Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Menadżera Projektu dla inwestycji pod nazwą Miasteczko prowincjonalne Europy Środkowej w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie - etap I realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz sprawowanie nadzoru inżynierskiego nad Projektem.

Muzeum Wsi Lubelskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-824 Lublin, Al. Warszawska 96
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 533-85-13 , fax. 0-81 533-30-51
  • Data zamieszczenia: 2010-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Lubelskiej
    Al. Warszawska 96 96
    20-824 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 533-85-13, fax. 0-81 533-30-51
    REGON: 00027717300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Menadżera Projektu dla inwestycji pod nazwą Miasteczko prowincjonalne Europy Środkowej w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie - etap I realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz sprawowanie nadzoru inżynierskiego nad Projektem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje: 1.1.w ramach pełnienia funkcji Menadżera Projektu: 1.1.1.kierowanie realizacją kontraktu, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi dla projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 1.1.2.przeprowadzenie postępowań przetargowych na: - Roboty budowlane objęte Projektem - Promocję Projektu. 1.1.3.organizowanie comiesięcznych, stałych narad koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego. 1.1.4.rozwiązanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji prac, 1.1.5.wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu i sprawdzanie terminowości wykonywanych robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu, 1.1.6.dbanie o należytą patynę realizowanych obiektów w uzgodnieniu w wyznaczonymi pracownikami zamawiającego, 1.1.7.przygotowanie dokumentacji do ewentualnych postępowań spornych, 1.1.8.informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizowanej inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminów zawartych w harmonogramie realizacji kontraktu, 1.1.9.udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy, 1.1.10.udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień dotyczących realizowanego projektu, 1.1.11.sprawdzanie i zestawienie cokwartalne wartości zaliczonych i odebranych robót od Wykonawcy, 1.1.12.monitorowanie i wypełnianie procedur niezbędnych dla prawidłowej obsługi Programu dofinansowanego ze środków strukturalnych Unii Europejskiej. 1.2.w ramach nadzoru inżynierskiego: 1.2.1.pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 1.2.2.zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru w miejscu prowadzenia prac, 1.2.3.rozwiązanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji prac, 1.2.4.wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu i sprawdzanie terminowości wykonywanych robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym projektu, 1.2.5.analiza techniczna dokumentacji wykonawczej, nadzorowanie realizacji budowy, dokonywanie odbiorów robót częściowych, końcowych, ostatecznych i wystawianie poleceń płatności, 1.2.6.kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy, 1.2.7.przygotowanie dokumentacji do ewentualnych postępowań spornych, 1.2.8.udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy, 1.2.9.składanie oświadczeń o usunięciu przez Wykonawcę robót usterek stwierdzonych w czasie przeglądów okresowych i odbiorze końcowym, 1.2.10.potwierdzanie protokołów odbioru wykonanych elementów robót, 1.2.11.udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień dotyczących realizowanego projektu, 1.2.12.wnioskowanie wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na zmiany, 1.2.13.uzyskanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących realizowanego projektu, 1.2.14.wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo i przepisami BHP, 1.2.15.dokonywanie odbiorów technicznych: gotowych elementów, robót ulegających zakryciu, odbiorów częściowych robót, 1.2.16.wnioskowanie do Zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skansen.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach