Przetargi.pl
,,Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przebudowy ul. Kolejowej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie’’

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 572 081 , fax. 598 572 368
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598 572 081, fax. 598 572 368
    REGON: 52635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:bip.miastko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przebudowy ul. Kolejowej w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie zarządzania, kontrolowania, nadzorowania i rozliczania robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka ul. Kolejowej w Miastku o długości 83,80 mb, rozpoczynającego się wg dokumentacji projektowej od Km 0+000,00 do Km 0+083,80 tj. od skrzyżowania z ul. Kaszubską z uwzględnieniem skrzyżowania z ul. Polną, obejmującej branże: 1) sanitarna - kanalizacja deszczowa:  przykanaliki z rur PCV Ø 160 o ściankach litych z wpustami – przełożenie, regulacja na odcinku objętym  przedmiotem zamówienia; 2) drogowa (w tym: zieleń, organizacja ruchu): a) jezdnia o nawierzchni: asfaltowej o pow. ok. 544 m2 , z kostki betonowej kolorowej typu polbruk gr. 8 cm o pow. ok. 118 m2; b) chodnik i ścieżka rowerowa o nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk gr. 6 cm o pow. ok. 435 m2 w tym: kostka kolorowa 180m2; c) powiązanie przebudowanego odcinka (jako tymczasowe połączenie) z pozostałą częścią ulicy nie objętej przebudową. d) mur oporowy I na odcinku od km 0+022,15 do km 0+088,80 z ogrodzeniem panelowym (nawiązanym do istniejącego od strony ul. Kaszubskiej; e) zieleń (trawniki) – ok. 60 m2 ; f) usunięcia drzew, zakrzaczeń kolidujących w zakresie objętym    przedmiotem zamówienia; g) oznakowanie stałe (pionowe i poziome); 3) branża elektryczna: a) usunięcie kolizji - przebudowa istniejącej linii oświetleniowej napowietrznej - demontaż jednego punktu świetlnego wraz ze słupem w ul. Kolejowej z wykonaniem kablowej linii YAKY 4x25mm2 o długości 42 mb, b) budowa oświetlenia ulicznego obejmującego: wykonanie linii kablowej YAKY 4x25mm2 o długości 100 mb z wyposażeniem w urządzenia określone w dokumentacji projektowej; montaż słupów oświetleniowych nr 101/11, 101/10, 101/9 z ledowym źródłem światła – 3 szt;   4) branża teletechniczna: przebudowa sieci teletechnicznej na odcinku przebudowywanej drogi objętej przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i wymogami gestora sieci w porozumieniu i pod nadzorem gestora sieci; - z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych, towarzyszących w tym obsługi geodezyjnej – łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, rozbiórkowych, ziemnych w tym nasypy itp.) Wartość netto w/w robót budowlanych podlegających nadzorowi  inwestorskiemu (przedmiotowi niniejszego postępowania) wg najkorzystniejszej oferty wynosi: 591.029,32 PLN (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy dwadzieścia dziewięć 32/100 złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania tym samym Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3. Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) – w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 4. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; Uwaga: Wymóg obowiązuje tylko wykonawców, których ta sytuacja dotyczy. 5. Wskazanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – c.d. załącznika nr 2 siwz (druk do wypełnienia lub wzorowania się); Uwaga: Wymieniony dokument składają wraz z ofertą tylko wykonawcy, których ta sytuacja dotyczy. 6. W związku z określonym katalogiem wymaganych dokumentów, w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie zachodzą okoliczności przedkładania dokumentów wystawianych w tym kraju w zakresie: potwierdzenia odpowiednich uprawnień, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach