Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1678K Raba Wyżna - Podwilk w km od 0+966,00 do 1+514,76 w miejscowości Raba Wyżna”

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26-628-88
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
    ul. Szpitalna 14
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 26-628-88
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowotarski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1678K Raba Wyżna - Podwilk w km od 0+966,00 do 1+514,76 w miejscowości Raba Wyżna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego: pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1678K Raba Wyżna - Podwilk w km od 0+966,00 do 1+514,76 w miejscowości Raba Wyżna” w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonania robót budowlanych realizowanych w ramach tego zadania inwestycyjnego. 2.Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego prowadzone będzie w specjalności inżynieryjnej – drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa rozdziale XXI ust.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art.86 ust.5 ustawy), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy. 3.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4.Na ofertę składa się wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz oferty (wg Załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 5.Wykonawca wraz z ofertą składa: 1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2)zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3)pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach