Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego modernizacji i rozbudowy sieci ciepłowniczej w Miastku , pow. bytowski, woj. pomorskie’.

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 572 081 , fax. 598 572 368
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598 572 081, fax. 598 572 368
    REGON: 52635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego modernizacji i rozbudowy sieci ciepłowniczej w Miastku , pow. bytowski, woj. pomorskie’.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie zarządzania, kontrolowania, nadzorowania i rozliczania robót budowlanych polegających na na wykonaniu sieci ciepłowniczej (wraz z węzłem cieplnym w budynku szpitala), wysokoparametrowej 119/700 C z rur preizolowanych o łącznej długości 1.891,20 m na odcinkach: od kotłowni rejonowej KR-1 do Szpitala Miejskiego przy ul. Wybickiego; od węzła W1 do terenu objętego rewitalizacją przy ul. Stolarskiej 7 – z zakończeniem w W73 (wg projektu budowlano-wykonawczego), w ramach modernizacji i rozbudowy istniejącej miejskiej sieci cieplnej w Miastku zasilanej z kotłowni rejonowej KR-1 przy ul. Kowalskiej, obejmujących: 1) odcinek I sieci o długości 1310,70 m, od kotłowni rejonowej KR-1 poprzez węzeł W1 do Szpitala Miejskiego w Miastku ul. Wybickiego z rur preizolowanych o średnicach: a) Dn 200/315 - 873,30m, b) Dn 125/225 - 123,30 m, c) Dn 150/250 - 801,50 m, d) Dn 100/200 - 93,10 m, wraz z węzłem cieplnym dwufunkcyjnym w budynku szpitala i jego automatyką; 2) odcinek II sieci o długości 580,50 m, od węzła W1 do W73 z rur preizolowanych o średnicach: a) Dn 200/315 - 569,20 m, b) Dn 125/225 - 11,30 m. - z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót (pomocniczych, tymczasowych, towarzyszących w tym obsługi geodezyjnej – łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, rozbiórkowych, ziemnych w tym nasypy itp.) Wartość netto w/w robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu (przedmiotowi niniejszego postępowania) wg najkorzystniejszej oferty wynosi: 3.376.760,00 PLN (słownie: trzy miliony trzysta siedemdziesiąt sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt złotych) w tym: odcinek I – 2.548.50,00 PLN, odcinek II – 828.260,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania tym samym Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKU DOTYCZĄCEGO ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ: 1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający nie mniej niż jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w ramach jednej umowy, w zakresie robót budowlanych związanych z budową/ przebudową sieci ciepłowniczych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego wskazane usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie pełnienia czynności (funkcji) inspektora nadzoru w branży sanitarnej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25.UST. 1 USTAWY PZP: wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 4. Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) – w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę. 5. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; Uwaga: Wymóg obowiązuje tylko wykonawców, których ta sytuacja dotyczy. 6. Wskazanie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – c.d. załącznika nr 2 siwz. Uwaga: Wymieniony dokument składają wraz z ofertą tylko wykonawcy, których ta sytuacja dotyczy. 7. W związku z określonym katalogiem wymaganych dokumentów, w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie zachodzą okoliczności przedkładania dokumentów wystawianych w tym kraju w zakresie: potwierdzenia odpowiednich uprawnień, wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach