Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pn, Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku Nr POKL.05.02.01-00-252/09 realizowanego przez Gminę Włocławek jako lidera w partnerstwie z Gminą Kowal, Gminą Lubień Kujawski, Gminą Baruchowo, Gminą Choceń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 5.2.1).

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Królewiecka 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37 , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2010-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    ul. Królewiecka 7 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, fax. 054 230 53 53
    REGON: 00055129500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pn, Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku Nr POKL.05.02.01-00-252/09 realizowanego przez Gminę Włocławek jako lidera w partnerstwie z Gminą Kowal, Gminą Lubień Kujawski, Gminą Baruchowo, Gminą Choceń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 5.2.1).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Koordynator Projektu będzie odpowiedzialny za: a) zarządzanie całością projektu, w tym zasobami kadrowymi, rzeczowymi i finansowymi, b) podejmowanie strategicznych decyzji finansowych, c) pisemne zatwierdzanie w siedzibie Zamawiającego raportów i sprawozdań zgodnie z zasadami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a w przypadku zgłoszenia przez Instytucję Pośredniczącą / Instytucję Wdrażającą wątpliwości bądź uwag dotyczących tych dokumentów - przygotowywanie pisemnych wyjaśnień w tym zakresie, d) nadzór nad przebiegiem procesu rekrutacji uczestników na poszczególnych etapach realizacji projektu, e) nadzór i zapewnienie prawidłowości rzeczowo-finansowej realizacji projektu zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie i umową, f) bieżąca współpraca z Zespołem Zarządzającym i Grupą Sterującą, w tym organizacja systematycznych spotkań Zespołu, g) bieżący monitoring projektu, h) zatwierdzanie dokumentów i pism zewnętrznych, i) reprezentowanie projektu wobec instytucji zewnętrznych, j) przygotowywanie, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z wyborem podwykonawców zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych i zasadą konkurencyjności POKL, k) nadzór nad promocją, ewaluacją i sprawozdawczością projektu zgodnie z Wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, l) pisemne zatwierdzanie w siedzibie Zamawiającego wymaganych sprawozdań do Instytucji Wdrażającej/Pośredniczącej, w tym wniosków o płatność, w wymaganych i obowiązujących terminach, m) uzgadnianie i przekazywanie w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie z IP/IW, n) przeprowadzanie kontroli wewnętrznych oraz zewnętrznych dotyczących realizacji projektu, o) weryfikowanie dokumentów projektu pod względem merytorycznym, p) dostosowanie dokumentów jednostki do obowiązującego w POKL obiegu dokumentacji, q) składanie terminowo (zgodnie z wymogami Zamawiającego) sprawozdania z przebiegu realizacji projektu, r) obsługa kontroli zewnętrznych, s) wykonywanie powierzonych zadań na sprzęcie komputerowym i biurowym w siedzibie Zamawiającego w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zadań wykonywanych przez Wykonawcę w godzinach pracy Urzędu Gminy Włocławek, t) przedstawianie Zamawiającemu na piśmie propozycji dotyczących istotnych kwestii z zakresu projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udokumentowane doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.włocławek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach