Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora w ramach projektu Rozwój drogą do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Starostwo Powiatowe w Bytowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 822-80-00
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bytowie
    ul. 1 Maja 15 15
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 059 822-80-00
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora w ramach projektu Rozwój drogą do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu oraz asystenta koordynatora w ramach projektu Rozwój drogą do sukcesu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, i: a. przedstawią aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, i przedstawią: a. 1. koordynator wykaz doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub budżetu państwa o wartości co najmniej 3.000,00 zł wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie 2. asystent koordynatora wykaz doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub budżetu państwa wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie b. wykaz przedstawiający kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenia niezbędne do wykonania zamówienia, zawierający informacje o posiadanych: dla części I zamówienia wykształceniu wyższym technicznym doświadczeniu zawodowym w pracy na stanowisku kierowniczym min. 3 lata, znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, umiejętności obsługi komputera w tym programów Word, Excel, PowerPoint, znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela, dla części II zamówienia wykształceniu wyższym z przygotowaniem pedagogicznym doświadczeniu zawodowym w pracy min. 3 lata, znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, umiejętności obsługi komputera w tym programów Word, Excel, PowerPoint, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, przy dodatkowym oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym w pkt. 6 niniejszej SIWZ z uwzględnieniem zapisów art. 26 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 SIWZ; 1.2. przedstawią aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. przedstawią wykaz 1. koordynator wykaz doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub budżetu państwa o wartości co najmniej 3.000,00 zł wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie 2. asystent koordynatora wykaz doświadczenia we wdrażaniu minimum jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej lub budżetu państwa wykonaną w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie zgodnie z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ 1.4. przedstawią wykaz informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia: dla części I zamówienia o posiadanym wykształceniu wyższym technicznym doświadczeniu zawodowym w pracy na stanowisku kierowniczym min. 3 lata, znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, umiejętności obsługi komputera w tym programów Word, Excel, PowerPoint, znajomość przepisów ustawy Karta Nauczyciela, zgodnie z treścią załącznika nr 4a do SIWZ UWAGA Do przedstawionego wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji. dla części II zamówienia o posiadanym wykształceniu wyższym z przygotowaniem pedagogicznym doświadczeniu zawodowym w pracy min. 3 lata, znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, umiejętności obsługi komputera w tym programów Word, Excel, PowerPoint, zgodnie z treścią załącznika nr 4b do SIWZ UWAGA Do przedstawionego wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach