Gmina Łopuszno ogłasza przetarg
- Adres: 26-070 Łopuszno, ul. Konecka 12
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3914009 , fax. 41 3914054
- Data zamieszczenia: 2015-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopuszno
ul. Konecka 12 12
26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3914009, fax. 41 3914054
REGON: 29101029200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora i specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości w zakresie projektu pn. Radosne przedszkolaki oraz Rozwijamy kompetencje kluczowe realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora i specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości w zakresie projektu pn. Radosne przedszkolaki oraz Rozwijamy kompetencje kluczowe współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części i obejmuje: Część I. Zatrudnienie Koordynatora do realizowanych projektów unijnych pod nazwą Radosne przedszkolaki w wymiarze 120 godzin miesięcznie oraz Rozwijamy kompetencje kluczowe w wymiarze 90 godzin miesięcznie na okres od 01.03.2015 r. do 30.06.2015r. Projekt realizowany jest od września 2013 roku. Zatrudnienie koordynatora ma charakter dokończenia dotychczasowych działań i rozliczenia projektów. Zakres obowiązków koordynatora projektu: - podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu, - nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu, zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami, - informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, - planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu, - przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, - przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu, - przygotowanie części sprawozdawczej i finansowej wniosków o płatność zaliczkową i końcową, - przygotowanie umów cywilnoprawnych w ramach projektu, - nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu, - przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień objętych projektem, - przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów, - przygotowanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu, - monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia rezultatów projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, - organizowanie spotkań monitorujących z pracownikami projektu, - zgłaszanie do ŚBRR wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych, - nadzór nad terminowym i prawidłowym przygotowaniem części finansowej i sprawozdawczej wniosków o płatność, - prowadzenie kontroli realizacji działań oraz nadzór nad monitoringiem wykorzystania materiałów do części praktycznych oraz innych towarów zakupionych w ramach projektu, - udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne, - zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie), - zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu, - nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno - promocyjnych z umową partnerską na rzecz realizacji projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL, - prowadzenie ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz opracowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań ( realizacji ), - nadzór nad dokumentacją potwierdzającą kwalifikowalność beneficjenta ostatecznego projektu, - nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS, - sprawdzanie i zatwierdzanie kart pracy, - nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług oraz dostawy, zawartych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, - śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE, - koordynowanie działań projektowych, - kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu i wnioskiem o dofinansowanie oraz przepisami krajowymi i unii europejskiej, - nadzorowanie nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem, zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi, - nadzorowanie bieżących postępów realizacji projektu i ich jakością, - nadzorowanie prawidłowego przeprowadzenia promocji projektu, - przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, - zatwierdzanie planów pracy dla poszczególnych działań projektowych, - sprawowanie nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu, ich jakością i terminowością oraz nad personelem projektu, - przydzielanie i koordynowanie zadań dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu, - kontrola jakości realizacji zadań pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników; - wykonanie wskaźnika projektu, - przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej, - nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżecie i harmonogramie, - sporządzanie wniosków o płatność i terminowym ich przekazaniem Instytucji Pośredniczącej oraz sprawozdań rzeczowych z postępów realizacji projektu, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność zgodnie obowiązującymi dokumentami programowymi i aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej, - wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - uzgadnianie i przekazywanie w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie z Instytucją Pośredniczącą w uzgodnieniu z Zamawiającym, - bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz innymi organizacjami zaangażowanymi w realizację projektu, dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, - obecność podczas kontroli projektu w trakcie jego realizacji, - weryfikowanie pod względem merytorycznym dokumentów, które powstały w projekcie, - sporządzanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, - inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu nie wymienione wyżej a zlecone przez Zamawiającego, Wykształcenie: Wyższe wykształcenie pedagogiczne - ukończone studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym. Ukończone kursy dotyczące realizacji projektów unijnych organizowane przez ROEFS i inne - minimum 5. Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w projektach unijnych w ramach POKL. Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, predyspozycje do pracy w projektach unijnych. Część II. Zatrudnienie Specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości do realizowanego projektu unijnego pod nazwą Radosne przedszkolaki w wymiarze 90 godzin miesięcznie na okres od 01.03.2015 r. do 30.06.2015 r. Projekt realizowany jest od września 2013 roku. Zatrudnienie specjalisty ma charakter dokończenia dotychczasowych działań i rozliczenia projektu. Zakres obowiązków specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości obejmuje: - nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu, - planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu, - wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, - przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. - zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji projektu, współpraca z księgowym projektu, - tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów, - nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, - współpraca z członkami zespołu projektowego, - podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole, - zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg. Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp. - sprawdzanie dzienników nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie, - informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, - informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, - prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych, - wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom. Uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, - współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców w obrębie, - bezpośredni kontakt z uczniami w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych, - pozyskanie uczestników projektu oraz danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie, - przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu, - wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania, - weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie EXCEL prowadzonej w szkole, - tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych i wycieczek, - współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, - przygotowanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć), - opracowanie instrukcji archiwizacji dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją, Wykształcenie: Co najmniej średnie. Doświadczenie w pracy w projektach unijnych w ramach POKL. Ukończone kursy dotyczące realizacji projektów unijnych organizowane przez ROEFS i inne - minimum 2. Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Predyspozycje do pracy w projektach unijnych. Część III. Zatrudnienie Specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości do realizowanych projektów unijnych pod nazwą Rozwijamy kompetencje kluczowe w wymiarze 70 godzin miesięcznie na okres od 01.03.2015 r. do 30.06.2015 r. Projekt realizowany jest od września 2013 roku. Zatrudnienie specjalisty ma charakter dokończenia dotychczasowych działań i rozliczenia projektu. Zakres obowiązków specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości obejmuje: - nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu, - planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu, - wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, - przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. - zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji projektu, współpraca z księgowym projektu, - tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów, - nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, - współpraca z członkami zespołu projektowego, - podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole, - zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg. Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp. - sprawdzanie dzienników nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie, - informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, - informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, - prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych, - wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom. Uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, - współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców w obrębie, - bezpośredni kontakt z uczniami w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych, - pozyskanie uczestników projektu oraz danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie, - przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu, - wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania, - weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie EXCEL prowadzonej w szkole, - tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych i wycieczek, - współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, - przygotowanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć), - opracowanie instrukcji archiwizacji dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją, Wykształcenie: Co najmniej średnie. Doświadczenie w pracy w projektach unijnych w ramach POKL. Ukończone kursy dotyczące realizacji projektów unijnych organizowane przez ROEFS i inne - minimum 2. Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Predyspozycje do pracy w projektach unijnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lopuszno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór referenta do spraw monitorowania w zadaniu: Opracowanie i monitorowanie realizacji Powiatowego Programu Wspomagania w ramach projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie staszowskim.
Dodano: 2013-12-23 - Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora w zakresie projektu pn. Radosne Maluszki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-11-14 - Wybór Asystenta Koordynatora Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Fałków
Dodano: 2013-11-08 - Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora i asystenta koordynatora w zakresie projektu pn. Bajkowe Smyki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-11-07 - Pełnienie funkcji Kierownika projektu pn. Przedszkole Żyrafy Matyldy realizowanego przez Gminę Fałków i współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-09-27 - Zarządzanie projektami przez Koordynatorów Projektów; Kształcenie praktyczne gwarancją sukcesu oraz Przyszłość dla elektronika i energetyka
Dodano: 2013-09-10 - Pełnienie funkcji Koordynatora i Asystentów Koordynatora dla projektu Nowe perspektywy
Dodano: 2013-08-06 - Pełnienie funkcji asystenta kierownika projektu Przedszkole z uśmiechem
Dodano: 2012-11-05 - Zatrudnienie kierownika projektu dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt Absolwent Politechniki Świętokrzyskiej - inżynier na miarę potrzeb współczesnej gospodarki Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV, Działanie 4.1, Poddziałanie 4.1.2
Dodano: 2012-10-05 - Wybór kadry zarządzającej projektem pn.Na szlaku własnej przyszłości.
Dodano: 2012-09-14