Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Przebudowa ulicy Makowskiego w ramach rewitalizacji dzielnicy Oksywie w Gdyni.

Laboratorium Innowacji Społecznych ogłasza przetarg

  • Adres: 81-346 Gdynia, Stefana Żeromskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48(58)7273900, +48(58)7273907 , fax. +48(58)7273914
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Laboratorium Innowacji Społecznych
    Stefana Żeromskiego 31
    81-346 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48(58)7273900, +48(58)7273907, fax. +48(58)7273914
    REGON: 36379912800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gdynia.pl/bip/lis

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Przebudowa ulicy Makowskiego w ramach rewitalizacji dzielnicy Oksywie w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. „Przebudowa ulicy Makowskiego w ramach rewitalizacji dzielnicy Oksywie w Gdyni” oraz w okresie gwarancji i rękojmi Generalnego Wykonawcy robót budowlanych (dalej Generalny Wykonawca). 2.Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in.: - budowę drogi i placu do zawracania w pasie ul. Makowskiego, - budowę schodów terenowych łączących ul. Makowskiego z ul. Arciszewskich wraz z konstrukcją oporową, - budowę oświetlenia ulicznego oraz oświetlenia schodów terenowych, - zagospodarowanie wód opadowych poprzez budowę kanalizacji deszczowej i systemu retencyjno–rozsączającego, - przebudowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Makowskiego – zakres PEWIK GDYNIA, - przebudowę istniejącej infrastruktury wynikającą z usuwania kolizji istniejących i planowanych sieci oraz z warunków technicznych gestorów sieci, - zamontowanie elementów małej architektury, - wykonanie nasadzeń zieleni. - dostawę i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych zgodnie z zasadami promocji projektów unijnych określonych w aktualnych na czas realizacji robót Wytycznych w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 3.Z zakresu przedmiotu zamówienia wyłącza się pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi dla PEWIK GDYNIA, których zakres ujęto w dokumentacji projektowej przebudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Makowskiego. W tym zakresie Nadzór Inwestorski będzie pełniony przez inspektora wskazanego przez PEWIK GDYNIA, z którym Nadzór Inwestorski będzie zobowiązany ściśle współpracować. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 7 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy” oraz załącznikach do Istotnych postanowień umowy. 5.Kody CPV - Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego. 6.Zamawiający, nie stawia wymagań odnośnie zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp. 7.W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest w całym okresie trwania umowy do przedkładania na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających aktualność posiadanego ubezpieczenia OC w terminie określonym w wezwaniu, jednak nie krótszym niż 3 dni. 8.Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia na wszystkich dokumentach, które przygotowuje w związku z realizacją zamówienia, informacji o udziale środków Unii Europejskiej we współfinansowaniu zamówienia oraz logotypów, które zostaną udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 9.Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi za pośrednictwem osób posiadających stosowne kwalifikacje, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia oraz spełniających wymogi przepisów prawa jeśli takie są wymagane. 10.Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie i podaje firmy podwykonawców. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez siebie, podwykonawców oraz inne podmioty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą (Formularzem oferty) 8.1.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, w zakresie wskazanym w pkt 7.1. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1.1. 8.1.3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie w formie pisemnej tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 8.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia stanowiące załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ, o których mowa w pkt 8.1.1., składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te stanowią wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu. 8.1.5. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenia stanowiące załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ, o których mowa w pkt 8.1.1. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8.1.6. Pełnomocnictwo złożone pisemnie w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 8.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach