Przetargi.pl
Pełnienie funkcji MENAGERA PROJEKTU w ramach przedsięwzięciu pod nazwą Poprawa dostępności obszaru turystycznego Dolina Zielawy oraz gmin partnerskich na pograniczu Polski, Białorusi i Ukrainy

Wójt Gminy Rossosz ogłasza przetarg

  • Adres: 21-533 Rossosz, ul. Lubelska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 378 45 57 , fax. 0-83 378 45 66
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rossosz
    ul. Lubelska 8 8
    21-533 Rossosz, woj. lubelskie
    tel. 0-83 378 45 57, fax. 0-83 378 45 66
    REGON: 00108510000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.bip.lublin.pl, gmina@rossosz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji MENAGERA PROJEKTU w ramach przedsięwzięciu pod nazwą Poprawa dostępności obszaru turystycznego Dolina Zielawy oraz gmin partnerskich na pograniczu Polski, Białorusi i Ukrainy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MENAGER PROJEKTU odpowiada za realizacje całego projektu zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie i wszystkimi jej załącznikami. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na pełnieniu funkcji MENAGERA PROJEKTU w projekcie obejmującym budowę 14 dróg o łącznej długości 12,263 km, na terenie 5 gmin w Polsce /6 dróg/ oraz w 1 gminie na Białorusi /2 drogi/ i w 1 gminie na Ukrainie /6 dróg/. Pełnienie funkcji MENAGERA PROJEKTU obejmować będzie poniższy szczegółowy zakresie usługi: 1. Do obowiązków MENAGERA PROJEKTU z zakresu wymagań umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej będzie należało wdrożenie w życie wszelkich zadań określonych w umowie i we Wniosku o dofinansowanie, a także wykonanie poniższych czynności: 1.1. Poznanie zasad i wszelkich wytycznych oraz przepisów i innych dokumentów obowiązujących w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina i ich stosowanie w swoim działaniu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 1.2. Szczegółowe zapoznanie się z treścią umowy o dofinansowanie niniejszego projektu oraz rygorystyczne przestrzeganie postanowień zawartych w tej umowie jak i w przyszłych zawartych aneksach do tej umowy. 1.3. Systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji inwestycji w poszczególnych gminach uczestniczących w projekcie i systematyczne gromadzenie dokumentów, informacji i danych oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i instytucji dofinansowującej, sprawozdań i innych niezbędnych danych dotyczących realizowanej inwestycji w wymaganych terminach. 1.4. Zapewnienie uprawnionym podmiotom i Zamawiającemu prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. 1.5. Utrzymanie ścisłej współpracy z opiekunem projektu w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju wraz z prowadzeniem niezbędnej korespondencji. 1.6. Sporządzanie wniosków okresowych i końcowych o płatność do instytucji dofinansowującej projekt. 1.7. Sporządzenie i składanie sprawozdań i rozliczeń okresowych i końcowego z realizowanego projektu. 1.8. Przygotowanie niezbędnych dokumentów do opracowania oraz udzielenie niezbędnej pomocy opracowującym Strategię rozwoju gmin partnerskich, a także Program Rozwoju Obszaru Strategicznej Interwencji. 1.9. Prowadzenie promocji projektu i udostępnianie informacji o realizacji projektu opinii publicznej oraz monitorowanie ustawienia w właściwych miejscach odpowiednich tablic informacyjnych o zrealizowanej inwestycji. 1.10. Archiwizacja wszelkich dokumentów i korespondencji dotyczącej przebiegu procesu realizacji inwestycji. 2. Do obowiązków MENAGERA PROJEKTU z zakresu prowadzenia procesu inwestycyjnego na terenie gmin partnerskich z Polski będzie należało: 2.1. Przygotowanie niezbędnych materiałów i dokumentów do przeprowadzenia postępowań przetargowych na Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz na Wykonawcę robót budowlanych, a także Wykonawców opracowań Strategii rozwoju gmin partnerskich i Programu Rozwoju Obszaru Strategicznej Interwencji, oraz aktywne uczestniczenie w przygotowaniu tych postępowań przetargowych i ich przeprowadzeniu. 2.2. Zapoznanie się z umową o partnerstwie gmin w realizowanym projekcie i przestrzeganie zasad określonych w tej umowie oraz prowadzenie sprawnej komunikacji w partnerstwie. 2.3. Nadzór nad opracowaniem przez Wykonawcę robót budowlanych i nadzór inwestorski Harmonogramu cyklu realizacji inwestycji i jego uzgodnienie z inwestorem, a następnie systematyczne monitorowanie zgodności postępu prac budowlanych z w/w Harmonogramem. 2.4. Monitorowanie przebiegu cyklu realizacji budowy oraz zgodności wykonywanych prac z zawartymi umowami, a także uzyskanymi pozwoleniami na budowę dróg lub z dokonanymi zgłoszeniami robót budowlanych do starostw, a także z przepisami Prawa budowlanego /Dz. U. 2013, poz. 1409 j. t./ i innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji. 2.5. Stałe pełnienie nadzoru nad wykonywaniem na budowach obowiązków przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie zgodności z zawartą umową i obowiązującymi przepisami. 2.6. Stałe monitorowanie przestrzegania przez uczestników procesu budowlanego przepisów ppoż. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przepisów ochrony środowiska i ruchu drogowego w obrębie miejsc wykonywania robót budowlanych, które powinny zapewniać bezpieczeństwo zarówno uczestnikom procesu inwestycyjnego jak i osobom postronnym, które nawet przypadkowo znajdą się na terenie lub w pobliżu terenu wykonywania robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia zagrożenia podejmowanie natychmiastowych działań zmierzających do likwidacji powstałego zagrożenia i przyczyny jego powstania. 2.7. W razie potrzeby udzielanie pomocy Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z realizacją robót budowlanych na poszczególnych budowach, łącznie z rozpatrywaniem ewentualnych roszczeń Wykonawców robót budowlanych, jak i innych uczestników procesu budowlanego, a także opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu propozycji rozwiązania zaistniałego zdarzenia. 2.8. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i przedstawianie Zamawiającemu propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego nadzór nad ich wykonaniem. 2.9. Systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji inwestycji w poszczególnych gminach oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach w Harmonogramach poszczególnych robót oraz o wszystkich niezgodnościach z Wnioskiem o dofinansowanie lub zatwierdzonymi projektami budowlanymi, a także o wszelkich innych stwierdzonych nieprawidłowościach, które mogą mieć wpływ na proces realizację inwestycji. 2.10. Uczestniczenie w odbiorach robót zanikających oraz sprawdzanie dokumentów rozliczeń częściowych, dokonywanie ich weryfikacji i uzgadnianie z władzami poszczególnych podmiotowych gmin, a także opiniowanie ich i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu. 2.11. Organizowanie w miarę potrzeb narad z udziałem wszystkich uczestników procesu budowlanego tj. Wykonawców robót budowlanych, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz uprawnionych przedstawicieli gmin i Zamawiającego. 2.12. Nadzór nad przygotowaniem materiałów do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji oraz monitorowanie działań zmierzających do uzyskania wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. 2.13. Przeprowadzenie odbioru końcowego wykonanej inwestycji i przekazanie uprawnionym przedstawicielom danej gminy zakończonej inwestycji wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającą natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 2.14. Sporządzenie dokumentacji rozliczeniowej końcowej wraz z uzgodnieniem jej z władzami zainteresowanej gminy oraz jej zaopiniowanie i uzgodnienie z Zamawiającym LIDEREM. Dokonanie rozliczenia końcowego całej inwestycji w gminach partnerskich obszaru turystycznego DOLINA ZIELAWY wraz z propozycją wysokości naliczonych ewentualnym koniecznym kar umownych lub odszkodowań należnych od danego Wykonawcy robót budowlanych lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3. Do obowiązków MENAGERA PROJEKTU z zakresu prowadzenia procesu inwestycyjnego na terenie gminy białoruskiej i gminy ukraińskiej będzie należało 3.1. Udzielenie skutecznej pomocy gminie białoruskiej i gminie ukraińskiej w opracowaniu założeń i wymagań do postępowań na wyłonienie MENAGERÓW PROJEKTU, a także INSPEKTORÓW NADZORU INWESTORSKIEGO i WYKONAWCÓW ROBÓT BUDOWLANYCH oraz aktywne uczestniczenie w prowadzonych postępowaniach na wybór w/w uczestników przyszłych procesów budowlanych. 3.2. Pełnienie nadzoru w gminie białoruskiej i gminie ukraińskiej nad wykonywaniem obowiązków MENAGERÓW PROJEKTU w każdej z tych gmin, w zakresie zgodności z zawartymi umowami i obowiązującymi przepisami, a także obowiązków zatrudnionych INSPEKTORÓW NADZORU INWESTORSKIEGO w zakresie zgodności z zawartymi z nimi umowami i obowiązującymi przepisami, oraz koordynacja bieżących działań w/w osób uwzględniająca aktualną sytuację podczas realizacji zadań inwestycyjnych. 3.3. Monitorowanie przebiegu cyklu realizacji budów oraz zgodności wykonywanych prac w zakresie zgodności z zawartymi umowami, a także uzyskanymi pozwoleniami na budowę dróg lub innymi dokumentami pozyskanymi od właściwych organów administracyjnych w sprawie budowy dróg oraz przepisami budowlanymi i innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji w poszczególnych państwach. 3.4. Udzielanie stosownej niezbędnej pomocy lokalnym Menagerom Projektu i Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z realizacją robót budowlanych na poszczególnych budowach, łącznie z rozpatrywaniem ewentualnych roszczeń Wykonawców robót budowlanych i innych uczestników procesu budowlanego, a także opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu propozycji rozwiązania zaistniałego zdarzenia. 3.5. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z lokalnym Menagerem Projektu i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego z danej gminy białoruskiej lub ukraińskiej i przedstawianie Zamawiającemu władzom danej gminy propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli. 3.6. Systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji inwestycji w poszczególnych państwach oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach w Harmonogramach poszczególnych robót, oraz o wszelkich niezgodnościach z Wnioskiem o dofinansowanie lub zatwierdzonymi projektami budowlanymi, a także o wszelkich innych stwierdzonych nieprawidłowościach, które mogą mieć wpływ na proces realizacji inwestycji. 3.7. Uczestniczenie w miarę możliwości w odbiorach robót zanikających oraz sprawdzanie dokumentów rozliczeń częściowych, dokonywanie ich weryfikacji i uzgadnianie z władzami poszczególnych podmiotowych gmin, a także ich opiniowanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu. 3.8. Uczestniczenie w organizowanych naradach z udziałem wszystkich uczestników procesu budowlanego w poszczególnych państwach, tj. Wykonawców robót budowlanych, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i lokalnego Menagera Projektu oraz uprawnionych przedstawicieli danej gminy, na terenie której jest realizowana przedmiotowa inwestycja. 3.9. Pomoc lokalnemu Menagerowi Projektu w przygotowaniu materiałów do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji łącznie z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. 3.10. Przeprowadzenie odbioru końcowego wykonanej inwestycji i przekazanie uprawnionym przedstawicielom danej gminy zakończonej inwestycji wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającą natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 3.11. Weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej końcowej przedstawionej przez lokalnego Menagera Projektu i jej uzgodnienie z władzami zainteresowanej gminy oraz jej zaopiniowanie i uzgodnienie z LIDEREM. Dokonanie rozliczenia końcowego danej budowy w poszczególnych państwach wraz z z propozycją wysokości naliczonych ewentualnym koniecznym kar umownych lub odszkodowań należnych od danego Wykonawcy robót budowlanych lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub lokalnego Menagera Projektu. 3.12. Kontrola i weryfikacja sporządzanych przez lokalnego Menagera Projektu sprawozdań i innych niezbędnych dokumentów księgowo-finansowych dotyczących realizowanej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia WADIUM w jednej z kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w wysokości 2.000,00 złotych /dwóch tysięcy/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach