Gmina Miastko ogłasza przetarg
- Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 572 081 , fax. 598 572 368
- Data zamieszczenia: 2018-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
ul. Grunwaldzka 1
77-200 Miastko, woj. pomorskie
tel. 598 572 081, fax. 598 572 368
REGON: 52635700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przebudowy drogi gminnej na ul. Kolejowej w Miastku , pow. bytowski, woj. pomorskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie zarządzania, kontrolowania, nadzorowania i rozliczania robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka ul. Kolejowej w Miastku o długości 309,00 mb, rozpoczynającego się wg dokumentacji projektowej od Km 0+083,80 do Km 0+392,80 tj. od skrzyżowania z ul. Polną do skrzyżowania z ul. Pałucką obejmującej branże: 1) sanitarna - kanalizacja deszczowa: przykanaliki z rur PCV Ø 160 o ściankach litych o dług. L= 15m z demontażem, montażem studzienek bet. Ø 500 – 5 kpl, regulacją kratek ściekowych – 7 szt na odcinku objętym przedmiotem zamówienia; 2) drogowa (w tym: zieleń, organizacja ruchu): a) jezdnia o nawierzchni: asfaltowej o pow. ok. 2.313,27 m2 , betonowej (kostka typu „polbruk”) o pow. ok. 266,43 m2 , b) zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk gr. 8 cm o pow. ok. 425,00 m2, c) zatoki parkingowe wzmocnione o nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk gr. 8 cm o pow. ok. 403,00 m2 , d) chodnik i ścieżka rowerowa o nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk gr. 6 cm o pow. ok. 1163,00 m2 w tym: kostka kolorowa 497,00 m2 , e) mur oporowy - na odcinku od km 0+088,80 do km 0+392,80 ( składający się z dwóch odcinków) z ogrodzeniem panelowym, z nawiązaniem do istniejącego fragmentu ogrodzenia od strony ul. Kaszubskiej i Pałuckiej, f) ogrodzenie panelowe na całej długości odcinka drogi objętej przedmiotem zamówienia z połączeniem z dwóch stron do istniejącego ogrodzenia ok. 331m; g) zieleń (trawniki) – ok. 2.049,00 m2 , h) oznakowanie stałe (pionowe i poziome); 3) elektryczna – oświetlenie uliczne: a) linia kablowa doziemna YAKY 4x25mm2 od słupa 101 (z włączeniem) do słupa 101/9 (włączenie do istniejącego) o długości ok. 315,00 mb z wyposażeniem w urządzenia określone w dokumentacji projektowej, b) montaż słupów oświetleniowych nr 101/8, 101/7, 101/6, 101/5, 101/4, 101/3, 101/2, 101/1, 101, 102 z ledowym źródłem światła drogowego – 10 szt ; 4) teletechniczna: przebudowa sieci teletechnicznej na odcinku przebudowywanej drogi objętej przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i wymogami gestora sieci w porozumieniu, i pod nadzorem gestora sieci; 5) zieleń: usunięcia drzew o średnicach od 56 – 75 cm 10 szt i o średnicy powyżej 75cm – 2szt, zakrzaczeń i poszyć rzadkich – 0,033 ha, – z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych, towarzyszących w tym: obsługi geodezyjnej – łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, rozbiórkowych dot. istniejącej nawierzchni asfaltowej jezdni, chodników i innych elementów na odcinku objętym przebudową , ziemnych w tym nasypy itp.) . Wartość netto w/w robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu (przedmiotowi niniejszego postępowania) wg najkorzystniejszej oferty wynosi: 1.449.923,05 PLN (słownie: jeden milion czterysta czterdzieści dziewięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia trzy 05/100 złote). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania tym samym Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3. Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) – w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę. 4. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; Uwaga: Wymóg obowiązuje tylko wykonawców, których ta sytuacja dotyczy. 5. Wskazanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – c.d. załącznika nr 2 siwz (druk do wypełnienia lub wzorowania się); Uwaga: Wymieniony dokument składają wraz z ofertą tylko wykonawcy, których ta sytuacja dotyczy. 6. W związku z określonym katalogiem wymaganych dokumentów, w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie zachodzą okoliczności przedkładania dokumentów wystawianych w tym kraju w zakresie: potwierdzenia odpowiednich uprawnień, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: ,,Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czatkowy’’
Dodano: 2024-06-27 - Nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych pn. „Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP w ciągu ul. 30 Stycznia w Tczewie”
Dodano: 2024-06-13 - Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w latach 2024 - 2025 na rzecz Gminy Kobylnica w branży elektrycznej
Dodano: 2024-06-12 - pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz zadaszeniem przy Szkole Podstawowej w Skórowie
Dodano: 2024-05-23 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: „Zaprojektuj i wybuduj - Przebudowa drogi gminnej nr 218525G ul. Donimirskich w Czerninie wraz z infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2024-04-04 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa szkoły podstawowej w Różynach wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świerznica, gmina Stegna"
Dodano: 2024-03-21 - Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, społeczno-kulturalnej i drogowej w Gminie Pszczółki.
Dodano: 2024-03-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości .
Dodano: 2024-02-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót bud w ramach zad. pn.: Rozbudowa drogi gminnej - ul. Długiej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budową oświetlenia drogowego w m. Czersk
Dodano: 2023-12-11