Przetargi.pl
PCFE.272.10.2014 Realizacja zadań koordynatora w Urzędzie Gminy Łącko, w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 18 92 , fax. 18 262 18 92
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 262 18 92, fax. 18 262 18 92
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.10.2014 Realizacja zadań koordynatora w Urzędzie Gminy Łącko, w ramach projektu pn.: e-Powiat Nowosądecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z wykonywaniem funkcji koordynatora gminnego w Urzędzie Gminy Łącko w ramach projektu e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2. Pełniąc funkcję koordynatora w Urzędzie Gminy Łącko (zwanym dalej Urzędem Gminy) w ramach projektu e-Powiat Nowosądecki obowiązkiem Wykonawcy będzie w szczególności wykonanie lub wykonywanie następujących czynności: a) Sprawowanie nadzoru nad wdrażaniem usprawnień instytucjonalnych w Urzędzie Gminy w tym umożliwienie przeprowadzenia wymaganych badań i monitoringu na terenie Urzędu oraz umożliwienie wdrożenia e-usług publicznych na terenie Gminy Łącko (dalej Gmina). b) Współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie e-usług publicznych. c) Współpraca z odpowiednią komórką organizacyjną Urzędu Gminy w zakresie danych niezbędnych do sporządzenia informacji o wysokości wkładu rzeczowego do projektu. d) Przygotowywanie i przekazywanie w terminie do 5 każdego miesiąca oświadczeń o wniesieniu wymaganego wkładu własnego, rzeczowego do projektu, wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego oraz do sporządzania miesięcznych sprawozdań z realizacji projektu na terenie Gminy i ich przekazywanie Zamawiającemu do 10 każdego miesiąca. e) Monitorowanie poszczególnych stanowisk pracy w zakresie wdrażania e-usług. f) Organizowanie współpracy komórek organizacyjnych Urzędu Gminy w zakresie wdrażania e-usług. g) Przeciwdziałanie wszelkim trudnościom związanym z wdrażaniem e-usług na terenie Gminy. h) Współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektem oraz Grupą Sterującą w sprawach związanych z realizacją projektu. i) Współpraca przy procesie konsultacji prowadzonych w ramach usprawnień instytucjonalnych. j) Pomoc w organizacji spotkań informacyjnych na terenie Urzędu Gminy związanych z realizacją projektu. k) Współpraca przy opracowywaniu Regulaminu Rekrutacji uczestników do projektu - pracowników Urzędu Gminy objętych wsparciem oraz współpraca podczas procesu rekrutacji uczestników do projektu zgodnie z Regulaminem Rekrutacji. l) Zapewnienie skuteczności udziału pracowników w organizowanych formach wsparcia, stałego monitoringu oraz do pisemnego informowania Zamawiającego o niepokojących przypadkach/zjawiskach w związku z realizacją przedmiotu umowy, w tym o powtarzającej się nieobecności pracowników Urzędu Gminy na szkoleniach. m) Koordynacja prawidłowego wdrażania projektu na terenie Urzędu Gminy tj. min.: informowanie uczestników o terminach organizowanych form wsparcia (szkoleniach, kursach itp.). n) Opracowywanie i przekazywanie Zamawiającemu harmonogramów poszczególnych form wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego oraz współdziałania w realizacji i zmianach w harmonogramach szkoleń. o) Zarządzanie ryzykiem - ocena i rozpoznanie możliwych do wystąpienia trudności i zagrożeń wynikających z realizacji projektu, przekazanie informacji do Zespołu Zarządzającego Projektem oraz kontrola podjętych działań naprawczych. p) Gromadzenie i przechowywanie dokumentów dotyczących realizacji usługi, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność oraz poufność. q) Prowadzenie ewidencji czasu pracy wykonanej na rzecz projektu w postaci sporządzania miesięcznych kart czasu pracy potwierdzających faktycznie wykonaną w danym miesiącu liczbę godzin pracy. 3. Wymaga się, aby o okresie realizacji usługi wykonawca realizował w/w czynności w wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin miesięcznie. 4. Wymaga się, aby usługa w całości realizowana była w siedzibie Urzędu Gminy Łącko, 33-390 Łącko 445. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach