Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu Nasze przedszkole współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Drelów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-570 Drelów, ul. Szkolna 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372 32 21 , fax. 83 372 32 20
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drelów
    ul. Szkolna 12 12
    21-570 Drelów, woj. lubelskie
    tel. 83 372 32 21, fax. 83 372 32 20
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.drelow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu Nasze przedszkole współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienie funkcji koordynatora projektu nr POKL.09.01.01-06-013/12 Nasze przedszkole współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , 2. Do obowiązków koordynatora będą należały: 1. Realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie oraz wnioskiem aplikacyjnym, 2. Przeprowadzenie rekrutacji uczestników zajęć (przygotowanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji zgodnie z zapisami w umowie z UM) 3. Opracowanie harmonogramu zajęć realizowanych w ramach projektu i stała jego aktualizacja 4. Realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym. 5. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Projektu. 6. Nadzór nad pracą osób prowadzących zajęcia w ramach projektu. 7. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu. 8. Nadzór nad pracą pozostałego personelu projektowego. 9. Rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność, w tym sporządzenie a. ostatniego wniosku o płatność . 10. Niezwłoczne informowanie Projektodawcy o jakichkolwiek okolicznościach a. wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim b. zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. 11. Analizy ryzyka - raportowanie o zauważalnych nieprawidłowościach oraz a. Przygotowanie scenariuszy działań naprawczych, 12. Obowiązek prowadzenia archiwizacji dokumentacji projektowej. 13. Obowiązek prowadzenia działań informujących i promocyjnych zgodnie z a. obowiązującym Planem Komunikacji POKL oraz wytycznymi dotyczącymi b. oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14. Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji a. Pośredniczącej. 15. Przekazywanie Projektodawcy sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu a. umowy. 16. Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 17. Monitoring strony internetowej Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego a. Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie. 18. Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drelow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach