Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Baśniowy świat

Gmina Skarżysko Kościelne ogłasza przetarg

  • Adres: 27-115 Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2714466 , fax. 041 2714481
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a 2a
    27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2714466, fax. 041 2714481
    REGON: 29101016800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu pt. Baśniowy świat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV: 79421000-1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pt. Baśniowy świat współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Obowiązki koordynatora projektu: 1. Przestrzeganie instrukcji i procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej (Samorządu Województwa Świętokrzyskiego/Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego w Kielcach, Instytucji Zarządzającej (Ministerstwa Rozwoju Regionalnego) i innych instytucji zaangażowanych w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Organizowanie, kierowanie i nadzór nad pracami Biura projektu. 3. Bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją zadań zgodnie z: Decyzją Komisji Europejskiej w sprawie przyznanie pomocy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Umową o dofinansowanie projektu zawartą pomiędzy Samorządem Województwa Świętokrzyskiego - Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego w Kielcach a Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego. 4. Nadzór nad sporządzaniem i zatwierdzaniem sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektu. 5. Nadzór nad przygotowaniem niezbędnych materiałów i analiz. 6. Zatwierdzanie Harmonogramów Realizacji Projektów, Harmonogramów Płatności i Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych. 7. Zapewnienie prowadzenia rachunkowości projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi w Umowie o dofinansowanie. 8. Niezwłoczne informowanie ŚBRR o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań. 9. Zapewnienie odpowiedniej współpracy z Dyrektorami Szkół i Przedszkola. 10. Organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji projektu. 11. Zapewnienie działań na rzecz właściwej popularyzacji i przepływu informacji dotyczących finansowania i realizacji projektu, zgodnie z wytycznymi Komisji Europejskiej, Instytucji Zarządzającej oraz Instytucji Pośredniczącej. 12. Zapewnienie wglądu do dokumentacji projektu upoważnionym instytucjom. 13. Udział w prowadzonych próbach rozruchowych, rozruchach i odbiorach cząstkowych oraz końcowych części i całości projektu. 14. Organizowanie przeprowadzenia kontroli finansowej całego projektu. 15. Nadzór nad sporządzaniem i zatwierdzaniem półrocznych i rocznych Raportów Monitorujących Projekt. 16. Podpisywanie korespondencji i dokumentów przygotowanych w Biurze. 17. Udzielanie pracownikom Biura pomocy i wytycznych w zakresie wykonywanych zadań. 18. Występowanie z wnioskami organizacyjnymi i personalnymi dotyczącymi pracowników Biura. 19. Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez ŚBRR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 29-10-2010r. o godz. 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach