Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora w projekcie Nasze dzieci - nasz skarb!

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, ul. Żelechowska 24B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7551006 , fax. 025 7551061
  • Data zamieszczenia: 2009-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    ul. Żelechowska 24B 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 025 7551006, fax. 025 7551061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: krzywda.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora w projekcie Nasze dzieci - nasz skarb!
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora projektu nr POKL.09.01.01-06-134/08 Nasze dzieci - nasz skarb. Do zadań Koordynatora Projektu należy kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających prawidłowe wykonanie projektu w tym: 1. Zarządzanie projektem. 2. Koordynacji pracy personelu projektu i wykonawców zewnętrznych. 3. Koordynacji realizacji działań projektowych. 4. Opracowywanie i zatwierdzanie dokumentów projektowych: regulaminów, procedur itp. 5. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu (w wersji elektronicznej i papierowej). 6. Współpracy z Instytucją Pośredniczącą w zakresie realizacji projektu (bieżące kontakty, udzielanie wyjaśnień, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby kontroli). 7. Promowanie projektu i upowszechnianie osiągniętych rezultatów zgodnie z dokumentacją programową, umową oraz wnioskiem projektowym. 8. Opracowanie materiałów informacyjno-promocyjnych projektu 9. Dokonywanie zakupów w ramach projektu. 10. Organizacji wycieczek dydaktyczno-wychowawczych 11. Zorganizowanie poczęstunku dla dzieci. 12. Organizowanie wizyt teatrzyków dziecięcych i koncertów muzycznych. 13. Nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej. 14. Analiza danych dotyczących zakładanych we wniosku wskaźników, nadzór nad ich osiąganiem zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie projektu. 15. Przestrzeganie procedur związanych z realizacją projektu. 16. Wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu zawartej w dniu 22.05. 2009 r. pomiędzy Samorządem Województwa Lubelskiego i Gminą Krzywda. Czas realizacji projektu: od dnia podpisania umowy do 30 lipca 2012 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) Posiadają wykształcenie wyższe i minimum 3 -letnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej łącznie na następujących stanowiskach : o Koordynatora projektu; o Eksperta ds. rozliczeń finansowych projektu; o Specjalisty ds. rekrutacji i promocji w projekcie; o Specjalisty ds. sprawozdawczości i monitoringu. b) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymienionych w pkt. III.2) Opis warunków udziału w postępowaniu opisanych w niniejszym ogłoszeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krzywda.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach