Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Kompleksowa edukacja przedszkolna w gminie Wąchock.

Gmina Wąchock ogłasza przetarg

  • Adres: 27-215 Wąchock, ul. Wielkowiejska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 27 36 130 , fax. 041 27 36 159
  • Data zamieszczenia: 2010-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąchock
    ul. Wielkowiejska 1 1
    27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 27 36 130, fax. 041 27 36 159
    REGON: 00054872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.wachock.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Kompleksowa edukacja przedszkolna w gminie Wąchock.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Kompleksowa edukacja przedszkolna w gminie Wąchock współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest zapewnienie edukacji przedszkolnej dla 95 dzieci, w tym 65 chłopców i 30 dziewczynek, w ramach 2 oddziałów przedszkolnych w Wąchocku oraz punktu przedszkolnego w Parszowie w okresie od 01.02.2011 r. do 31.01.2013 r. Cel ten będzie realizowany poprzez 9 zadań o następujących nazwach: 1) Biuro projektu 2) Zarządzanie projektem 3) Przedszkola przyjazne dzieciom 4) Nauka przez zabawę 5) Codzienne funkcjonowanie przedszkoli 6) Zdrowe nawyki żywieniowe podstawą rozwoju dziecka 7) Euro -przedszkolak -zajęcia dodatkowe 8) Sztuka i rekreacja przyjazna przedszkolakowi- wyjazdy edukacyjne teatrzyki przyjezdne 9) Sport to zdrowie Grupę docelową stanowi 95 dzieci w wieku 3-5 lat, oraz 95 rodziców dzieci. Obowiązki koordynatora projektu: a. Przestrzeganie instrukcji i procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej (Samorządu Województwa Świętokrzyskiego , Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego w Kielcach, Instytucji Zarządzającej POKL - Ministerstwa Rozwoju Regionalnego) i innych instytucji zaangażowanych w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. b. Organizowanie, kierowanie i nadzór nad pracami Biura projektu. c. Prawidłowa realizacja zadań zgodnie z: Decyzją Komisji Europejskiej w sprawie przyznanie pomocy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Umową o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.09.01.01-26-016-10-00 zawartej pomiędzy Gminą Wąchock a Samorządem Województwa Świętokrzyskiego - Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego w Kielcach. d. Sporządzanie sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektu. e. Przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz. f. Przygotowanie Harmonogramów Realizacji Projektu, Harmonogramów Płatności i Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych. g. Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ogłaszanych w ramach projektu. h. Udział w pracach Komisji Przetargowej. i. Niezwłoczne informowanie ŚBRR o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań. j. Zapewnienie odpowiedniej współpracy z Dyrektorami Szkół i Burmistrzem. k. Organizowanie i udział w spotkań roboczych w toku realizacji projektu. l. Zapewnienie wglądu do dokumentacji projektu upoważnionym instytucjom. m. Udzielanie pracownikom Biura pomocy i wytycznych w zakresie wykonywanych zadań. n. Występowanie z wnioskami organizacyjnymi i personalnymi dotyczącymi pracowników Biura. o. Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Burmistrza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://.gmina.wachock.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach