Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,, Remont schodów zewnętrznych, schodów terenowych, ogrodzenia od strony ul. Sanatoryjnej oraz elementów małej architektury oraz budowa płyty fundamentowej z ogrodzeniem osłonowym pod zbiornik na gaz ciekły azot w nieruchomości FSUSR w Horyńcu-Zdroju.”

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ogłasza przetarg

  • Adres: 00-014 Warszawa, Stanisława Moniuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
    Stanisława Moniuszki 1a
    00-014 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 629-70-96, , fax. 022 629-97-24
    REGON: 01034702600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://fsusr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna typu korporacyjnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,, Remont schodów zewnętrznych, schodów terenowych, ogrodzenia od strony ul. Sanatoryjnej oraz elementów małej architektury oraz budowa płyty fundamentowej z ogrodzeniem osłonowym pod zbiornik na gaz ciekły azot w nieruchomości FSUSR w Horyńcu-Zdroju.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego p.n.: ,, Remont schodów zewnętrznych, schodów terenowych, ogrodzenia od strony ul. Sanatoryjnej oraz elementów małej architektury oraz budowa płyty fundamentowej z ogrodzeniem osłonowym pod zbiornik na gaz ciekły azot w nieruchomości FSUSR w Horyńcu-Zdroju” Nieruchomość jest własnością Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, użytkowaną przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS zwane dalej „Użytkownikiem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład, której wchodzą: w zakresie budowy płyty fundamentowej: - projekt budowlany (wraz z projektem budowlanym branży elektrycznej), - projekt wykonawczy(wraz z projektem wykonawczym branży elektrycznej) i - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB) - przedmiar w zakresie remontu schodów, ogrodzenia i elementów małej architektury: - Projekt Budowlany (dot. remontu schodów zewnętrznych, schodów terenowych, ogrodzenia i małej architektury wraz z projektem branży elektrycznej), - Projekt Budowlany (dot. remontu schodów zewnętrznych do głównego wejścia oraz schodów do kawiarni przy basenie), - Projekt wykonawczy (dot. remontu schodów zewnętrznych, ogrodzenia i małej architektury wraz z projektem branży elektrycznej), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB) - Przedmiar stanowiące załączniki do Rozdziału III SIWZ tj. IPU. Dla poszczególnych zakresów prac Zamawiający uzyskał następujące dokumenty: 1) budowa płyty fundamentowej pod zbiornik na gaz - podlega pozwoleniu na budowę - Zamawiający posiada ostateczną Decyzję nr 531/2018 znak ABR.6740.3.36.2018 z dnia 19 października 2018 r., 2) remont / przebudowa schodów zewnętrznych (wejście główne i wejście do kawiarni przy basenie) - podlega zgłoszeniu wykonania robót budowlanych, które nastąpiło w dniu 26.02.2020 r., 3) remont schodów terenowych, ogrodzenia oraz elementów małej architektury, rozbiórka elementów małej architektury - nie wymaga uzyskania decyzji pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zgodnie z pismem znak ABR.033.5.3.2020 z dnia 15.01.2020 r. Starostwa Powiatowego w Lubaczowie. Pod pojęciem pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Zamawiający rozumie pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej – w zakresie technicznym, prawnym nad wykonaniem robót budowlanych. Ogólny zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru określa w art. 25-26 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca będzie przedstawicielem Zamawiającego na terenie inwestycji zobowiązanym do zapewnienia zgodnego z przepisami prawa i umową realizacji ww. zadania. W ramach nadzoru Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: - zapewnienia obecności Inspektorów Nadzoru na budowie w takich odstępach czasu, aby była zagwarantowana skuteczność nadzoru, - udział Inspektora Nadzoru w naradach, odbiorach i w przeglądach gwarancyjnych, - oraz przybycie na teren budowy na wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i w IPU, stanowiącym Rozdział III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty z załącznikami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach