Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora terenowego projektu Start w biznesie- nowe szanse, nowe możliwości

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora terenowego projektu Start w biznesie- nowe szanse, nowe możliwości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji koordynatora terenowego na AGH projektu Start w biznesie- nowe szanse, nowe możliwości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia: Realizacja zamówienia może być powierzona osobie posiadającej następujące kwalifikacje i umiejętności: 1) Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub administracyjne 2) Min. roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym (kierownik projektu, kierownik zespołu) w jednostce zajmującej się obsługą funduszy strukturalnych 3) Wiedza lub doświadczenie z zakresu rozliczania, zarządzania, sprawozdawczości w projektach współfinansowanych ze środków UE w szkołach wyższych 4) Doświadczenie w koordynowaniu projektem współfinansowanym z funduszy strukturalnych 5) Znajomość zagadnień związanych z przedsiębiorczością akademicką 6) Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych 6.2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. ws. rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817) na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ 3 Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu -Załącznik nr 3 do SIWZ 4 dokument potwierdzający posiadanie uprawnień/pełnomocnictwo osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 5 wykaz osób -Załącznik nr 5 do SIWZ 6 wykaz wykonanych usług-Załącznik nr 6 do SIWZ wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym że usługi te zostały wykonane należycie 7 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania ww. dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach