Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA W RAMACH PROJEKTU NIE MOŻEMY BYĆ GORSI WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

Wójt Gminy Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 32-852 Dębno, Wola Dębińska 240
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6658714 , fax. 014 6658722
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dębno
    Wola Dębińska 240 240
    32-852 Dębno, woj. małopolskie
    tel. 014 6658714, fax. 014 6658722
    REGON: 00054035700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,gminadebno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA W RAMACH PROJEKTU NIE MOŻEMY BYĆ GORSI WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    pełnienie funkcji koordynatora projektu. w zakresie projektu Nie możemy być gorsi WND-POKL.09.01.02-12-258/09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu, do którego obowiązków będzie należało: 1) Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. 2) Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Asystentem ds. merytoryczno - rozliczeniowych. 3) Koordynowanie działań projektowych. 4) Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 5) Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 6) Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu. 7) Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością. 8) Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. 9) Prowadzenie Biura Projektu. 10) Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji. 11) Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności. 12) Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 13) Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem. 14) Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 15) Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność. 16) Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 17) Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 18) Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników. 19) Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 20) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 21) Obecność podczas kontroli projektu. 22) Współpraca z nauczycielami/trenerami w zakresie przygotowania szczegółowego programu zajęć 23) Nadzorowanie przebiegu zajęć. 24) Dbanie o jakość materiałów dydaktycznych. 25) Opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć. 26) Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie. 27) Monitoring i ewaluacja projektu oraz jego promocja. 28) Kontrola wydatkowania środków. 29) Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności spełniają poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - zapewnią realizację zamówienia przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje i umiejętności: a) wykształcenie wyższe prawnicze lub i administracyjne, b) ukończenie co najmniej 3 szkolenia lub kursy z zakresu kierowania projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej, c) posiadanie tytułu specjalisty ds. funduszy europejskich lub równorzędnego, d) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, e) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, f) umiejętność obsługi komputera w tym programów Word, Excel, PowerPoint, g) ukończenie co najmniej 2 szkolenia lub kursy z zakresu zamówień publicznych, h) posiadanie zdolności organizacyjnych, i) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, j) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia wraz z ofertą i dokumentami wymienionymi poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem 4. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata oraz zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 5. Dokument -oświadczenie Wykonawcy i kserokopia zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzający znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską. 6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych. 7. Oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków PO KL i generatora wniosków o płatność. 8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 9. Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 10. Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych i kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadebno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach