udostępniania monitoringu wizyjnego w porcie, wyposażenie/doposażenie Nieruchomości w uzgodnieniu z Zamawiającym, certyfikacji i atestowania środków gaśniczych, ratunkowych i pierwszej pomocy przedlekarskiej, dokonywać przeglądów przewidzianych prawem, prowadzić nadzór techniczny przez uprawnione osoby oraz wykonywać inne obowiązki względem nieruchomości, które wynikają z przepisów prawa. 1.4 Do kosztów utrzymania nieruchomości, które będą finansowane przez Operatora, należą wszelkie koszty niezbędne do prowadzenia w Obiekcie przedmiotu niniejszego zamówienia, z wyjątkiem kosztów: a)wywozu śmieci, b)odprowadzania nieczystości i ścieków, c)dostarczenia energii elektrycznej, wody oraz innych mediów, - do których ponoszenia zobowiązany będzie Zamawiający, oraz d)prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń wykorzystywanych dla potrzeb przedmiotu umowy; dokonywanie przeglądów przewidzianych prawem, prowadzenie nadzoru technicznego przez uprawnione osoby oraz wykonywanie innych obowiązków, które wynikają z przepisów prawa, e)zatrudnienie 1 osoby w wymiarze pełnego etatu dla obsługi infrastruktury w porcie, - do których ponoszenia zobowiązany będzie Właściciel Obiektu lub Zarządca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 2600 zł. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BRE Banku: 20 1140 1111 0000 4158 0900 1001. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Pętla Żuławska Sp. z o.o. z siedzibą w 82-300 Elbląg, ul. Łączności 2/12. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe usługi serwisowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.petlazulawska.info/index.html@p=29.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach