Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego w ramach Projektu Remont dalby z modernizacją wyciągu łodziowego w Krynicy Morskiej i Przebudowa Pomostu Postojowego, Przebudowa Palisady Zachodniej, Budowa slipu, przebudowa wjazdu, Przebudowa placu przy porcie rybackim na przystani - Basen III Nowa Karczma (dawniej Piaski)

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego w ramach Projektu Remont dalby z modernizacją wyciągu łodziowego w Krynicy Morskiej i Przebudowa Pomostu Postojowego, Przebudowa Palisady Zachodniej, Budowa slipu, przebudowa wjazdu, Przebudowa placu przy porcie rybackim na przystani - Basen III Nowa Karczma (dawniej Piaski)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach Projektu: A. Remont dalby z modernizacją wyciągu łodziowego w Krynicy Morskiej B. Przebudowa Pomostu Postojowego, Przebudowa Palisady Zachodniej, Budowa slipu, przebudowa wjazdu, Przebudowa placu przy porcie rybackim na przystani - Basen III Nowa Karczma (dawniej Piaski). 2. Podstawowymi obowiązkami osoby pełniącej Nadzór Autorski będą obowiązki wynikające z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010 Nr 243 poz. 1623 ze zm.), a także: 1) Stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych, zgodności realizacji z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, 2) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego, projektów wykonawczych, STWiOR i ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej, 3) Uzgadnianie, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych, 4) Opracowanie dokumentacji zamiennych wynikających z treści dokonanych uzgodnień w trakcie wykonywania robót budowlanych, 5) Kwalifikowanie zmian jako nieistotne lub istotne w rozumieniu odpowiednich przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, 6) Sygnalizowanie sytuacji, gdy zakres proponowanych zmian powoduje istotną zmianę zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającą uzyskania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę oraz proponowanie rozwiązań (o ile to możliwe) zamiennych nie powodujących takiej zmiany, 7) Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorze końcowym budowy 8) Ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami, 9) Udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia inwestycyjnego, 10) Udział w czynnościach kontrolnych uprawnionych organów i instytucji. 3. Zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych, za zgodą Wykonawcy, osoby sprawujące nadzór dokumentować będą przez: a) zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, b) rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują, c) wpisy do Dziennika Budowy. 4. Wykonawca pełnić będzie nadzór autorski według potrzeb wynikających z postępu robót, jednak nie rzadziej niż: a) raz na tydzień - w branży hydrotechnicznej b) raz w miesiącu - udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego c) oraz na każde wezwanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dokonane telefonicznie lub faksem, na 3 dni przed oczekiwanym pobytem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach