Gmina Rudna ogłasza przetarg
- Adres: 59-305 Rudna, Pl. Zwycięstwa 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 076 7492117
- Data zamieszczenia: 2013-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
Pl. Zwycięstwa 15 15
59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
tel. 076 7492100...134, fax. 076 7492117
REGON: 39064755800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Menedżera Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Rudna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi zarządzania projektem pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Rudna. Usługa realizowana będzie przez podmiot wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zwany dalej Menedżerem Projektu. Menadżer projektu jest zobowiązany do realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie z dnia 31.12.2012 r. zawartą z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie z siedzibą w Warszawie, wnioskiem o dofinansowanie oraz innymi dokumentami projektowymi. Zadania Menedżera Projektu w zakresie organizacji i realizacji Projektu obejmują: 1.Doradztwo w zakresie określania procedur związanych z monitoringiem projektu i raportowaniem dla Zamawiającego; 2.Przegląd oraz uszczegółowienie przewidywanego zakresu prac dla osiągnięcia zakładanych celów oraz produktów i rezultatów projektu; 3.Analiza projektu pod względem określenia niezbędnych procesów decyzyjnych i zakresu zaangażowania kierownictwa i pracowników Zamawiającego w realizację projektu 4.Organizowanie i udział w spotkaniach zespołu ds. projektu trzy razy w tygodniu oraz w terminie przekazania raportów w siedzibie Zamawiającego 5.Pisemne opracowywanie - na żądanie Zamawiającego - informacji techniczno-ekonomicznych, dotyczących realizowanej inwestycji; 6.Podział realizacji przedsięwzięcia na postępowania przetargowe; 7.Zdefiniowanie przedmiotów zamówienia dla poszczególnych postępowań z określeniem trybu zamówienia publicznego 8.Identyfikacja możliwych do wystąpienia zagrożeń projektu; 9.Monitoring stopnia wystąpienia poszczególnych elementów ryzyka oraz przedstawienie propozycji środków zaradczych; 10.Organizacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań promocyjnych zgodnie z zaleceniami zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. 11.Raportowanie do Zamawiającego postępów realizacji wszystkich etapów projektu - rzeczowe i finansowe w cyklu miesięcznym; 12.Nadzór nad prawidłowym, terminowym dokonywaniem rozliczeń z wykonawcami projektu, w tym przygotowanie miesięcznych zestawień poniesionych wydatków; 13.Nadzór i informowanie Zamawiającego o wystąpieniu dochodu/przychodu w ramach projektu i wpływie na powstanie (luki finansowej). 14.Dokonywanie analizy wykorzystania środków finansowych i bieżące informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach w realizacji projektu w stosunku do harmonogramu; 15.Sprawdzanie, akceptowanie, opisywanie i przekazywanie do Zamawiającego faktur wystawionych przez wykonawców oraz dokumentów załączonych do rozliczenia prac i usług związanych z realizacją projektu; 16.Przygotowywanie wniosków o płatności częściowe do Władzy Wdrażającej Programy Europejskie 17.Rozliczanie zaliczek 18.Przygotowywanie korekt harmonogramów rzeczowo-finansowych 19.Przygotowanie dokumentacji do rozliczenia końcowego z WWPE 20.Przygotowanie dokumentów związanych z naborem uczestników projektu, w tym umów z beneficjentami ostatecznymi 21.Opiniowanie umów zawieranych przez wykonawcę w imieniu Zamawiającego (umów najmu, dzierżawy, udostępnienia nieruchomości dla potrzeb budowy sieci itp.) 22.Współdziałanie z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od Wykonawców biorących udział w realizacji Projektu kar umownych, odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych poprzez przygotowanie opinii dotyczących spraw spornych. 23.Bieżące informowanie o zmianach aktów prawnych dotyczących Projektu. 24.Sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów, licencji instalowanych urządzeń i oprogramowania. 25.Udział w przeprowadzanych przez Zamawiającego odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym; 26.Wykonywanie nadzoru nad przeprowadzaniem wszelkich testów, prób i rozruchów oraz przeglądów, zatwierdzanie i przyjmowanie opracowanych przez Wykonawcę robót wszelkich wymaganych instrukcji eksploatacyjnych, dokumentacji rozruchowej i instrukcji obsługi urządzeń i systemów informatycznych w celu ułatwienia przekazywania systemów do eksploatacji Zamawiającemu; 27.Systematyczną kontrola realizowanej przez Wykonawcę bieżącej administracji i zarządzania wybudowaną siecią, w tym w szczególności prawidłowego korzystaniem z dostępu do sieci Internet (przeciwdziałanie nieuprawnionemu korzystaniu z dostępu) oraz bieżącego utrzymania łączy internetowych (remonty, modernizacja, naprawa); 28.Systematyczna kontrola realizacji przez Wykonawcę projektu świadczenia obsługi serwisowej dla sprzętu i oprogramowania 29.Kontrola procesu szkoleń, ocena poziomu przyswojenia wiedzy przez beneficjentów. 30.Nadzór nad realizacją procesu budowy infrastruktury teleinformatycznej umożliwiającej przyłączenie odbiorców końcowych do Internetu; 31.Analizowanie i weryfikowanie dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę robót i projektantów 32.Sprawdzenie poprawności i ocena merytoryczna dostarczonej przez Wykonawców dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami; 33.Nadzór merytoryczny nad prawidłową realizacją zadań; 34.Nadzór nad realizacją rozwiązań technologicznych, pod kątem spełnienia warunków zachowania neutralności technologicznej zgodnie z wymaganiami europejskimi zawartymi w Dyrektywie 2002/21/WE PE i Rady z dnia 7 marca 2002 r. w sprawie wspólnych ram regulacyjnych sieci i usług łączności elektronicznej. 35.Organizacja uruchomienia poszczególnych etapów realizacji projektu; 36.Sporządzenie protokołu końcowego oraz protokołów z poszczególnych etapów prac zgodnych z Harmonogramem rzeczowo - finansowym 37.Udział w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje uprawnione do kontroli w czasie trwania umowy. Dla realizacji powyższych zadań niezbędna jest regularna osobista obecność Menedżera Projektu w siedzibie Zamawiającego (co najmniej 3 razy w tygodniu, łącznie co najmniej 6 godzin tygodniowo) od dnia podpisania umowy do zakończenia wdrożenia projektu zgodnie z harmonogramem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w szkołach i przedszkolach Powiatu Oławskiego (KSW) w ramach realizacji projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oławskim
Dodano: 2014-08-11 - WYBÓR EKSPERTA DS. EWALUACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych - bezpieczne państwo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Sprawa 19/PN/2014 o wartości szacunkowej poniżej 30.000 EURO
Dodano: 2014-04-23 - Wybór i pełnienie funkcji menadżera projektu w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w powiecie kłodzkim. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2014-04-14 - Wybór i pełnienie funkcji menadżera projektu w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w powiecie kłodzkim. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2014-04-02 - WYBÓR EKSPERTA DS. EWALUACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych - bezpieczne państwo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Sprawa 98/PN/2013 o wartości szacunkowej poniżej 14.000 EURO
Dodano: 2013-12-20 - WYBÓR OPIEKUNÓW MERYTORYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU WZMOCNIENIE POTENCJAŁU DYDAKTYCZNEGO WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr sprawy 97/PN/2013
Dodano: 2013-12-20 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu dla zadania pt. Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-11-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU pn. BEZPOŚREDNIE WSPARCIE ROZWOJU SZKÓŁ POPRZEZ WDROŻENIE ZMODERNIZOWANEGO SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE ŚREDZKIM.
Dodano: 2013-10-22 - Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w szkołach i przedszkolach Powiatu Oławskiego (KSW) w ramach realizacji projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oławskim
Dodano: 2013-10-15 - Świadczenie usług koordynatora, w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oławskim
Dodano: 2013-09-16