Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 11-210 Sępopol, ul. 22 Lipca 7
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 7613181 , fax. 0-89 7613300
- Data zamieszczenia: 2012-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. 22 Lipca 7 7
11-210 Sępopol, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 7613181, fax. 0-89 7613300
REGON: 00053028700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora projektu - POZNANIE PRZEZ DZIAŁANIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji Koordynatora projektu polegające na wykonywaniu następujących zadań: 1/ przejęciu odpowiedzialności za całość realizacji Projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach, 2/ komunikacji z Instytucją Pośredniczącą, dyrektorami szkół w których realizowany jest Projekt oraz koordynatorami szkolnymi, 3/ koordynowaniu i czuwaniu nad prawidłową realizacją Projektu, w tym nad zgodnością realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramem jego realizacji, 4/ wprowadzaniu zmian do Projektu, w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej i umowie o dofinansowanie Projektu, 5/ opracowaniu regulaminu rekrutacji uczestników Projektu i nadzór nad prawidłową rekrutacją uczestników do poszczególnych zajęć z Projektu, 6/ opracowanie instrukcji archiwizacji dokumentacji projektowej oraz prowadzeniu dokumentacji projektu, w tym uczestników i kadry zatrudnionej w Projekcie. 7/ prowadzeniu działań promocyjnych, informacyjnych i monitoringu realizacji zadań projektowych, 8/ prowadzeniu, sprawdzaniu kompletności i przechowywaniu dokumentacji PEFS, dotyczącej uczestników projektu, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i aktów wykonawczych do ww. ustawy, 9/ rozliczaniu finansowym i merytorycznym Projektu, w tym sporządzaniu wniosków o płatność wraz z kompletowaniem wszelkich załączników, 10/ prowadzenie biura Projektu oraz pełnienie dyżurów w siedzibie zamawiającego 2 dni w tygodniu po minimum 6 godzin. Projekt realizowany będzie w trzech szkołach wiejskich w Dzietrzychowie, Ponikach i Wiatrowcu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie pobierane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sepopol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną