Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU - Równanie - szans - inwestycją w przyszłość

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-210 Sępopol, ul. 22 Lipca 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 7613181 , fax. 0-89 7613300
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. 22 Lipca 7 7
    11-210 Sępopol, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 7613181, fax. 0-89 7613300
    REGON: 00053028700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA PROJEKTU - Równanie - szans - inwestycją w przyszłość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji koordynatora polega na wykonywaniu następujących zadań: 1.przejęciu odpowiedzialności za całość realizacji Projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach, 2. komunikacji z Instytucją Pośredniczącą, dyrektorem szkoły w której realizowany jest Projekt, 3. koordynowaniu i czuwaniu nad prawidłową realizacją Projektu, w tym zgodność realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramem, 4. wprowadzaniu zmian do Projektu, w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu 5. przeprowadzenie, wspólnie z dyrektorem szkoły, rekrutacji uczestników Projektu, 6. prowadzenie biura Projektu oraz pełnienie dyżurów w siedzibie zamawiającego 2 dni w tygodniu po minimum 6 godzin, 7. prowadzeniu dokumentacji Projektu, w tym uczestników Projektu i kadry, 8. nadzorowanie pracy wszystkich osób zatrudnionych w Projekcie, 9. prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych w Projekcie, monitoringu oraz zlecanie ewaluacji Projektu, 10. rozliczanie finansowe i merytoryczne Projektu, w tym sporządzaniu wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, 11. prowadzenie dokumentacji PEFS dotyczącej uczestników Projektu, 12. przygotowanie i przechowywanie danych osobowych uczestników projektu z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i aktów wykonywanych do w/w ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie pobierane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/sepopol gmina miejsko - wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach