Przetargi.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Ciężkowice”

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 14 6210562 , fax. +48 14 6210564
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.
    ul. Jana III Sobieskiego 69C
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. +48 14 6210562, fax. +48 14 6210564
    REGON: 85274782500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dorzeczebialej.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Ciężkowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Ciężkowice”. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Ciężkowice” w ramach którego planuje się przeprowadzenie zamierzenia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w ramach projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Ciężkowice”. Na w/w zamierzenie inwestycyjne Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków Funduszu Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 5 Oś Priorytetowa Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno – kanalizacyjna – SPR. Wsparcie inwestycji związanych z budową, rozbudową, przebudową sieci kanalizacji sanitarnej – projekt typu A. Zadanie objęte jest umową o dofinansowanie. 2. Do OPZ załączono materiały graficzne obrazujące podział i lokalizację zadań – załącznik nr1 do OPZ. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w części III – opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: i. pieniądza, ii. poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, iii. gwarancji bankowych, iv. gwarancji ubezpieczeniowych, v. poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr 03 1130 1235 0031 5020 5620 0001, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Na przelewie winien znaleźć się opis „Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego”. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty lub kopie załączyć wraz z ofertą a oryginał złożyć w odrębnej kopercie z ofertą. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów albo osobnej kopercie). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na warunkach określonych w PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający będzie wymagał aby osoby realizujące przedmiot zamówienia posiadały uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument Wykonawca winien sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr7 do SIWZ i przedłożyć wraz z ofertą. 2. Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj. a. wykaz wskazujący (Wykaz należy złożyć osobno dla technologa oczyszczania ścieków i specjalisty w zakresie instalacji fotowoltaicznych):  osobę dedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji technologa oczyszczania ścieków z doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji w powyższej specjalności oraz określający ukończone roboty budowlane, przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji technologa oczyszczania ścieków pełniła funkcję technologa oczyszczania ścieków. Wykazane ukończone roboty budowlane o których mowa powyżej – muszą polegać na budowie lub przebudowie ciągu technologicznego do odbioru i przeróbki osadów ściekowych o przepustowości co najmniej 50 m3/d. Przy czym Zamawiający oczekuje aby osoba taka brała udział w komisji rozruchowej, a dla wybudowanego ciągu technologicznego zostały przeprowadzone rozruchy technologiczne zakończone bezusterkowym protokołem z rozruchu.  osobę dedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji specjalisty w zakresie instalacji fotowoltaicznych z doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji specjalisty w zakresie instalacji fotowoltaicznych przy kierowaniu robotą lub nadzorowaniu oraz określający ukończone roboty budowlane, przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji specjalisty j/w, pełniła funkcje specjalisty w zakresie instalacji fotowoltaicznych. Wykazane ukończone roboty budowlane o których mowa powyżej – muszą polegać na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 10 kWp. Uwaga 1. Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami. Uwaga 2. Przez definicję budowy lub przebudowy Zamawiający rozumie pojęcia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Uwaga 3. Wskazując na dodatkowe doświadczenie technologa oczyszczania ścieków (pierwszy tiret) / specjalisty w zakresie instalacji fotowoltaicznych (drugi tiret)) niedopuszczalne jest dzielenie obiektu budowlanego na który uzyskano ostateczną zgodę na użytkowanie i na którym wskazana przez Wykonawcę osoba pełniła funkcję technologa / specjalisty, na mniejsze zakresy spełniające wymóg przepustowości co najmniej 50 m3/d czy moc instalacji fotowoltaicznej co najmniej 10 kWp celem uzyskania większej ilości punktów. Wykaz wykonawca winien sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr8 do SIWZ. b. dowody określające czy wykazane usługi przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji specjalisty nadzoru, tj.:  technologa oczyszczania ścieków  specjalisty w zakresie instalacji fotowoltaicznych, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, jest oświadczenie Wykonawcy. Oświadczenie dodatkowo winno wskazywać nr telefonu i stanowisko osoby która będzie mogła potwierdzić wykazaną robotę. c. z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcje technologa oczyszczania ścieków / specjalisty w zakresie instalacji fotowoltaicznych. Wskazany w ofercie specjalista nadzoru tj. technolog oczyszczania ścieków / specjalista w zakresie instalacji fotowoltaicznych musi brać udział w wykonaniu zamówienia przez cały okres jego realizacji. Uwaga 1. Wyżej wymienione dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcje technologa / specjalisty muszą zostać załączone przez Wykonawcę wraz z ofertą, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust 1 ustawy PZP ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP na późniejszym etapie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 3. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr9 do SIWZ 4. Oświadczenie w zakresie wykluczenia Wykonawcy zgodnie z zapisami sekcji 6.5.2 pkt 2 i 3 Wytycznych – załącznik nr10 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach