Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ogłasza przetarg
- Adres: 00-014 Warszawa, Stanisława Moniuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
- Data zamieszczenia: 2020-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
Stanisława Moniuszki 1a
00-014 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
REGON: 01034702600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://fsusr.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna typu korporacyjnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,, Remont schodów zewnętrznych, schodów terenowych, ogrodzenia od strony ul. Sanatoryjnej oraz elementów małej architektury oraz budowa płyty fundamentowej z ogrodzeniem osłonowym pod zbiornik na gaz ciekły azot w nieruchomości FSUSR w Horyńcu-Zdroju.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego p.n.: ,, Remont schodów zewnętrznych, schodów terenowych, ogrodzenia od strony ul. Sanatoryjnej oraz elementów małej architektury oraz budowa płyty fundamentowej z ogrodzeniem osłonowym pod zbiornik na gaz ciekły azot w nieruchomości FSUSR w Horyńcu-Zdroju” Nieruchomość jest własnością Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, użytkowaną przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS zwane dalej „Użytkownikiem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład, której wchodzą: w zakresie budowy płyty fundamentowej: - projekt budowlany (wraz z projektem budowlanym branży elektrycznej), - projekt wykonawczy(wraz z projektem wykonawczym branży elektrycznej) i - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB) - przedmiar w zakresie remontu schodów, ogrodzenia i elementów małej architektury: - Projekt Budowlany (dot. remontu schodów zewnętrznych, schodów terenowych, ogrodzenia i małej architektury wraz z projektem branży elektrycznej), - Projekt Budowlany (dot. remontu schodów zewnętrznych do głównego wejścia oraz schodów do kawiarni przy basenie), - Projekt wykonawczy (dot. remontu schodów zewnętrznych, ogrodzenia i małej architektury wraz z projektem branży elektrycznej), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB) - Przedmiar stanowiące załączniki do Rozdziału III SIWZ tj. IPU. Dla poszczególnych zakresów prac Zamawiający uzyskał następujące dokumenty: 1) budowa płyty fundamentowej pod zbiornik na gaz - podlega pozwoleniu na budowę - Zamawiający posiada ostateczną Decyzję nr 531/2018 znak ABR.6740.3.36.2018 z dnia 19 października 2018 r., 2) remont / przebudowa schodów zewnętrznych (wejście główne i wejście do kawiarni przy basenie) - podlega zgłoszeniu wykonania robót budowlanych, które nastąpiło w dniu 26.02.2020 r., 3) remont schodów terenowych, ogrodzenia oraz elementów małej architektury, rozbiórka elementów małej architektury - nie wymaga uzyskania decyzji pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zgodnie z pismem znak ABR.033.5.3.2020 z dnia 15.01.2020 r. Starostwa Powiatowego w Lubaczowie. Pod pojęciem pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Zamawiający rozumie pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej – w zakresie technicznym, prawnym nad wykonaniem robót budowlanych. Ogólny zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru określa w art. 25-26 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca będzie przedstawicielem Zamawiającego na terenie inwestycji zobowiązanym do zapewnienia zgodnego z przepisami prawa i umową realizacji ww. zadania. W ramach nadzoru Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: - zapewnienia obecności Inspektorów Nadzoru na budowie w takich odstępach czasu, aby była zagwarantowana skuteczność nadzoru, - udział Inspektora Nadzoru w naradach, odbiorach i w przeglądach gwarancyjnych, - oraz przybycie na teren budowy na wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i w IPU, stanowiącym Rozdział III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty z załącznikami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa stadionu piłkarskiego w zakresie trybuny wschodniej i zachodniej przy ul. Struga w Radomiu
Dodano: 2024-04-08 - Usługi nadzoru inwestorskiego i doradztwa formalnego w związku z projektem pn. Budowa sieci Internetu szerokopasmowego na terenie Gminy Żabia Wola dofinansowanym ze środków Funduszu Szerokopasmowego
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją I Etapu robót budowlanych inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku przy ul. Wejnerta 27 w Warszawie, na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy”.
Dodano: 2024-03-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa budynku dydaktycznego WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa Ośrodka Kultury w Książenicach.
Dodano: 2024-03-21 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej – 14 części
Dodano: 2024-03-07 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową odwodnienia miejscowego drogi powiatowej Nr 1823W ul. Suwalnej w Legionowie
Dodano: 2024-02-28 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową odcinków dróg powiatowych oraz skrzyżowań
Dodano: 2024-02-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych drogowych w Mieście i Gminie Czerwińsk nad Wisłą
Dodano: 2024-02-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją "Modernizacja układu drogowego w Milanówku"
Dodano: 2024-01-17