Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu, administratora projektu i księgowego projektu dla projektu BUDOWA I WDROŻENIE DEDYKOWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA ŚWIADCZENIA NOWOCZESNYCH USŁUG ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ W KRAKOWIE współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6161230 , fax. 012 6161217
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
    pl. Wszystkich Świętych 3-4
    31-004 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6161230, fax. 012 6161217
    REGON: 35050874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu, administratora projektu i księgowego projektu dla projektu BUDOWA I WDROŻENIE DEDYKOWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA ŚWIADCZENIA NOWOCZESNYCH USŁUG ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ W KRAKOWIE współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu, administratora projektu i księgowego projektu dla projektu BUDOWA I WDROŻENIE DEDYKOWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA ŚWIADCZENIA NOWOCZESNYCH USŁUG ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ W KRAKOWIE współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów będące odpowiednio załącznikiem nr 3A - dla Części 1 zamówienia, 3B - dla Części 2 zamówienia, 3C - dla Części 3 zamówienia, 3D - dla Części 4 zamówienia do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, dwie, trzy lub wszystkie części zamówienia wymienione w ogłoszeniu (poniżej). Uwaga! Zamawiający informuje, że jedna osoba może pełnić wyłącznie jedną funkcję np. koordynatora projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. dysponują lub będą dysponować osobą, która: 2.1. dla Części 1 - będzie pełniła funkcję koordynatora projektu, oraz: a) posiada wykształcenie wyższe magisterskie lub studia podyplomowe w zakresie technologii informatycznych, b) posiada praktyczną znajomość języka angielskiego, c) posiada co najmniej certyfikat: Prince2 Foundation lub IPMA Level D lub CAPM lub inny równoważny potwierdzający umiejętność zarządzania projektem, d) brała udział we wdrażaniu minimum jednego projektu z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub ze środków Unii Europejskiej, e) koordynowała co najmniej jeden projekt informatyczny w jednostce sektora finansów publicznych. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.2)A) 2.1. lit. d) i e) ogłoszenia wskazał jeden projekt spełniający łącznie oba ww. warunki. 2.2. dla Części 2 - będzie pełniła funkcję asystenta koordynatora projektu, oraz: a) posiada praktyczną znajomość języka angielskiego, b) brała udział w realizacji co najmniej jednego projektu związanego z budową i funkcjonowaniem systemu informatycznego wspomagającego obsługę zasobu geodezyjnego i kartograficznego, c) brała udział w realizacji co najmniej jednego projektu związanego z systemami informacji przestrzennej. 2.3. dla Części 3 - będzie pełniła funkcję administratora projektu, oraz: a) posiada wykształcenie wyższe, b) posiada praktyczną znajomość języka angielskiego, c) brała udział we wdrażaniu minimum jednego projektu z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub ze środków Unii Europejskiej. 2.4. dla Części 4 - będzie pełniła funkcję księgowego projektu, oraz: a) posiada wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub księgowości, b) posiada praktyczną znajomość języka angielskiego, c) prowadziła dokumentację finansową i rozliczała minimum jeden projekt z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub ze środków Unii Europejskiej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie pkt. III.2)B) ppkt.1 - 7 ogłoszenia - odpowiednio dla każdej części zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz w celu potwierdzenia opisanego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 4, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III.2)A) ppkt. 2.1 ogłoszenia - dotyczy Części 1 zamówienia; 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 5, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III.2)A) ppkt 2.2 ogłoszenia - dotyczy Części 2 zamówienia; 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 6, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III.2).A) ppkt. 2.3 ogłoszenia - dotyczy Części 3 zamówienia; 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 7, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III.2)A) ppkt. 2.4 ogłoszenia - dotyczy Części 4 zamówienia; 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach osób, o których mowa powyżej w pkt. III.2)B) ppkt. 3 - 6 ogłoszenia, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach