Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Siedzów

Gmina Sobienie-Jeziory ogłasza przetarg

  • Adres: 08-443 Sobienie Jeziory, ul. Garwolińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 858 090 , fax. 256 858 092
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobienie-Jeziory
    ul. Garwolińska 16
    08-443 Sobienie Jeziory, woj. mazowieckie
    tel. 256 858 090, fax. 256 858 092
    REGON: 71158230000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobieniejeziory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Siedzów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania obejmuje modernizacje drogi gminnej w m. Siedzów w km 0+000÷1+322 na długości 1322 mb dz. nr ew. 231 i 236, obręb Siedzów, gmina Sobienie-Jeziory polegającą na wykonaniu następujących robót: roboty przygotowawcze - prace pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; nawierzchnia - mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitumicznej, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową, wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, warstwa ścieralna wykonana z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu - 4 cm; pobocza - z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 8 cm;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych ). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu na konto Zamawiającego nr konta: 15 9197 0004 0000 1049 2000 0040 Bank Spółdzielczy Sobienie-Jeziory, ul. Duży Rynek 17, 08-443 Sobienie-Jeziory, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do przetargu na modernizację drogi gminnej w m. Siedzów”, znak; PI.271.2.2020 ”; 2)poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancji bankowych; 4)gwarancji ubezpieczeniowych; 5)poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej powinno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Oferty wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert lub wniosą wadium w sposób nieprawidłowy, podlegają odrzuceniu. 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6.W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ) Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pap; 3) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach