Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w ramach projektu pn. Realizacja programów rozwojowych szkół gimnazjalnych w Gminie Polkowice

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2011-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych w ramach projektu pn. Realizacja programów rozwojowych szkół gimnazjalnych w Gminie Polkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. Realizacja programów rozwojowych szkół gimnazjalnych w Gminie Polkowice- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-030/11-00 z dnia 30 września 2011 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.Przedmiotem zamówienia są prace zlecone do wykonania Wykonawcy, do którego obowiązków będzie należało:1. Realizacja Projektu zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu nr UDA-POKL.09.01.02-02-030/11-00, wnioskiem aplikacyjnym oraz harmonogramem realizacji Projektu, a także dokumentami i wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;2. Bezpośredni kontakt z Koordynatorem i pracownikami merytorycznymi Projektu;3. Bezpośredni nadzór nad realizacją zajęć w szkołach, w szczególności:- na początku każdego miesiąca przekazywanie informacji Koordynatorowi projektu o ewentualnych zmianach w ustalonych harmonogramach zajęć,- na końcu każdego miesiąca przekazywanie Koordynatorowi projektu sprawozdań ze zrealizowanych zajęć (listy obecności, kserokopie dzienników zajęć),- w trakcie miesiąca sprawdzanie, czy zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem na dany miesiąc, czy sale są odpowiednio oznakowane, czy nauczyciele prowadzący zajęcia na bieżąco dokonują wpisów do dzienników zajęć);4. Po zakończonym każdym miesiącu zajęć, zebranie od nauczycieli rachunków wraz z miesięcznymi sprawozdaniami, kontrola poprawności sporządzenia rachunku w zakresie liczby godzin zajęć lekcyjnych przeprowadzonych przez nauczyciela w danym miesiącu oraz przekazanie sprawdzonych rachunków Koordynatorowi projektu;5. Promocja projektu poprzez oznakowanie sal i pomocy dydaktycznych zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz uchylającym rozporządzenie nr 1260/1999 (Dz. Urz. UE L 210 z 31.7.2006, str. 25) oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (sprostowanie Dz. Urz. UE L 45 z 15.2.2007, str. 4) oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji;6. Monitorowanie rezultatów projektu, raportowanie o nieprawidłowościach i zagrożeniach związanych z realizacją projektu, propozycje działań zapobiegawczych;7. Przeprowadzenie ankiet monitorujących wśród dzieci i nauczycieli na początku i na końcu projektu oraz sporządzenie raportu z przeprowadzonego badania ewaluacyjnego;8. Odbiór dostarczonych pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych;9. Obowiązek uczestniczenia w kontrolach;10. W razie potrzeby organizowanie spotkań z nauczycielami, rodzicami i dziećmi11. Pomoc merytoryczna przy opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia dot. zatrudnienia nauczycieli i specjalistów;12. Archiwizacja dokumentów związanych z Projektem; 13. Wykonywanie poleceń Koordynatora projektu;14. Obowiązek uczestnictwa w comiesięcznych spotkaniach roboczych, mających na celu planowanie i wdrażanie kolejnych działań oraz w kwartalnych spotkaniach, mających na celu omówienie efektów Projektu;15. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora szkolnego.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na koordynatorów szkolnych w Gimnazjum nr 1 oraz w Gimnazjum nr 2 w Polkowicach. Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż niedopuszczalnym jest, aby jedna osoba pełniła funkcje koordynatora w obu Gimnazjach.Miejscem świadczenia usług będzie:Część 1 - Gimnazjum Nr 1 w Polkowicach, ul. Ociosowa 3, 59-101 Polkowice.Część 2 - Gimnazjum Nr 2 w Polkowicach, ul. Hubala 3, 59-100 Polkowice.Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 14.000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach