Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ MYSZKÓW, PN.: BUDOWA DROGI W ULICY KOLEJOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ.

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ MYSZKÓW, PN.: BUDOWA DROGI W ULICY KOLEJOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na Pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego realizowanego przez Gminę Myszków, pn: Budowa drogi w ulicy Kolejowej wraz z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej. 1. Kody CPV dotyczące zamówienia: Nadzór nad robotami budowlanymi: 71247000-1; Usługi kontroli i nadzoru technicznego: 71630000-3. 2. Określenie zakresu i wielkości przedmiotu zamówienia: W ramach pełnienia obowiązków dotyczących funkcji nadzoru inwestorskiego zadania wymienionego w ust 1 Wykonawca zobowiązuje się do: 1) reprezentowania Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) ochrony interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych, 3) wykonywania czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w ramach umocowania określonego przez Zamawiającego w umowie i zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4) zapewnienia skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych, zabudowanych materiałów oraz postępu robót, 5) sprawdzania posiadania przez Wykonawcę robót budowlanych przewidzianych prawem licencji w odniesieniu do przedmiotu zadania inwestycyjnego, w szczególności w zakresie zastosowanych rozwiązań technicznych, 6) sporządzenia protokołu z przekazania placu budowy oraz udziału w charakterze uczestnika w przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych placu budowy, 7) wyznaczenia inspektorów nadzoru inwestorskiego i koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, 8) sprawdzania jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz materiałów, które nie zostały wyszczególnione w ofercie Wykonawcy robót budowlanych, 9) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego, 10) wyjaśniania z projektantem wszelkich niejasności i wątpliwości związanych z dokumentacją projektową dotyczącą nadzorowanych robót budowlanych, 11) obecności na budowie na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem, 12) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji robót budowlanych, na każde żądanie Zamawiającego: udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy, 13) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień, 14) sporządzania protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych z uzasadnieniem oraz określeniem ich zakresu rzeczowego i wartości, 15) prowadzenia pod względem merytorycznym i rachunkowym kontroli i weryfikacji kosztorysów budowlanych dotyczących nadzorowanych robót budowlanych, 16) kontrolowania nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa, 17) organizowania i przeprowadzania komisyjnych odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych, włącznie z przygotowaniem protokołów odbioru tych robót, 18) przeprowadzania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, udokumentowanych stosownymi wpisami do dziennika budowy, 19) kontrolowanie rozliczeń finansowych za wykonane i odebrane roboty budowlane, 20) potwierdzania usunięcia wad ujawnionych podczas dokonanych odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości, 21) dokonywania czynności związanych z przygotowaniem nadzorowanych robót budowlanych do odbioru i przekazania do użytkowania, zgodnie z procedurą określoną w ustawie Prawo budowlane, w tym przygotowanie skutecznego wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zadania inwestycyjnego, 22) udzielania informacji oraz wskazówek Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającemu dotyczących realizacji inwestycji, 23) nadzoru i koordynacji nad realizacją innych umów i zleceń niż umowa o roboty budowlane, niezbędnych do zrealizowania robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim w ramach umowy, 24) składania Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji obejmujących stan zaawansowania robót w odniesieniu do harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji, sporządzonego przez Wykonawcę robót budowlanych - w terminie do 7 dni następnego miesiąca po okresie sprawozdawczym, 25) organizowania i prowadzenia narad koordynacyjnych dotyczących budowy, w tym sporządzanie protokołów ze spotkań, 26) potwierdzenia gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót lub odmowy gotowości - w terminie 5 dni od daty zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbiorów wykonanych robót, 27) przygotowania korespondencji dotyczącej jakości robót, usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych, 28) sprawdzania obmiarów, kalkulacji i kosztorysów powykonawczych na roboty podstawowe, dodatkowe i uzupełniające oraz zamienne, przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych - w terminie 10 dni od daty dostarczenia tych dokumentów, 29) przeprowadzania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu- w terminie 2 dni od daty zgłoszenia gotowości Wykonawcy robót budowlanych do tych odbiorów, 30) sprawdzania faktur częściowych i faktury końcowej wraz z dokumentami przedkładanymi przez Wykonawcę robót budowlanych - w terminie 4 dni od daty dostarczenia dokumentów, potwierdzania faktycznie wykonanego zakresu rzeczowego robót budowlanych, ich wartości jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych, 31) sprawdzenie operatu kolaudacyjnego zrealizowanej inwestycji, opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych i wydanie opinii o jego kompletności, 32) udziału w komisji inwentaryzacyjnej i udziału w komisyjnym odbiorze poinwentaryzacyjnym, w przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy z Wykonawcą robót budowlanych, 33) wydanie opinii o zastosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych materiałach/urządzeniach lub rozwiązaniach równoważnych, przed podpisaniem umowy na wykonanie robót budowlanych, na podstawie oferty Wykonawcy robót budowlanych. Opinia winna zawierać informację, czy parametry techniczne, użytkowe oraz eksploatacyjne tych materiałów/urządzeń gwarantują realizację robót w zgodzie z wydaną decyzją Pozwolenie na budowę oraz czy zapewniają uzyskanie parametrów technicznych/użytkowych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, 34) wnioskowania o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych z określeniem utraty wartości przedmiotu umowy, w przypadku występowania wad nie nadających się do usunięcia, 35) przygotowania korespondencji dotyczącej usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie wykonywania robót budowlanych i w okresie gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, 36) złożenia sprawozdania z pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do odbioru końcowego - w terminie 30 dni od daty spisania protokołu odbioru końcowego, 37) reprezentowania Zamawiającego w zakresie spraw związanych z wykonywaniem uprawnień z gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych, w tym udział w: komisyjnych przeglądach gwarancyjnych, włącznie z przygotowaniem stosownych protokołów, komisyjnym odbiorze przed upływem okresu rękojmi za wady, włącznie z przygotowaniem stosownego protokołu, komisyjnym odbiorze przed upływem okresu gwarancji jakości, włącznie z przygotowaniem stosownego protokołu, 38) złożenia sprawozdania z pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady - w terminie 30 dni od daty upływu terminu rękojmi lub gwarancji jakości, w zależności od tego, który z terminów jest dłuższy, 39) uzgodnienia harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania inwestycyjnego stanowiący podstawę realizacji i rozliczeń pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych, a Zamawiającym, 40) egzekwowanie usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych lub zorganizowanie ich usunięcia przez innego Wykonawcę na koszt Wykonawcy robót budowlanych, 41) stosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanych robót budowlanych. 42) Sprawując obowiązki wynikające z umowy Wykonawca: Powoła inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych specjalnościach, w szczególności: budowa dróg, instalacje i sieci sanitarne. W terminie 3 dni od zawarcia umowy powiadomi Zamawiającego na piśmie o powołaniu inspektorów nadzoru inwestorskiego, podając ich: dane osobowe, zakres umocowania, oświadczenia tych osób o podjęciu się obowiązków inspektorów nadzoru,uwiarygodnione kopie uprawnień zawodowych. Zapewni skuteczność nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli: jakości używanych przez wykonawcę robót budowlanych materiałów (certyfikaty, atesty), jakości wykonywanych robót wymaganych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz obowiązujących normach, postępu robót, w odniesieniu do harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania inwestycyjnego. Każdy z powołanych przez Wykonawcę inspektorów nadzoru inwestorskiego wypełnia obowiązki i działa w ramach umocowania określonego przez Zamawiającego w umowie, oraz w ramach przepisów wynikających z ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy. W wypadku, gdy niezbędne jest podjęcie decyzji wykraczających poza zakres uprawnień nadzoru inwestorskiego, wiążące jest ustalenie Zamawiającego, z wyjątkiem wypadków wyraźnie stwierdzonych w umowie. Wykonawca nie ma prawa zwolnienia Wykonawcy robót budowlanych z wykonania jakichkolwiek zobowiązań wobec Zamawiającego wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych. Zmiana osób pełniących funkcję inspektora nadzoru odbywa się wg przepisów ustawy Prawo budowlane. Polecenia wydawane przez Wykonawcę oraz powołanych inspektorów nadzoru inwestorskiego powinny mieć formę pisemną. Polecenia inspektorów nadzoru inwestorskiego nie mogą naruszać zakresu praw i obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom na zakres usługi wskazany w swojej ofercie. 4. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje: 1) Składania ofert częściowych; 2) Składania ofert wariantowych; 3) Udzielania zamówień uzupełniających; 4) Zawarcia umowy ramowej; 5) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 6) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 7) Rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu, podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.10.2012 - Nadzór Inwestorski - ul. Kolejowa. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania w/w kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach